Elikkä ajoin normaalisti ja vaihdoin vaihdetta normaalisti 2-3 ja sen jälkeen kuului rusahdus. Tämän jälkeen yritin vaihtaa normaalisti vaihteita mikään vaihde ei ole sielä missä pitäisi ja pakkia ei ole enää ollenkaan. Ilmeisesti 3,4,5,6 toimivat joten sain omin avuin ajettua kotiin... Onkohan vaihteisto entinen vai olisiko mahdollista että olisi joku pienempi vika? Asiallisia vastauksia kiitos.
W203 220 cdi manuaali laatikko rikki?
9
2858
Vastaukset
- kierräkaukaa
Paskana se on! Samaa lootaa esiintyy myös bensa versiossa, eli aivan paskaa laatua!
- rikkiseon
Manuaalit paljonkin huonompia.
Itsekkin ihmettelin tätä kun ajoin kyseisellä autolla dieselillä,aski oli jäykkä ja pykälät kangersi. - Arvuuttelija
Siirtovivustossa jokin osa rikki,siirtohaarukka irti akselista tai voi olla laatikon ulkopuoleltakin. Taitaa olla jo kilometrejä aika tavalla takana.
- veikkaaja
Sama juttu, arvuuttelisin vain jonkin siirtovivuston brakanneen, ehkäpä vain jokin laatikon ulkopuolella oleva, vaihdekepin ja laatikon välillä.
Nuo vivustot ovat kuluvaa tavaraa ja ajosuoritteen tyypistä riippuen voi joutua uusimaan joitakin palikoita hieman alle 200 tkm, kuten edellinen omistaja omassa vanhassa W202:ssa.
Itse laatikko on kestävä, mutta kyllä manuaaliinkin kannattaa öljyt ja suodatin vaihtaa, vaikka sitten 100 tkm välein, eivät ne öljyt ikuisia ole. Sama homma perän öljyjen kanssa.
- Männän_palautusjousi
" kyllä manuaaliinkin kannattaa öljyt ja suodatin vaihtaa"
En ole vielä tähän mennessä löytänyt manuaalivaihteiston suodatinta???
jos tiedät missä se on, niin kerro!- veikkaaja
"En ole vielä tähän mennessä löytänyt manuaalivaihteiston suodatinta???
jos tiedät missä se on, niin kerro!"
Kerrotaan nyt "Männän_palautusjousi" siavartelijalle, että mm. W202:n manuaaliaskissa on öljyä, sekä suodatin / sihvilä.
En nyt jaksa lapsellisen provosoilevaa saivartelijaa varten kaivaa merkkihuollon laskua jossa ko. työ ja osat ovat eriteltyinä. - Pakoputken_kannatin_laak
Se varmaan on aikuismaista viisastella täällä eri mallilla mitä
aloittaja kysyy! Kyse on siis W203 mallista mistä itsekkin kysyin?
Ja kysyn edelleen missä sijaitsee suodatin/sihvilä???
Vaikka tuskin sillä on vit..uakaan merkitystä ko. tapaukseen.
- vonmunhaus
Urpoja suolessa, vain tomaatis on suodin ja vaihteisto viat koskee näit 2000 luvun malleja!
- SääliOnTunteeni
Otan osaa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201777
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481109Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441000Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37790Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760