SOK on kieltänyt tavarantoimittajien edustajien, hyllyttäjien, menekinedistäjien ja kouluttajien käynnit toimipisteissään. Samalla he ilmoittivat tavarantoimittajille, että näin säästyvät kustannussäästöt tulee siirtää hintoihin.
Ammattitaito katoaa erikoistavaraosastoilta, "hae tuotetieto muualta ja osta Prismasta-periaatteella" tehdään lisää työttömiä! Sataprosenttinen itsepalvelu!!! Ostaisitko Prismasta jääkaappipakastimen niin, että nostat sen kärryyn ja maksat kassalle?
Itsepalvelukassa=menetetty työpaikka (jopa kolme) - tämähän on alkanut jo kauan sitten. Ei syy ole maksamisen sujuvuus vaan juuri se halpuutus voitoista tinkimättä.
SOK tekee miljoonatulosta, sijoittaa "omistajiensa" rahoja muun muassa Venäjälle.
Isolla on iskenyt mammuttitauti.
SOK halpuuttaa tavarantoimittajien kustannuksella
5
198
Vastaukset
- Eitarvitakameraakaan
Kyllä voin ostaa sen jääkaappipakastimen ihan itse, on niitä useampi jo tullut ostettua.
Vielä kun tavaroiden varastosaldot liikkeissä pitäisivät paikkansa, niin voisi jo netissä katsoa minkä käy hakemassa.
Mutta miten tämä liittyi "edustajien, hyllyttäjien, menekinedistäjien ja kouluttajien käynnit" ?? Ei nuo ole niitä esille laittanut tähänkään asti, eikä näissä värkeissä ole tullut vielä mitään vastaan, johon minä tai myyjä olisi tarvinnut jotain lisäkoulutusta, toki en ole ostamassa mitään jääpalakoneella ja muulla turhuudella varustettua kaappia, eikä kiinnosta bottiverkoille sopiva koneidennettikaappikaan.- Ammattitaitoako
Minä voin tulla tekemään työsi puolestasi puolella palkalla, pääset nauttimaan sosiaalietuuksista. Vai oletko jo työtön?
- Surkeatnoviisit
Ammattitaitoako kirjoitti:
Minä voin tulla tekemään työsi puolestasi puolella palkalla, pääset nauttimaan sosiaalietuuksista. Vai oletko jo työtön?
Et ymmärrä hommistani mitään, eikä sulla ole riittävää akateemista koulutustakaan.
- kallista_kokeilua
"Prismalainen" kirjoitti:
"SOK tekee miljoonatulosta, sijoittaa "omistajiensa" rahoja muun muassa Venäjälle".
Nyt täytyy hiukan korjata ja täsmentää tuota lausettasi. Ei voida sanoa, että SOK sijoittaa meidän omistajiensa rahoja Venäjälle, koska yhtenäkään vuonna, mitä Prismat ovat Venäjälle toimineet, ne eivät ole vielä tuottaneet voittoa, vaan pelkkää tappiota. Kyseessä ei siis ole mikään sijoitus, vaan kalliiksi tullut tuottamaton hukkainvestointi ja omistajien rahojen tuhlaus.
Kodinkoneita ei sensijaan kenenkään edes kannata ostaa Prismasta, koska saman koneen saa kotiin tuotuna ja paikoilleen kannettuna ja vieläpä hiukan halvemmalla esim. Veikon Koneesta. Tämän olen hinnan kilpailuttamalla jo monesti todennut ja asiasta kirjoittanut esim. tuonne hintavertailu osioon. - Sossunvahdit
Tänään oli lehdessä juttua, että joku viskaali haluaa ettei alkoholi ostoksista saa enää mm. bonusta, tulisi koskemaan myös Virossa tehtyjä alkoholiostoja esim. Prismoista.
Lopputulema on vaan taas se, että juomien kallistuessa Suomessa lisääntyy niiden haku kuitenkin Virosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123620MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar701915Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja641027Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768