Onko Suonenjoella ihan oikeasti elämää? Elämällä en tarkoita hengissä olevia ihmisiä ja eläimiä vaan ELÄMÄÄ. Elämä on sellaista mitä ei helposti vaihtaisi mihinkään ja jokaiseen päivään on mukava herätä ja elämällä on suunta ja merkitys, on työtä ja ystäviä.
Siis kertokaas minulle
10
175
Vastaukset
- Ltjk
Itselläni ja lähipiirissäni ainakin on. Miksi täällä ei olisi sen enempää/vähempää moista kuin muuallakin? On hyvä työ, perhe, harrastukset ja ystävät. Ei tässä enempään ehtisi eikä enempää kaipaa. Itsestä se on kiinni millaisen elämän rakentaa.
- Öhöp
On siellä elämä, mutta maanantaisin se on vapaalla ja keskiviikkona sivuvastaanottoa pitämässä Rautalammilla.
- omituisethöpöttäjät
Ja jos ei ole, paskanjauhannalla sitä voi synnyttää lisää.
- stundemiäs
Paljonko paskaa jauhaa tuntiin ? Ja millä hinnalla ?
- Potalle
Enempi se maksaa kehäkolmosen sisällä, siellähän sitä "elämää" ja paskanjauhantaa eniten esiintyy
- hyvääonelämä
Monessa paikassa asunut Helsinkiä myöten enkä ole huomannut, että Suonenjoella olis sen huonompi asua kuin muuallakaan. Päinvastoin. Mukavia tyyppejä enimmäkseen, aina joku juorupersläpi mahtuu joukkoon mutta mitäpä siitä.
- muualtatullu
niin samaa mieltä.minullakin hyvä olla täällä.
- gössep
Mä en jotenkin usko sen olevan rinnastettavissa paikkakuntaan, et onko työtä ja ystäviä. Kai sellaisten eteen nyt itse pitää tehdä jotain? Ainakin itse olen löytänyt töitä jokaisesta kaupungista missä olen asunut ja ystäviä tehdään omalla asenteella ja vastaanottavaisuudella. Hommaa duunin, harrastaa, tutustuu ja nauttii? Ei kait siinä muuta.
Jos nyt sitten puhutaan Suonenjoen yöelämästä vs. BigCityNights nii eipä juuri sykettä löydy. Suht kalliissa ja laaduttomissa kuppiloissa väki näkyy viihtyvän nykyään huononlaisesti, ainakin aikuinen porukka - nuorethan ne vielä jaksaa. Tosin mistäpäs minä tiedän mitkä ötkeet siellä on silloin 90% viikonlopuista kun mä en ole siellä itse kirmailemassa.
Eikä arki-iltaisinkaan kylillä juurikaan näy kuin kiireisiä arki-ihmisiä, mutta sitähän elämä on - kiirettä ja arkea. - Katja419
Jatkuva raataminen ei ole elämää ja ystävien kohdalla voit vain odottaa selkään puukotusta.
- plöööööhh
Kannattasko hakee muita töitä tai lopettaa ylitöiden teko? Ystävät jos tuollaista tekee niin nekin voi laittaa vaihtoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä196868- 51074
Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.192957- 36878
- 284877
Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.47861Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin21804Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo29797- 63772
Ikävän väkivaltaiseksi mennyt Kannuksessa,.
Meno Monossa, , kesken rauhallisen illan , entinen portsari tulee vetään tuntematonta asiakasta turpaan. Räyhää ja haa36766