Siis kertokaas minulle

Aina.ihmetellyt

Onko Suonenjoella ihan oikeasti elämää? Elämällä en tarkoita hengissä olevia ihmisiä ja eläimiä vaan ELÄMÄÄ. Elämä on sellaista mitä ei helposti vaihtaisi mihinkään ja jokaiseen päivään on mukava herätä ja elämällä on suunta ja merkitys, on työtä ja ystäviä.

10

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ltjk

Itselläni ja lähipiirissäni ainakin on. Miksi täällä ei olisi sen enempää/vähempää moista kuin muuallakin? On hyvä työ, perhe, harrastukset ja ystävät. Ei tässä enempään ehtisi eikä enempää kaipaa. Itsestä se on kiinni millaisen elämän rakentaa.

• Öhöp

On siellä elämä, mutta maanantaisin se on vapaalla ja keskiviikkona sivuvastaanottoa pitämässä Rautalammilla.

• omituisethöpöttäjät

Ja jos ei ole, paskanjauhannalla sitä voi synnyttää lisää.

• stundemiäs

Paljonko paskaa jauhaa tuntiin ? Ja millä hinnalla ?

• Potalle

Enempi se maksaa kehäkolmosen sisällä, siellähän sitä "elämää" ja paskanjauhantaa eniten esiintyy

• hyvääonelämä

Monessa paikassa asunut Helsinkiä myöten enkä ole huomannut, että Suonenjoella olis sen huonompi asua kuin muuallakaan. Päinvastoin. Mukavia tyyppejä enimmäkseen, aina joku juorupersläpi mahtuu joukkoon mutta mitäpä siitä.

• muualtatullu

niin samaa mieltä.minullakin hyvä olla täällä.

• gössep

Mä en jotenkin usko sen olevan rinnastettavissa paikkakuntaan, et onko työtä ja ystäviä. Kai sellaisten eteen nyt itse pitää tehdä jotain? Ainakin itse olen löytänyt töitä jokaisesta kaupungista missä olen asunut ja ystäviä tehdään omalla asenteella ja vastaanottavaisuudella. Hommaa duunin, harrastaa, tutustuu ja nauttii? Ei kait siinä muuta.

Jos nyt sitten puhutaan Suonenjoen yöelämästä vs. BigCityNights nii eipä juuri sykettä löydy. Suht kalliissa ja laaduttomissa kuppiloissa väki näkyy viihtyvän nykyään huononlaisesti, ainakin aikuinen porukka - nuorethan ne vielä jaksaa. Tosin mistäpäs minä tiedän mitkä ötkeet siellä on silloin 90% viikonlopuista kun mä en ole siellä itse kirmailemassa.

Eikä arki-iltaisinkaan kylillä juurikaan näy kuin kiireisiä arki-ihmisiä, mutta sitähän elämä on - kiirettä ja arkea.

• Katja419

Jatkuva raataminen ei ole elämää ja ystävien kohdalla voit vain odottaa selkään puukotusta.

• plöööööhh

Kannattasko hakee muita töitä tai lopettaa ylitöiden teko? Ystävät jos tuollaista tekee niin nekin voi laittaa vaihtoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kyllä tiedän että ajattelet

Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä
      Ikävä
      19
      6868
    2. Hyvää yötä S******

Ja parempaa uutta vuotta 😉
      Ikävä
      5
      1074
    3. Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä

Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      957
    4. Odotatko sä

Ensi vuotta ja sitä että näet kaivattua?
      Ikävä
      36
      878
    5. YlE aloitti sateenkaari messuilla kirkkovuoden

Siinä kirkon luopumus paljaimmillaan.
      Luterilaisuus
      284
      877
    6. Parempaa uutta

vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.
      Ikävä
      47
      861
    7. Ensi vuonna

Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin
      Ikävä
      21
      804
    8. Yksi elämän pahimmista virheistä

Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo
      Ikävä
      29
      797
    9. Vietätkö uuden

Vuoden miten tai kenen kanssa?
      Ikävä
      63
      772
    10. Ikävän väkivaltaiseksi mennyt Kannuksessa,.

Meno Monossa, , kesken rauhallisen illan , entinen portsari tulee vetään tuntematonta asiakasta turpaan. Räyhää ja haa
      Kannus
      36
      766
    Aihe