Mulla on 20 rakut ja ja kytän kutakin kappaletta nin 3 kertaa sitten menee kirpparille.
Puserot käytän 2 kertaa sitten lähtee roskiin, takit ja kengät käytän noin 4 viikkoo ja uusia haen kerran kuussa, sukat käytän kerran ja alusvaatteet kaksi kertaa,s itten menee kirpparille.
Laukkuja käytän viikon tai kaksi riippuutykkäänkövai en, yks laukku mulla on ollu 2 kk se on kyl aika pitkä aika, mutta se on ihana. Autoa käytän vuoden maksimissaan, sitten menee viahtoon.
Kuin kauan käytätte vaatteitanne
7
163
Vastaukset
- Ainaki2promillee
Juopon horinaa, " rakut ja kytän"kertaa's
Itten viahtoon"...riippuutykkäänkövaiei"" - ryeryeryu
Auto jos on, se kannattaakin vaihtaa ennenkuin sen arvo putoaa paljon, mutta vuodessa näin ei tapahdu
- riaksoonmie
Mie pesen joka käytön jälkeen nin pysyy siisteinä. Kirpparilla sitten myyn kun en tykkää, ja kovaan hintaan. Farkuista pyydän minimissään 45 e, kengistä 75 e takeista 150 e laukuista 95 e... hyvin menee kaupaksi kuitenkin. Pitää teinaa aina enmpi mitä on ite maksanu.
- Ainaki2promillee
Sama juoppo horisee, samaa sontaa.
" Nin enmpi tienaa".
- Revisiitä-jososaat
Mitä se että "rahaaonononon" hyödyttää jos on noin tyhmä?
- Rahaanononono
Joo, mulla on 15 rakut =D enkä kytä niitä lainkaan, laukkuja riippuutykkäänkövaien on kans muutama, mullakin autot mene viahtoon (mikä liene mahtaakaan olla).
Kiitos taas päivän nauruista - Anonyymi
Kulutushysteriaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1787534Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.344691Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1232730- 782198
- 911586
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2141520Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731141Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202161077- 481019
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225987