Hei
Mun pitäis ostaa parhaalle ystävälleni joululahja, mutta hän antaa minulle aina sellaisia lahjoja joista en pidä ja olen sanonut hänelle että en pidä koristeista enkä mistään kynttilöistä tai vastaavista mutta silti sain häneltä noin kuukausi sitten sisustus krääsää. Jos ostaisin hänelle huonon niin hän ostaa minulle huonon lahjan.
Ystäväni on ostanut minulle jo lahjan ja hän vahingossa paljasti että hän osti minulle lahjaksi aamu tohvelit mutta ostaa minulle vielä jotain pientä ja halpaa. En pidä yhtään siitä lahjasta siis inhoan kaikkia sellaisia aamu vaatteita. Ystäväni rakastaa lukemista, kirjoittamista, koristeita, suklaata ja haluaisi sellaisen vaja 20e maksavan hiusharjan minulta. Eli mitä ostan joululahjaksi parhaalle ystävälleni (13vuotias)?
parhaalle ystävälle joululahja
joulupukkipoop
1
595
Vastaukset
- kiittämätönolet
Osta kehitysmaasta vuohi. Pääset kätevästi eroon kaverista ja hänen lahjoistaan. Teillä ei ole mitään yhteistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2402734- 1011144
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1231111Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581005Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531002Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717917- 63851
- 42839
- 130830
Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto238825