http://publish.istekkipalvelut.fi/kokous/2015304332-4.HTM
Aika kova taso rakennusvalvonnalla- saa siis rakentaa miten haluaa ja 30 tuhannen sakko siis korvaa kaikki virheet
Kyllä siinä on korhonen taas tehnyt hyvän päätöksen
Rakennusvalvonta ja taistelu
6
210
Vastaukset
- Etula-korhone
No se Etula ja korhonen vähän valikoi kuka saa mitäkin, jos sinä olisit tehnyt niin linnaan joutuisit ja ne korhonen ja Etula laittaisivat sinut sellaiseen listaan että kun haet omaa lupaa jollekin mökille niin pitkä tulisi olemaan lupaprosessi
- etula-korhonen
saakohan kukaan etulaa ja korhosta tekemään työnsä vai antaako niiden leikkiä isoilla leikkikaluilla mielin määrin ?
ei varmaan saa koska niin pitkään jatkunut
- MenoaKuopiossa
Olisiko sieltä ole kaupungin loisvirkamiehet saaneen sen verran hyvät kestitykset että naapureille väärin esitetyillä asioilla ei ole mitään merkitystä.
Ei tuo ole sen paremmissa kantimissa hiihtoharrastuskaan Kuopiolaisessa seurassa:
http://mvlehti.net/2017/02/10/mika-saarinen-on-maaratty-lahestymiskieltoon-epaillaan-17-vuotiaan-suojattinsa-hyvaksikaytosta/
Mielenkiintoista toimintaa... Onkos tämä entinen Puijon hiihtoseura vai joku toinen talvilajien seura? - Tasavirtauuno
Täällä sitä vatvotaan kaksi vuotta vanhoja päätöksiä. Eikö oo tuoreempia ruodittavaksi?
- Vaihtovirtaveikko
Joka vuosi tehhään huonoja päätöksiä ja ne maksaa.
- OnneaVaanMaksajat
Romahtava kuopio jatkaa alamäkeä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713095
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181250
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232