Kuka valehteli poliisille?

LahtonenAlibista

Poliisi TV:n Ikaalista käsittelevässä jaksossa Ravintoa Ika-Hovin edessä oli tapeltu. Rähinän jälkeen tekijät siirtyivät tummaan BMW-merkkiseen ajoneuvoon ja pakenivat paikalta. Poliisi yhyttää kuitenkin pakoajoneuvon Ojasenkadulla klo 03.45, mutta tekijät ovat poistuneet. Ajoneuvoa ajanut nuorukainen väittää poliisille tv-kameroiden läsnäollessa, ettei tuntenut kyyditsemiään henkilöitä. Ainoastaan pari vuotta poliisina toiminut vnhemp konstaapeli Antti Saarinenkin tajuaa, että kuski puhuu ns. palturia ja ilmoittaa kuskille että asiaan palataan myöhemmin.

Ketkä olivat nämä tappelijat ja miksi he tappelivat Ika-Hovin edessä? Miksi huumori ei osunut yksiin, millaisesta huumorista oli kyse?

Ja ennen kaikkea, kuka on tämä pakoauton kuski, joka selkeästi valehtelee poliisiviranomaiselle? Minkälaisen kasvatuksen hän on saanut?

https://www.youtube.com/watch?v=9Hp-vYKDTMc

19

362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Black.Jack

      Ikaalilaisia rikollisalkuja... Ei minkäänlaista kunnioitusta auktoriteettiä kohtaan, sosiaalisoppaa syövät nämäkin tänä päivänä kun yhteiskunta maksaa kaiken. Saisivat tosin enemmän rahaa jos olisivat laittomasti maassa.

    • muna.koiso

      Eikös rauno hieronu sillä hoikkalan kasvojen hieromis laitteella hoikkalan munia kans?

      Hoikkalan naama oli halvaantunu pahoin pitelyssä 1980 ja naamaa piti hieroo sähkökäyttösellä laitteella.Raunon tehtävä oli hieroo sillä jarmon munia.

      • Laite soveltui erittäin hyvin myös sukuelinten hieromiseen. Tekniikasta on paljon apua nautinnon saamisessa.


      • ainon.rupinen.pippa
        feikki.eväsvuoto kirjoitti:

        Laite soveltui erittäin hyvin myös sukuelinten hieromiseen. Tekniikasta on paljon apua nautinnon saamisessa.

        Rouva sen tietää kun joutuu sellaista käyttämään koska
        rouvan häjy haju on karkoottanut miehet pois.


      • sosiaalisopalla

        Mitäs sille Teuhon Jaskalle nykyään kuuluu, onko lusimassa?


      • jarmolle.turpiin
        sosiaalisopalla kirjoitti:

        Mitäs sille Teuhon Jaskalle nykyään kuuluu, onko lusimassa?

        Onneksi osasi hakata ihan oikean kohteen.


      • saippua.putosi

        Oppiko Jaska rouvaksi ?


      • jaska.avautui.ainolle

        Rouva sai lausunnon Teuhon Jaskalta joten nyt tiedämme
        miten Jaskan aika vankilassa sujui.


      • äitiinsä.tullut

        Mistä se rouvan Jarmo poika on istunut?


      • Lainaks

        Kuka perkele suaki on tyttönä pitäny. Kyllä oot ruma. Monen nuoren elämän olet pilannu.


      • Anonyymi

        Laitteella on tosi hyvä hieroa kasvojen lisäksi myös munia.


      • Anonyymi
        Lainaks kirjoitti:

        Kuka perkele suaki on tyttönä pitäny. Kyllä oot ruma. Monen nuoren elämän olet pilannu.

        Jarmo oli komea nuorukainen linna-aikoina. Hän ei ole pilannut kenenkään elämää vaan tuottanut nautintoa monille ihmisille.


    • AlibistaPäivää

      KUKA TOI KYTILLE VALEHTELEVA NULIKKA ON? PELI SAA LOPPUA!

      • lapsi.astialla

        Itse Alipista kirjottaja se on.


      • Lainaks
        lapsi.astialla kirjoitti:

        Itse Alipista kirjottaja se on.

        Ikaalisissa Alibiin nyt tekeillä juttua väärästä todistuksesta. Kaikki tulee siis julki. " Todistaja "joutuu syytteeseen petoksesta. On ottanut rahaa vastaan väärästä todistuksesta kerto simo.


      • Lainaks kirjoitti:

        Ikaalisissa Alibiin nyt tekeillä juttua väärästä todistuksesta. Kaikki tulee siis julki. " Todistaja "joutuu syytteeseen petoksesta. On ottanut rahaa vastaan väärästä todistuksesta kerto simo.

        Simo saa haistaa nyt pitkän vitun. Olen sopinut asian Tampereen käräjäoikeuden tuomarin kanssa. Maksoin hänelle 3000 euroa ja sovimme tuomiokseni 500 euroa sakkoa.


    • IkaalistenAlamaailma

      Ikaalisten alamaailma pitää omistaan huolen, mutta te muut... Te olette omillanne.

    • Alamaailmalle ei kannata vittuilla. Minulla on tästä ikäviä kokemuksia Kauhajoelta.

      • ota.aino.tuplalääkkeet

        Siinä taas useita näytteitä hullun ainon yksinpuhelusta


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1478
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1022
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe