Miten saisin poistettua koneeltani JDK:n. Haluaisin asentaa uudemman version, en tiedä edes mihin se on asennettu.
jdk poistaminen
7
74
Vastaukset
- aloittelevakoodaaja
Oppaat kertovat sen olevan osoitteessa /usr/lib/jdk1....mutta siellä se ei ole itselläni.
- Oletko_kuullut
Oletko kuullut sovellutuksesta synaptic, joka on graafinen asennusohjelmisto?
Ubuntussa kuten muissakin järjestelmissä nykyisin käytetään paketinhallintaa asennuksiin, päivitykseen sekä ohjelmien poistamiseen. - wdqwdqwdqwd
Taitaa olla /usr/lib/jvm/
http://askubuntu.com/questions/589286/how-to-uninstall-manually-installed-java-jdk-8
Riippuu miten asennettu. Etsi vaikka locate jdk tai locate java. /opt ja /usr/local/bin tai kotikansio myös mahdollisia paikkoja jos ilman paketinhallintaa olet asentanut.
- khjhjyyt
Kävisikö nämä.
apt-get purge *jdk
apt-get autoremove- khjhjyyt
Uusi versio asuntuu kyllä päälle ilman edellisen poistaminta. Kyseessä ei ole Windows.
Helpoimmalla pääset kun käytät sitä käyttöjärjestelmän vakiota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938028
- 403852
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241310
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321143Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311079Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11865Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27762