Siis kertokaas minulle

Aina.ihmetellyt

Onko Suonenjoella ihan oikeasti elämää? Elämällä en tarkoita hengissä olevia ihmisiä ja eläimiä vaan ELÄMÄÄ. Elämä on sellaista mitä ei helposti vaihtaisi mihinkään ja jokaiseen päivään on mukava herätä ja elämällä on suunta ja merkitys, on työtä ja ystäviä.

10

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ltjk

      Itselläni ja lähipiirissäni ainakin on. Miksi täällä ei olisi sen enempää/vähempää moista kuin muuallakin? On hyvä työ, perhe, harrastukset ja ystävät. Ei tässä enempään ehtisi eikä enempää kaipaa. Itsestä se on kiinni millaisen elämän rakentaa.

    • Öhöp

      On siellä elämä, mutta maanantaisin se on vapaalla ja keskiviikkona sivuvastaanottoa pitämässä Rautalammilla.

    • omituisethöpöttäjät

      Ja jos ei ole, paskanjauhannalla sitä voi synnyttää lisää.

    • stundemiäs

      Paljonko paskaa jauhaa tuntiin ? Ja millä hinnalla ?

      • Potalle

        Enempi se maksaa kehäkolmosen sisällä, siellähän sitä "elämää" ja paskanjauhantaa eniten esiintyy


    • hyvääonelämä

      Monessa paikassa asunut Helsinkiä myöten enkä ole huomannut, että Suonenjoella olis sen huonompi asua kuin muuallakaan. Päinvastoin. Mukavia tyyppejä enimmäkseen, aina joku juorupersläpi mahtuu joukkoon mutta mitäpä siitä.

      • muualtatullu

        niin samaa mieltä.minullakin hyvä olla täällä.


    • gössep

      Mä en jotenkin usko sen olevan rinnastettavissa paikkakuntaan, et onko työtä ja ystäviä. Kai sellaisten eteen nyt itse pitää tehdä jotain? Ainakin itse olen löytänyt töitä jokaisesta kaupungista missä olen asunut ja ystäviä tehdään omalla asenteella ja vastaanottavaisuudella. Hommaa duunin, harrastaa, tutustuu ja nauttii? Ei kait siinä muuta.

      Jos nyt sitten puhutaan Suonenjoen yöelämästä vs. BigCityNights nii eipä juuri sykettä löydy. Suht kalliissa ja laaduttomissa kuppiloissa väki näkyy viihtyvän nykyään huononlaisesti, ainakin aikuinen porukka - nuorethan ne vielä jaksaa. Tosin mistäpäs minä tiedän mitkä ötkeet siellä on silloin 90% viikonlopuista kun mä en ole siellä itse kirmailemassa.

      Eikä arki-iltaisinkaan kylillä juurikaan näy kuin kiireisiä arki-ihmisiä, mutta sitähän elämä on - kiirettä ja arkea.

    • Katja419

      Jatkuva raataminen ei ole elämää ja ystävien kohdalla voit vain odottaa selkään puukotusta.

      • plöööööhh

        Kannattasko hakee muita töitä tai lopettaa ylitöiden teko? Ystävät jos tuollaista tekee niin nekin voi laittaa vaihtoon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4985
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3154
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe