Hei,
minulla on 4 v tyttö ja 7 v poika, enkä saa heitä juuri koskaan harjaaman hampaita oma-aloitteisesti. Aina joudun palkitemaan jollain tavalla, esim. että saavat palata jotain mobiililla. Ja kun saan lapset harjaamaan hampaita, heidän keskittyminen itse harjaamiseen on todella heikkoa. Mietin tuleeko hampaita harjattua oikein? Kasaantuuko tästä onglemia iän myötä heille? Lasten hampaat näyttäisi olevan kunnossa tällä hetkellä. Mutta miten tulevaisuudessa? Miten saisin heidät kiinnostumaan hampaiden haarjaamisesta? Miten voisin tehdä siitä "hauskaa"?
Lasten hampaitten harjaaminen
2
212
Vastaukset 2
- Anonyymi
Vanha lanka mutta kommentoin jos tästä olisi muille apua.
Meillä lasten hampaiden harjaus saatiin sujumaan ilman kiukuttelua kun laitettiin youtubesta mielenkiintoinen 1-2minuutin ajastin pyörimään. Parhaaksi osoittautui sellainen jossa joka sekuntti ruutuun ilmestyy uusi kissa ja kuuluu miau ääni.
Lapset tapittavat ruutua ja harjaaminen sujui helposti. Ja oppivat itse harjaamaan säännöllisesti.
Meillä toiminut löytyi youtubesta hakusanoilla: YouTube's most kittenish timer.
Toivottavasti tästä on apua muillekin lapsiperheille :) - Anonyymi
Paljon hammashoidosta löytyy tietoa täältä: https://rautahammas.fi/hyva-suuhygienia
Lasta kannattaa kehua joka kerta kun edes hieman onnistuu hampaiden pesemisessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4451941- 1501247
- 701144
- 901141
- 1141137
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku1761004- 100783
- 45711
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50709En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57664