Miten saisin poistettua koneeltani JDK:n. Haluaisin asentaa uudemman version, en tiedä edes mihin se on asennettu.
jdk poistaminen
7
94
Vastaukset
- aloittelevakoodaaja
Oppaat kertovat sen olevan osoitteessa /usr/lib/jdk1....mutta siellä se ei ole itselläni.
- Oletko_kuullut
Oletko kuullut sovellutuksesta synaptic, joka on graafinen asennusohjelmisto?
Ubuntussa kuten muissakin järjestelmissä nykyisin käytetään paketinhallintaa asennuksiin, päivitykseen sekä ohjelmien poistamiseen. - wdqwdqwdqwd
Taitaa olla /usr/lib/jvm/
http://askubuntu.com/questions/589286/how-to-uninstall-manually-installed-java-jdk-8
Riippuu miten asennettu. Etsi vaikka locate jdk tai locate java. /opt ja /usr/local/bin tai kotikansio myös mahdollisia paikkoja jos ilman paketinhallintaa olet asentanut.
- khjhjyyt
Kävisikö nämä.
apt-get purge *jdk
apt-get autoremove- khjhjyyt
Uusi versio asuntuu kyllä päälle ilman edellisen poistaminta. Kyseessä ei ole Windows.
Helpoimmalla pääset kun käytät sitä käyttöjärjestelmän vakiota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011155
Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka40860- 102848
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!37824Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...56688Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa44687- 32570
Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s53569Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r59534- 50495