Eipä soi missään eikä taida kukaan ostaakaan.
Uusi Hurriganes-levy
8
267
Vastaukset
- Xu776
Lieneekö kukaan asiasta kuullutkaan? En ainakaan minä.
- ganesforever
Mettässä taidat asua.laita kuulolaite kovemmalle,niin kuuletkin jotain
- paskakuskis
Levy julkaistaan vasta perjantaina 18.11.
Sinkku oli ihan menevää vanhaa ganesia.
Bändihän on loistava livenä. - vituttaasaatana
Minusta se sinnku oli pettymys, tekorajua paskaa, en tykänny ja nyt
saa miettiä onko levyllä yhtään hyvää menoa vai onko jotain sekoilua. - IK-61
Mää ostin. Tilasin diginä. Erittäin hyvä levy.
- tsugumyass
sittenhän sitä on myyty ehkä se 200 kappaletta, jee torilla tavataan
- LisääAsiantuntijoita
Mahtaako tuo Remu ja Hurriganes nousta ikinäkään pinnalle. Ne soittaa jotain Rock and Rollia.
Viisaampi tän Remunkin mennä päivätöihin, kun ei tuollainen Rock and Rollin soittaminen elätä Suomessa.
- TUPLABASAARIT
Milloin Remulta ja Ringolta saadaan duettolevy?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301906
- 1211375
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401150Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni601073Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v2831053- 491049
- 1361034
Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet89876Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58829Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?77816