Tyhmä kysymys eikä edes kuulu tänne

mutta täällä joku kirjoitti "neurolepteistä". Miten ne vaikuttaa siis käytännössä ihmisen henkiseen hyvin vointiin? Minkälaisia sivuoireita niistä mahdollisesti koituu? Pidemmällä käytöllä onko vaikutusta aivojen toimintaan eli muuttaako ne jollain tavalla neurologisesti aivoja? Kysyn nimenomaan käyttäjien kokemuksia. Aihe kiinnostaa sen takia, kun eräs ystäväni söi jonkin aikaa niitä ja lopetti. Hän oli hyvin skeptinen lääkitystään kohtaan. Varmasti aika monikin on, mutta mikä on se oikea "todellisuus" vai onko sitä?
4<50
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Googlella miljoonia käyttäjien tekemiä kokemuksia. Tutkimukset kertoo että kutistaa aivot, laskee Äö ja ihminen taantuu lapsen tasolle.

Äänestä

Lamaannuttavasti ihmisestä riippumatta heille annetaan niitä usein tietämättä, kuin ne
edes vaikuttaa. Tiedän tapauksia, jotka ovat niitä ottaneet he ovat joutuneet vaarallisten myrkytysoireiden takia tiputukseen. Sitten lääketehtaan edustajana toimiva
lääkäri sanoo: "ettei se voi johtua lääkkeestä"? Mistä sitten jos siinä haittavaikutuksia
sisältävässä luettolossa niin mainitaan? Se on nykyajan lobotomiaa, joka suoritetaan
lääkkeillä. "Tuottamattomille", ts. jostain syystä sairaille niitä määrätään sivuvaikutuksista huolimatta. Paljon vaarallisimpi kuin jotkut yleiset huumausaineet.

Äänestä
  • Kuulostaa oudolta.

    Jos on esim. psykoosi päällä, siihen taitaa tarvia lääkkeet, sivuvaikutuksista huolimatta.

    Oma ystäväni käyttää masennuslääkitystä, hän voi niiden ansiosta paremmin kuin ilman, mutta näähän on yksilökohtaisiakin juttuja.

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


kunhan_kysyn kirjoitti:

mutta täällä joku kirjoitti "neurolepteistä". Miten ne vaikuttaa siis käytännössä ihmisen henkiseen hyvin vointiin? Minkälaisia sivuoireita niistä mahdollisesti koituu? Pidemmällä käytöllä onko vaikutusta aivojen toimintaan eli muuttaako ne jollain tavalla neurologisesti aivoja? Kysyn nimenomaan käyttäjien kokemuksia. Aihe kiinnostaa sen takia, kun eräs ystäväni söi jonkin aikaa niitä ja lopetti. Hän oli hyvin skeptinen lääkitystään kohtaan. Varmasti aika monikin on, mutta mikä on se oikea "todellisuus" vai onko sitä?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu