työttömiä ja tuilla eläjiä.
RKP:n palstalla on huomattavan paljon hurreja parhaaseen työaikaan, mistä se kertoo. No, se lukee tuossa ylhäällä.
Palstahurrit ovat eläkeläisiä
12
50
Vastaukset
- huomautan
Oleellisena lisänä tietysti RKP:n puoluetoimiston nettikomppanian jäsenet ja svekobulvaanit.
- JukkaLaine
Plus eräs riihimäkeläinen äitinsä luona asuva keski-ikäinen työkyvyttömyyseläkeläinen, joka luulee tulevansa paremmaksi ihmiseksi, kun halveksii oma kansaansa...
- uppiggande
Säkert är här flera svenskspråkiga besökare som är pensionärer.Som pensionär har man ju gott om fritid, man kan besöka den här spalten tex. och läsa om hur usel.dålig människa man är när ens modersmål är FEL.
- naturligt
Som pensionär har man ju tid,inte hinner man då när arbete,familj och barn håller en sysselsatt.
Verkar som om inledaren är åldersrasist också. Inte är det väl degraderande för att någon efter att ha slitet för landets bästa går i pension? Själv jobbar jag gärna och betalar gärna skatt när jag vet att det gagnar dem som är sjuka och behöver vård eller behöver ett åldringsboende. Men jag vill faktiskt att de pengarna stannar i regionen så mycket som möjligt. Vi skall inte drabbas av att vi råkar bo i en region där människor mår bar. Det kan ju inte vara meningen att folk skall må sämre för att det skall bli jämlikt. Målet måste ju vara att flere skall må bra i hela landet.
- utanpåhopp
Jag anser nog att man med gott samvete kan njuta av sin arbetspension och sin pensionärstillvaro,skriva inlägg på suomi 24 också.
- frittfram
utanpåhopp kirjoitti:
Jag anser nog att man med gott samvete kan njuta av sin arbetspension och sin pensionärstillvaro,skriva inlägg på suomi 24 också.
Om nu någon råkar vara arbetslös så är det inte heller förbjudet att besöka det här forumet.
- joodååå
frittfram kirjoitti:
Om nu någon råkar vara arbetslös så är det inte heller förbjudet att besöka det här forumet.
Hurreissakin on työttömiä.
- dalsbruk
joodååå kirjoitti:
Hurreissakin on työttömiä.
Självklart,om en större anläggning stängs på någon ort tex.så är det ju klart att det bland personalen finns svenskspråkiga också.
- skattebetalare
Är det något fel på att vara pensionär `?
- alldelestydligt
Åldersrasism.
- waldemarEK
Därför är här så få svenskspråkiga besökare,alla andra arbetar.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti33738530Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1037096Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos315540Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös214048Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi573202Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta673199Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D632400Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul182171En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk122154Trump on jo ihan seonnut...
Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.5002050