Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Terminaattori Leffat

ttermarii

onko Terminaattorileffat hyvii ?

1

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Scifisti1977

      Se riippuu ihan sinusta ja siitä että tykkäätkö niistä vai et. Mut voin mä yleisiä linjauksia ja oman mielipiteeni leffoista sanoa.

      1. The Terminator (1984)
      Arnold Schwarzenegger ekaa kertaa Terminaattorin roolissa. Tätä ekaa terminaattoria pidetään klassikkona. Perustoimintaa ja meininkiä 80-luvun tyyliin. Hyvä leffa minustakin.

      2. Terminator: Judgment Day (1991)
      Tätä pidetään yleisesti parhaimpana Terminaattori -elokuvana. Aikansa edistyneimmät erikoistehosteet tekivät tästä ainutlaatuisen toimintarymistelyn. Minustakin aivan hemmetin hyvä leffa!

      3. Terminator 3: Rise Of The Machines (2003)
      12 vuoden tauon jälkeen Arnold Schwarzenegger palaa selkeästi ikääntyneempänä Terminaattorin rooliin. Tästä alkaa ihmisten mielipiteiden jakaantuminen. Monien mielestä koko Terminaattori -idea olisi pitänyt loppua kakkososaan. Tätä pidetään huonona ja turhana leffana. Minusta taasen leffa toimii hyvin ja ansaitsee ainakin 3/5 pistettä.

      4. Terminator: Salvation (2009)
      Ensimmäinen Terminator -leffa ilman Arnold Schwarzeneggeriä. Tai kyllä se vilahtaa elokuvassa animoituna. Keskittyy tulevaisuuteen tuomiopäivän jälkeisiin tunnelmiin. Useimpien mielestä täysin paska leffa ja turha. Itse sanoisin, että leffa toimii mainiosti ja on hyvä toimintapläjäys.

      5. Terminator Genisys (2015)
      Tuorein Terminator -leffa. Arnold Schwarzenegger palaa lähes vanhuksena Terminaattorin rooliin. Ikääntyminen on kuitenkin osattu selittää ihan fiksusti leffassa. Palataan 1984 vuoteen pienellä tvistillä. Luvassa on ekasta leffasta uudelleen tehtyjä kohtauksia, aikamatkustusta ja tietenkin kunnon toimintarymistelyä. Jälleen tätäkin leffaa on pidetty aika turhana ja toivotetaan jo Terminator -sarjan loppua. Itse pidin kyllä tästäkin leffasta, koska tässä sentään palattiin ensimmäisten kahden-kolmen leffan tunnelmiin. Aikamatkustus kiinnostaa aina muutenkin minua. Itse tykkäsin.

      Elokuvien lisäksi Terminator -ideasta on tehty tv-sarja "The Sarah Connor Chronicles" tai suomeksi "Sarah Connorin aikakirjat". Sarja luo uuden jatkumon Terminator 2 -leffan jatkoksi. Sarjaa tehtiin kaksi tuotantokautta vuosina 2008-2009. Sarjassa ei ole Arnold Schwarzeneggeria, mutta hento näytteliä Summer Glau esittää hyvää Terminaattoria siinä. Sarja vaan loppui aika pahasti kesken 2. kauden jälkeen eikä sitä enää jatkettu. Hyvä sarja kyllä oli..yllättävänkin hyvä.

      Siinäpä jotain ajatuksia yleisellä tasolla sekä omat mielipiteeni. Suosittelen nyt ainakin kerran katsomaan, jos pidät toimintaelokuvista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2267
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1210
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe