HEI
ELämme jo marraskuun puoliväliä ja taas tänäkin vuonna yhdeksi stressinaiheekseni muodostuu joululahjat. Ja nimenomaan joululahjat nuorille. Rahaa toivotaan mutta sitä ei ole mukava antaa, tuntuu menevän pikaruokaan ja muuhun ns. Turhaan. Toivonkin jos saisin täältä vinkkejä mitä nykyajan nuoret tarvitsevat ja toivovat.
(Meillä lähipiirissä on 11, 13, 14 ja 16 vuotiaat)
Mitä nuorelle joululahjaksi?
NettiMummi
5
178
Vastaukset
- TheNewEsups
Pikaruokaa.
Eihän tuo ikä mitään kerro. Pitäisi tietää heistä vähän enemmän. Eri ihmiset haluavat eri asioita.
- Anonyymi
Nostan tämän. Liian usein nuoria ei käsitellä ollenkaan ihmisinä, henkilöinä, persoonina. Aina valitetaan, että kaikki on nuorten kohdalla vaikeaa eikä vaivauduta edes tutustumaan sen verran oman perheen nuoriin (jopa omiin lapsiin!), että tietäisi edes hieman mistä lahjoista voisi tämä ihminen tykätä.
Lahjakortteja
- Anonyymi
moro mun mielestä ainakin nuorille pitäis antaa kunnon vanhan ajan risukasa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001723- 551123
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4381104- 1701023
- 58811
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126782- 83730
- 51708
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671