Jumala vihaa Suomea :(

westboro

10

54

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siunaukseen.kutsutut

Ei Jumala vihaa Suomea. Suomalaiset itse hylkää Jumalan. Jumala taivaassa on suree Suomen puolesta kun maan ihmiset vetää kirouksen ylleen. Siksi Suomi joutuu kurimukseen ja kärsimykseen kun ette rukoile kaiken Luojaa ja kunnioita häntä ja hänen sanaansa niin että Suomi saa siunauksen korkeimmalta. Jokainen joka kääntää selkänsä Jumalalle joutuu kirouksen alle, koska heille ei kelpaa se hyvä mitä Jumala tahtoo ihmisille antaa. Nyt rukoilemaan Jumalan siunausta ja suojelevia käsiä kansamme ylle. Rakastakaa toisianne sillä Jumala on Rakkaus.

• Kukkaseppelsydänsukat

Asiaa ja hyvin kirjoitit.

• kostoihmisille

Jumala on siis kostonhaluinen ja haluaa saada pelolla ihmisten kunnioituksen?

• SpaghettihirviönOppilas

On se jumala vaan ihmeellinen ristiriitainen ja narsistinen natsi sika! Kukaan selväjärkinen ei voi käsittää sen hepun ajattelumaailman loogisuutta.

• NäinUskon

Jumala rakastaa Suomea, nuo ihmiset ovat todennäköisesti menneet sekaisin. Eksyneet, harhautuneet jne. Miksi Jumala vihaa syntiä on sen vuoksi, että hänen sydämensä itkee verta,kun ihmiset kärsivät synnin seurauksista ja kylvävät tuhoa ja vihaa.

• Jaitsesyntion

Synti on juuri tuo toisten tuomitseminen ja vihan kylväminen, mitä nuo ihmiset tuossa tekevät. Varsinaisia ilosanoman tuojia. Tuo on kreisiä suoranaista pahuutta olla tyytyväisen näköisenä tuollaisen kyltin kanssa.

• vähänminuakin

iltoja öitä

• Kyllävainrakastaa

Rakastaa Hän.

• NäinUskon

Kuvittele tottelematon nuori, joka ei arvosta mitään eikä ketään. Uhmaa ja on vanhempiaan kohtaan törkeä. Oppiiko hän rajoja asettamalla? Mahdollisesti jos tahto on taipuvainen. Rajat ovat siis hyvä asia, mutta kaikkein tehokkaimmin hän oppii kuvaannollisesti "lyömällä päätään seinään" ja toteamalla, että se sattuu. Vanhemmasta tämän kokeen seuraaminen on hirveän kivuliasta. Vanhempi kuitenkin tietää, että todennäköisesti nuori oppii arvostamaan kivutonta olotilaa; itselleen tärkeitä asioita oman kokemuksensa ja tuskankin kautta. Mitään ei ole hyvä vanhemman tarjoilla lapselle valmiiksi, muuta kuin kestäviä hedelmiä: rauhaa, iloa, rakkautta, kärsivällisyyttä, itsensä hillitsemistä jne. ns. esimerkin voima. Vanhempi tietää, että kun nuori näkee itse vaivaa saadakseen asioita, hän oppii arvostamaan niitä.

Oppiiko hän rakastamaan käskemällä? Ei. Ihmiset eivät ole robotteja ja maailmassa on paljon kärsimystä. Ihminen on oppimassa asioita täällä maailmassa. Vapaa tahto, sen taivuttaminen hyvään, omasta halusta rakastaminen ovat arvokkaita asioita niin Jumalan mielestä kuin meidän ihmistenkin mielestä. Olemme oppimassa täällä asioita siis, sen vuoksi harjoittelemme, epäonnistumme jne. Se on vapaan tahdon hinta.

• ooppp889

Jos ihmiset ottaisivat aidosti vastuun omasta ja muiden elämästä, eivätkä ulkoistaisi sitä mielikuvituksen tuottamille voimille, niin maailma voisi huomattavasti paremmin. Uskonnoissa nähdään ihmisen omahyväisyys ja narsismi (valittu kansa).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      2545
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      203
      1190
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1101
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      299
      923
    6. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      101
      912
    7. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66