Mulla on 20 rakut ja ja kytän kutakin kappaletta nin 3 kertaa sitten menee kirpparille.
Puserot käytän 2 kertaa sitten lähtee roskiin, takit ja kengät käytän noin 4 viikkoo ja uusia haen kerran kuussa, sukat käytän kerran ja alusvaatteet kaksi kertaa,s itten menee kirpparille.
Laukkuja käytän viikon tai kaksi riippuutykkäänkövai en, yks laukku mulla on ollu 2 kk se on kyl aika pitkä aika, mutta se on ihana. Autoa käytän vuoden maksimissaan, sitten menee viahtoon.
Kuin kauan käytätte vaatteitanne
7
333
Vastaukset 7
- Ainaki2promillee
Juopon horinaa, " rakut ja kytän"kertaa's
Itten viahtoon"...riippuutykkäänkövaiei"" - ryeryeryu
Auto jos on, se kannattaakin vaihtaa ennenkuin sen arvo putoaa paljon, mutta vuodessa näin ei tapahdu
- riaksoonmie
Mie pesen joka käytön jälkeen nin pysyy siisteinä. Kirpparilla sitten myyn kun en tykkää, ja kovaan hintaan. Farkuista pyydän minimissään 45 e, kengistä 75 e takeista 150 e laukuista 95 e... hyvin menee kaupaksi kuitenkin. Pitää teinaa aina enmpi mitä on ite maksanu.
- Ainaki2promillee
Sama juoppo horisee, samaa sontaa.
" Nin enmpi tienaa".
- Revisiitä-jososaat
Mitä se että "rahaaonononon" hyödyttää jos on noin tyhmä?
- Rahaanononono
Joo, mulla on 15 rakut =D enkä kytä niitä lainkaan, laukkuja riippuutykkäänkövaien on kans muutama, mullakin autot mene viahtoon (mikä liene mahtaakaan olla).
Kiitos taas päivän nauruista - Anonyymi
Kulutushysteriaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521070
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1131004Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust51982Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,7874- 89816
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.4684Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista25637Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it190633- 73607
- 57603