Täällä olisi kysymys koskien pakettimatkojen istumapaikkoja koneessa. Olemme lähdössä ystäväni kanssa Meksikoon TUIn kautta ja huomasimme näin myöhään vasta, että lentokoneen istumapaikkoja on voinut varata jo pitkän aikaan. Tilanne on nyt sellainen, että vierekkäisiä paikkoja kyllä löytyy, mutta ei niin mieleisiä enää. Koneen istumapaikat ovat mallia 2 4 2 ja näitä neljän rivin paikkoja on vain jäljellä. Varsinainen kysymys siis on, laitetaanko kaikki mahdolliset istumapaikat varattaviksi vai onko osa paikoista ns. "varaamattomia" eli niitä ei voisi ennakkoon varata? Olemme kuitenkin maksaneet jo lisämaksusta blue comfort paikat koneesta, joten tuntuisi hölmöltä maksaa vielä lisää paikasta missä haluaisi istua.
Pakettimatkojen istumapaikat koneessa
Myöhässä
4
109
Vastaukset
- Tuituitui
Onko käynyt mielssä kysyä Tiulta?
- Myöhässä
Laitoin viestiä samaan aikaan myös TUIlle, mutta ajattelin jos joku tietäisi myös täältä :)
- ostettiinpaikat
Kaikki paikat on varattavissa, jämät jaetaan sitten niille, jotka eivät halua maksaa. Eli se, mitä kartalla nyt näkyy, on se, mitä on jäljellä. Se on tämä nykyajan meininki, TUI on todella kaukana halvasta, kun ostat paikan ja ruuan ja lisätilan.
- Myöhässä
Päädyttiin myös nyt ostamaan paikat, kun jostain syystä oli vapautunut kahden hengen paikkoja. Tulee kieltämättä yllättävän paljon lisäkustannuksia reissuun tälläisistä pienistä seikoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882