Me kuntalaiset toivotamme Sinut Annu lämpimästi tervetulleeksi Kontiolahteen. Ja mitä asuinpaikkaan tulee niin teepäs tarjous noista uusista Höytiäisen rinnetonteista. Sellaiselle saisi upean asuntopaikan. Ja vastarannalle voisi katsella Polvijärveä jos joku pikku harmi sattuisi täällä pännimään.
Tervetuloa Kontiolahteen Annu
7
249
Vastaukset
- K0nnti0
Hienoa että Annulle löytyi työtä fiksulta paikkakunnalta, kykyjen haaskausta olisi ollut hänen paikkakunnalle jäänti. Polvijärvessäkään ei muuta vikaa kuin nämä rajoittuneet sontapöksyiset änkyrät joiden mieliksi ei kukaan muu kuin peilikuva osaa olla...
- Polvinivel
Annu on hiton kaunis nainen. Polvit pölhöjä
- KESKUSTELLAAN
ON VAIN NIIN ETTEI RANTATÖYRÄÄNTIELTÄ OLE NPÄKYMÄÄ HÖYTIÄISELLE
KUNNES PUITA ON HASVENNETTU
MISSÄHÄN SE RANTAPENGER ON JOSTA OLISI NÄKYMÄ AINA POLVIJÄRVENLPUOLELLE ASTI? - KESKUSTELLAAN
Rantatoyrään tieltå ei ole näköaloja järvelle kunnes puita harvennetaan.
Missähän se avainasukkaille tarkoitettu tontti sijaitsee josta olisi näkymä aina Polvijärvelle saakka? - keisarin.virsut
Ihmejuttu että Annua Polvijärvellekin on jaanattu vuosi sitten marraskuussa.
- maantietoa
Itseasiassa Annua toivottiinkin Kontiolahteen. Naapurikuntiako, saman järven ympärillä?
- 33332
Polvijärven vellihousut ajoivat hyvän ihmisen pois kunnastaan ja saivat värittömän ja hajuttoman sekä mauttoman kaverin tilalle. Onnea Annu uudessa työssäsi !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 402421
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086