S.tna että on heleppua hakoo saikkua, ku v.tuttaa,tarvii vai soittaa,ja sannoo,mull on kuumetta,notta viikko tuloo,jotta paukkuu,ja lisää soittamaal ..
Saikkuaa aa
3
133
Vastaukset
- perärutkutin
Se onkin toimihenkilöillä helppoa.
Vaikka paskaa nekin lykkää ja toisten muijjia kyttää eivätkä yhtään ylevämpiä ja rehellisempiä ole, päinvastoin.
Kumma kun oikeata tuottavaa työtätekeville se on niin vitun työlästä vaikka olisi mikä aivoverenvuoto tai ruikkupaskatauti vieny koivet alta niin tuleppas tänne terveyskeskukseen niin käyt lasiluukulla, sitten sairaanhoitajalla ja sitten työterkkarissa ja sitten odottele 4-6 h päivystäjävää lääkäriä joka ei vittujakaan välitä marinoistasi tai puhu suomea ja lätkäisee sen päivän saikkua kunhan käyt ensin myös labrassa huijaamisen estämiseksi ja sehän on siinä odotellessa mennyt parituntia sitten kiinnikin. Ai ai , meneppä töihin ettet kuluta koulutettujen aikaa.
Mutta ns "toimi"henkilö soittaa kun vituttaa ja panettaa ja on rapulakin että on niin kippee ! Voi voi, oo sitten palkallisesti kotona ku kerran pipi olet. Elä turhaan lappua hae ettet tartuta ketään, pysy kotonasi. Oo viikko heti alkuun.
Miksi näin?
No Kun duunari t u o t t a a vaikka vähän kipeänäkin, toimihenkilö ei tuota vaikka asuisi työmalla. - tekokippeepaska
toiset on oikeesti sairaita, ja ansaitevat sairaslomansa. . mut niinpä se on helppoo monen jäädä kotiin, kun ei huvita mennä töihin tai muuten vaan vi**taa/väsyttää, palkka juoksee kumminkin....
- Ketjunaloittaja
Notta ei tarvi olla toimari,ihan perusduunari,riittää ku tuntoo oikiat tyypit,ja ammattitaito kohdillaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723093
- 572788
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322375- 792208
- 602023
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398