Patong Beach lle lähdössä kahden viikon kuluttua

Oisa2009

Sää tiedotuksia katselin, sadetta ja ukkosta...Osaako kukaan kertoa minkälaista säätä nyt ja mitä tuo ennuste todellisuudessa tarkoittaa?
Entä kokemuksia hotellista Banthai Beach?

14

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • masamatkaaja

      Sää on silloin jo aivan varmasti pelkkää aurinkoa ,ehkä joitain lyhyitä ilta tai yö kuuroja sataa. Silti jos kastuu niin flunssa iskee helposti vaikka lämmintä onkin! Ilmeisesti härmäläiselle vain liian kova lämmönvaihtelu vaikka sade vain virkistää.

      • ThailandTraveller

        Flunssa johtuu Thaimaassa usein siitä kun pitää ilmastoinilaitetta liian kylmällä. Thaimaan vesisade tuntuu kuin lämpimässä suihkussa olisi. Maaseudulla monet ihmiset pesevät hiuksensa vesisateessa.


    • phuket3

      Tuolloin sadekausi on vain muisto.

      Tällä hetkellä sateet ovat jo paljolti ohi. Saattaa tulla yösateita, mutta ne eivät suuremmin haittaa ja kestävät vain pienen tovin.

      • Oisa2009

        Kiitos huojentavista vastauksista :) viikko vielä täällä sateisessa Suomessa, ennen lähtöä!!


    • ToimintaOhje
      • Oisa2009

        Kiitos!!! Yritinkin löytää noita web kameroita siltä seudulta! Kiitos! 🤓🤓🤓


      • ToimintaOhje
        Oisa2009 kirjoitti:

        Kiitos!!! Yritinkin löytää noita web kameroita siltä seudulta! Kiitos! 🤓🤓🤓

        Ole hyvä Hyvää lomaa


    • TerhikkiKiittää

      Asiaa kiitos. Pian pian pian kolme viikoa

    • Markovilla

      Hei olen tällä hetkellä Katalla täällä Phuketissa kuumaa on pilvistä ollut mutta kyllä paistaakin. Pienet ukkoskuurot virkistää päivää

      • Oisa2009

        Mukava kuulla! Innolla odotamme matkaan pääsyä!!


    • Banthai_Beach

      Banthai Beach on varmasti yksi parhaista Patong Beachin hotelleista. Vietin siinä kerran kaksi viikkoa vuosia sitten, kun jossakin toisessa Aurinkomatkojen hotellissa oli ongelmia, ja kaikki tuohon hotelliin majoitettaviksi tarkoitetut siirrettiin Banthai Beachiin.

      Sijainti on erinomainen: lyhyt kävelymatka vilkkaimmille viihde-elämän paikoille, mutta hotelli on kuitenkin sopivasti runsaan sadan metrin päässä vilkkaasta rantakadusta, joten liikenteen ääniä ei kuulu. Henkilökunta on kohteliasta ja buffetaamiainen ei jätä nälkäiseksi.

      Säästä sen verran, että olen käynyt Thaimaassa joka vuosi vuodesta 1995 alkaen vuodenvaihteen tienoilla tai tammi-helmikuun vaihteessa. Pitkäaikaiset sateet ovat harvinaisia, mutta sadekuuroja kyllä saattaa esiintyä etenkin iltapäivisin ja iltaisin. Teoriassa sadekausi on ohi, mutta käytäntö on joskus muuta.

      Vielä yksi neuvo: vältä rantakadulta lähtevällä pikku kujalla sijaitsevaa Orchid tai Orchids -nimistä ravintolaa. Se tarjoilee pilaantunutta ruokaa, josta saa ruokamyrkytyksen. Ravintola on aivan Aurinkomatkojen suositteleman lääkäriaseman vieressä.

    • phu

      Minkälainen sää on phuketissa tällä hetkellä?

    • Lomamenimukavasti

      Viime sunnuntaina palasimme Patong Beachilta. Ilma oli ihan ok. parina päivänä viikon aikana satoi ja kävi ukkonen. Vettä
      tuli noin 1 h reippaasti ja ukkonen ihan mietoa. Ilmastointilaite on ehdoton kapine. Hyvin meni matala hiekkaranta ja ihanan lämmin merivesi. Ruokailtiin eri ravintoloissa eikä tullut mitään vatsaongelmia. Mukavaa lomaa vaan.

    • Oisa2009

      Kiitos jälleen uusista viesteistä ja tiedoista!! Kaksi yötä vielä lähtöön 🤓🤓😄😄

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      2563
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2368
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2061
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1460
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1413
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe