Pakettimatkojen istumapaikat koneessa

Myöhässä

Täällä olisi kysymys koskien pakettimatkojen istumapaikkoja koneessa. Olemme lähdössä ystäväni kanssa Meksikoon TUIn kautta ja huomasimme näin myöhään vasta, että lentokoneen istumapaikkoja on voinut varata jo pitkän aikaan. Tilanne on nyt sellainen, että vierekkäisiä paikkoja kyllä löytyy, mutta ei niin mieleisiä enää. Koneen istumapaikat ovat mallia 2 4 2 ja näitä neljän rivin paikkoja on vain jäljellä. Varsinainen kysymys siis on, laitetaanko kaikki mahdolliset istumapaikat varattaviksi vai onko osa paikoista ns. "varaamattomia" eli niitä ei voisi ennakkoon varata? Olemme kuitenkin maksaneet jo lisämaksusta blue comfort paikat koneesta, joten tuntuisi hölmöltä maksaa vielä lisää paikasta missä haluaisi istua.

4

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuituitui

Onko käynyt mielssä kysyä Tiulta?

• Myöhässä

Laitoin viestiä samaan aikaan myös TUIlle, mutta ajattelin jos joku tietäisi myös täältä :)

• ostettiinpaikat

Kaikki paikat on varattavissa, jämät jaetaan sitten niille, jotka eivät halua maksaa. Eli se, mitä kartalla nyt näkyy, on se, mitä on jäljellä. Se on tämä nykyajan meininki, TUI on todella kaukana halvasta, kun ostat paikan ja ruuan ja lisätilan.

• Myöhässä

Päädyttiin myös nyt ostamaan paikat, kun jostain syystä oli vapautunut kahden hengen paikkoja. Tulee kieltämättä yllättävän paljon lisäkustannuksia reissuun tälläisistä pienistä seikoista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2176
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      100
      1567
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      80
      1285
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1283
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1226
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      1044
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1024
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1007
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      932
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      814
    Aihe