Hei
Mun pitäis ostaa parhaalle ystävälleni joululahja, mutta hän antaa minulle aina sellaisia lahjoja joista en pidä ja olen sanonut hänelle että en pidä koristeista enkä mistään kynttilöistä tai vastaavista mutta silti sain häneltä noin kuukausi sitten sisustus krääsää. Jos ostaisin hänelle huonon niin hän ostaa minulle huonon lahjan.
Ystäväni on ostanut minulle jo lahjan ja hän vahingossa paljasti että hän osti minulle lahjaksi aamu tohvelit mutta ostaa minulle vielä jotain pientä ja halpaa. En pidä yhtään siitä lahjasta siis inhoan kaikkia sellaisia aamu vaatteita. Ystäväni rakastaa lukemista, kirjoittamista, koristeita, suklaata ja haluaisi sellaisen vaja 20e maksavan hiusharjan minulta. Eli mitä ostan joululahjaksi parhaalle ystävälleni (13vuotias)?
parhaalle ystävälle joululahja
joulupukkipoop
1
597
Vastaukset
- kiittämätönolet
Osta kehitysmaasta vuohi. Pääset kätevästi eroon kaverista ja hänen lahjoistaan. Teillä ei ole mitään yhteistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322088Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.461705Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1101460Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041216Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041014Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76958- 59845
Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,31782Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52779Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd100717