onko Terminaattorileffat hyvii ?
Terminaattori Leffat
1
126
Vastaukset
- Scifisti1977
Se riippuu ihan sinusta ja siitä että tykkäätkö niistä vai et. Mut voin mä yleisiä linjauksia ja oman mielipiteeni leffoista sanoa.
1. The Terminator (1984)
Arnold Schwarzenegger ekaa kertaa Terminaattorin roolissa. Tätä ekaa terminaattoria pidetään klassikkona. Perustoimintaa ja meininkiä 80-luvun tyyliin. Hyvä leffa minustakin.
2. Terminator: Judgment Day (1991)
Tätä pidetään yleisesti parhaimpana Terminaattori -elokuvana. Aikansa edistyneimmät erikoistehosteet tekivät tästä ainutlaatuisen toimintarymistelyn. Minustakin aivan hemmetin hyvä leffa!
3. Terminator 3: Rise Of The Machines (2003)
12 vuoden tauon jälkeen Arnold Schwarzenegger palaa selkeästi ikääntyneempänä Terminaattorin rooliin. Tästä alkaa ihmisten mielipiteiden jakaantuminen. Monien mielestä koko Terminaattori -idea olisi pitänyt loppua kakkososaan. Tätä pidetään huonona ja turhana leffana. Minusta taasen leffa toimii hyvin ja ansaitsee ainakin 3/5 pistettä.
4. Terminator: Salvation (2009)
Ensimmäinen Terminator -leffa ilman Arnold Schwarzeneggeriä. Tai kyllä se vilahtaa elokuvassa animoituna. Keskittyy tulevaisuuteen tuomiopäivän jälkeisiin tunnelmiin. Useimpien mielestä täysin paska leffa ja turha. Itse sanoisin, että leffa toimii mainiosti ja on hyvä toimintapläjäys.
5. Terminator Genisys (2015)
Tuorein Terminator -leffa. Arnold Schwarzenegger palaa lähes vanhuksena Terminaattorin rooliin. Ikääntyminen on kuitenkin osattu selittää ihan fiksusti leffassa. Palataan 1984 vuoteen pienellä tvistillä. Luvassa on ekasta leffasta uudelleen tehtyjä kohtauksia, aikamatkustusta ja tietenkin kunnon toimintarymistelyä. Jälleen tätäkin leffaa on pidetty aika turhana ja toivotetaan jo Terminator -sarjan loppua. Itse pidin kyllä tästäkin leffasta, koska tässä sentään palattiin ensimmäisten kahden-kolmen leffan tunnelmiin. Aikamatkustus kiinnostaa aina muutenkin minua. Itse tykkäsin.
Elokuvien lisäksi Terminator -ideasta on tehty tv-sarja "The Sarah Connor Chronicles" tai suomeksi "Sarah Connorin aikakirjat". Sarja luo uuden jatkumon Terminator 2 -leffan jatkoksi. Sarjaa tehtiin kaksi tuotantokautta vuosina 2008-2009. Sarjassa ei ole Arnold Schwarzeneggeria, mutta hento näytteliä Summer Glau esittää hyvää Terminaattoria siinä. Sarja vaan loppui aika pahasti kesken 2. kauden jälkeen eikä sitä enää jatkettu. Hyvä sarja kyllä oli..yllättävänkin hyvä.
Siinäpä jotain ajatuksia yleisellä tasolla sekä omat mielipiteeni. Suosittelen nyt ainakin kerran katsomaan, jos pidät toimintaelokuvista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113485MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811194Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt213886- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768