navigaattori

bnnn

passat b8 2014 päivittääkö navi automaattisesti vai pitääkö tehrä itse jotakin

13

7139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • surkeetakin-surkeempi

Ei taatusti kun on kyse kiskuri huijari volsusta. Eihän ne edes puhu Suomea mitä muut valveutuneet auton valmistajat tekee mm Toyota. Muutenkin perusmallit karvalakki varrusteilla. Ei mitään nyky autossa olevaa normaali varustusta, kaikki puuttuu ja jos haluaa niin jumalattomat lisälaskut. Huijari mikä huijari ja huijaa hyvä uskoisia hölmöjä

• realistipa

Minulla kyllä puhuu myös Suomea. Vm. -16. Tosin en kyllä pääse tai löydä yhtään sen nopeammin perille kuin ennenkään. Navin ääniopastuksen olen myös aina pitänyt äänettömällä.

• Anonyymi

No lisävarustehinnastostahan ne "jumalattomat" hinnat näkee. Ei pitäisi tulla yllätyksenä.

• Anonyymi

No johan meni köyhällä tunteisiin. Ei kait se paremmin tienaavien vika ole, että sä et pärjännyt koulussa, etkä ole päässyt hieman parempiin ansioihin. Sitä vartenhan tuhnut ovat, köyhälle kansalle kulkuväline, joka ei tarjoa mitään muuta kuin huonoa kyytiä paikasta A (vuokrakommuunista) paikkaan B (Alepaan ja Lidliin)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No lisävarustehinnastostahan ne "jumalattomat" hinnat näkee. Ei pitäisi tulla yllätyksenä.

Suomessa hinnat on monin kertaiset tikasin saksasta 3 kertaa halvempi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomessa hinnat on monin kertaiset tikasin saksasta 3 kertaa halvempi

3 kertaa halvempaa, eli -200 %... Saksassa autot maksavat melkein yhtä paljon uusina, mutta 3 vuotta käytettynä on menettänyt paljon enemmän arvoa kuin Suomessa. Eli välirahaa on isompi Saksassa!

• Anonyymi
        realistipa kirjoitti:

Minulla kyllä puhuu myös Suomea. Vm. -16. Tosin en kyllä pääse tai löydä yhtään sen nopeammin perille kuin ennenkään. Navin ääniopastuksen olen myös aina pitänyt äänettömällä.

Mitenkäs sen saa puhumaan Suomea itellä ei puhu kun Englantia 2018 Golf

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitenkäs sen saa puhumaan Suomea itellä ei puhu kun Englantia 2018 Golf

Vaihda oletuskieli.

• päivittelyä

Trolli päivittelee.

• Tuumas1
      • karvalakki.malli

Mitä väliä, jos ei edes puhu suomea, pellkkä kallis koriste. Toyotan navi on myös tarkoitettu suomessa suomalaisillekin. Laaja kielivalikko vakiona, niinkuin varustellussa autossa kuuluukin olla. Saksalaisissa ei yleensä koskaan ole vakiona muuta kuin pelkkä karvalakkivarustus ja kaikesta pitää maksaa erikseen. Suomenkielistä valikkoa ei taida vikavaageniin saada rahallakaan? Vastaukseksi ei oikein kelpaa että "minä ainakin fiksuna aiakkaana olen kielitaitoinen ja kuuntelen sujuvasti seitsemää eri kieltä! Se, kun vaan on niin että äidinkieli on kaikilla se ykköskieli jota 99,9% haluaa ensisisijaisesti käyttää.

• Anonyymi

Ei päivitä ja suomesta ei kannata ostaa pyysivät 400 euroa tilasin saksasta maksoi 60 euroa joten näin suomessa

• Anonyymi

Aja se puuhun, seuraa sitten navigaattorin ohjeita ja ohjaa se järveen, jätä ikkuna auki että pääset itse pois autosta kun se on uponnut. Sitten vaan vakuutukseen sanot että teit kutem VW navigaattori käski.
      Vakuutusrahoilla ostat sittem kunnon auton joka ei ole VAG konsermin roiskeita. Kysy vaan kun neuvoja kaipaat, täältä saat parhaat vinkit.

t. VW:n navigaattori

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti

Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää
      Maailman menoa
      36
      2141
    2. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
      Maailman menoa
      59
      1955
    3. Helsingin yllä valopalloja

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön
      Sinkut
      121
      1900
    4. HÄLYYTYS!!

Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a36
      NATO
      377
      1622
    5. Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?

Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.
      Kouvola
      103
      1621
    6. Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja

Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah
      Maailman menoa
      124
      1444
    7. Millainen on naisellinen nainen

Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n
      Sinkut
      182
      1072
    8. Raamatullinen kaste

Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu
      Kaste
      53
      947
    9. Mitkä asiat kaivatun ajattelussa

Ihmetyttävät? Mikä on tullut yllätyksenä?
      Ikävä
      73
      875
    10. Mitkä olisivat kolme tärkeintä

vihjettä kaivatustasi?
      Ikävä
      27
      869
    Aihe