Kuin kauan käytätte vaatteitanne

rahaaonononon

Mulla on 20 rakut ja ja kytän kutakin kappaletta nin 3 kertaa sitten menee kirpparille.
Puserot käytän 2 kertaa sitten lähtee roskiin, takit ja kengät käytän noin 4 viikkoo ja uusia haen kerran kuussa, sukat käytän kerran ja alusvaatteet kaksi kertaa,s itten menee kirpparille.
Laukkuja käytän viikon tai kaksi riippuutykkäänkövai en, yks laukku mulla on ollu 2 kk se on kyl aika pitkä aika, mutta se on ihana. Autoa käytän vuoden maksimissaan, sitten menee viahtoon.

7

262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ainaki2promillee

Juopon horinaa, " rakut ja kytän"kertaa's
      Itten viahtoon"...riippuutykkäänkövaiei""

• ryeryeryu

Auto jos on, se kannattaakin vaihtaa ennenkuin sen arvo putoaa paljon, mutta vuodessa näin ei tapahdu

• riaksoonmie

Mie pesen joka käytön jälkeen nin pysyy siisteinä. Kirpparilla sitten myyn kun en tykkää, ja kovaan hintaan. Farkuista pyydän minimissään 45 e, kengistä 75 e takeista 150 e laukuista 95 e... hyvin menee kaupaksi kuitenkin. Pitää teinaa aina enmpi mitä on ite maksanu.

• Ainaki2promillee

Sama juoppo horisee, samaa sontaa.
        " Nin enmpi tienaa".

• Revisiitä-jososaat

Mitä se että "rahaaonononon" hyödyttää jos on noin tyhmä?

• Rahaanononono

Joo, mulla on 15 rakut =D enkä kytä niitä lainkaan, laukkuja riippuutykkäänkövaien on kans muutama, mullakin autot mene viahtoon (mikä liene mahtaakaan olla).

Kiitos taas päivän nauruista

• Anonyymi

Kulutushysteriaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3834
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3415
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2791
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2438
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1869
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1799
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1756
    8. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1467
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      386
      1459
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1228
    Aihe