Penis haisee

Turhautununutttt

Penikseni on haissut jo ennen kesää ja ongelma jatkuu edelleen. Eniten minua tässä ihmetyttää se, että oireet alkoivat ilman mitään selkeää syytä. Seksiä harrastin viimeksi parisuhteessa, josta on jo vuosi aikaa. Useampi kuukausi siitäkin kun oireet alkoivat.

Olen pessyt penistäni tavallisella saippualla vuosien ajan, joten pidän edelleen sen vaikutusta limakalvoon mahdollisena syynä koko ongelmaan. Sinkkuna tuli varmaan pestyä entistä paremmin jos oli baariin lähdössä tai jotain.

Kaikki alkoi siitä, kun huomasin vessassa käydessäni, että penikseni haisee kalamaiselta. Ajattelin välittömästi ongelman olevan hiivatulehdus, vaikka ihmettelin mistä sen muka sain. Käytin canestenia viikon ja huomaisin oireiden kadonneen, joten lopetin käytön. Haju kuitenkin tuli uudestaan ja nyt pidin kunnon kuurin. Olisiko ollut kolme viikkoa. Haju kuitenkin palasi taas hoidon loputtua. Hain dactacortia, jonka piti tappaa myös bakteereja ja pitkä kuuri sitäkin. Taas sama ongelma. Haju ei kuitenkaan enää ollut kalamainen, mutta jotenkin happaman tympeä.

Ostin matalan ph:n pesuainetta ja aloin pesemään sillä. Ei mitään vaikutusta. Ajattelin, että johtuisi kuivuudesta. Aloin pesemään ja sen jälkeen rasvaamaan bepanthenilla tai ceridalilla. Ei mitään vaikutusta. Kokeilin perusvoidetta (humektan), eikä edelleenkään mitään vaikutusta.

Kokeilin viikon sibicort-kuuria. Haju poistui oikeastaan välittömästi, kun laitoin voidetta. Käytin sibicortin-kuurin jälkeen aina humektania kosteutukseen. Huomasin, että peniksestäni lähti ihoa kuurin jälkeen. Haju palasi noin viikko kuurin loppumisen jälkeen.

Otin uuden kuurin ja tällä kertaa en käyttänyt humektania kun sibicort-kuuri loppui. Taas sama lopputulos ja ihoakin lähti taas. Koitin laittaa sibicortia ihan vain yhden kerran ja sekin piti ongelman poissa noin viikon. Nyt ongelma on kuitenkin taas palannut.

Mitä netistä olen lukenut, niin bakteeritasapainon häiriö tai sukupuolitauti. Sukupuolitaudin todennäköisyys on aika mitätön, koska en tosiaan seksiä ollut harrastanut useaan kuukauteen ennen kuin oireet alkoivat. Tietenkin myös penissyöpä on yksi vaihtoehto, mutta en ole vielä ihan valmis siihen diagnoosiin.

Haju siis tulee jonkin aikaa suihkussa käynnin jälkeen ja haju tulee mielestäni esinahasta. Esinahka punoitti jossain vaiheessa, mutta ei se ole ainakaan sibicortin jälkeen enää punoittanut. Haju on yleensä selvin aamulla kun herään. Vedän esinahan taakse ja kokeilen penistä, niin se on tahmea ja tuo tahma haisee pahalta. Se tavallaan jää käsiin kiinni, koska jos hetken päästä kokeilen uudestaan, niin käsiin ei enää jää ainakaan yhtä paljon hajua.

Yksi asia mikä minulle tulee vielä mieleen on nielutulehdukseni. Minulla on ollut paljon nielutulehduksia ja kurkku on ollut kipeä jo puolen vuoden ajan. Tosin se on nyt kuukausi sitten viimein parantunut. Käytän joskus sylkeä liukasteena, joten on mahdollista, että nielusta on tullut jotain, joka on aiheuttanut tulehduksen. Toisaalta en ole kyllä käyttänyt sylkeä liukasteena enää noiden sibicort-kuurien jälkeen ja sibicort tosiaan poisti ongelman hetkellisesti.

Alan olemaan aika aseeton ja pakko kai se on mennä lääkärille ja katsoa jos heillä olisi jotain järkevää sanottavaa. Annan nyt kuitenkin ensin peniksen palautua kaikista hoidoista ja pestä sitä vedellä kerran päivässä ja katson mihin tilanne kehittyy muutaman viikon aikana.

18

3077

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turhautunutttttt

      Lisäyksenä olen koittanut nyt muutaman päivän ajan virtsata kuppiin, eikä virtsassa mielestäni ole samaa hajua, vaikka olen päästänyt virtsan välillä väkeväksi.

    • Klamyy

      Vaikuttais olevan klamydia.On usein miehillä varsinkin pitkään oireeton. Tiedän omasta elämästä esimerkki.
      Eli pissa testi ,niin selviää ,saat kuurin.
      Turha miettiä enää.Ei parane itsekseen.

      • Turhautununutttt

        Luin klamydiasta, eikä mielestäni vaikuta yhtään oireisiini sopivalta. Käytin suhteessakin kondomia ainakin viimeisen vuoden ennen eroa, joten vaikka kumppanillani se olisi ollut, niin tuskin olisi minulle tarttunut.


    • Turhautununutttt

      Nyt tosiaan viikko siitä kun lopetin sibicortin ja rasvauksen. Nyt puolet terskasta ihan punaisena ja sama puoli esinahasta myös punaisena. Iho on tuosta arka ja koko penis on selvästi kuiva. Ajattelin antaa vain olla ja seuraan mihin suuntaan tuo nyt on tuosta menossa. Olen niin pitkään rasvaillut ja tehnyt kaikkea, että voi olla ihan vain sitä, että limakalvo on tottunut rasvatuksi tulemiseen. Hajua ei mielestäni juurikaan ole tällä hetkellä.

      Toiveissa olisi, että se itsestään tuosta normalisoituisi. Jos ei punoitus viikossa lähde, niin menen lääkäriin. Ainakin on sellaista punoitusta, että lääkäri ainakin näkee olevan ongelmaa, koska pelkkä haju ja hyvännäköiset limakalvot menee helposti siihen kategoriaan, että haju on normaali, koska se ei ole kalamainen.

    • 1905

      Mites on varpaanvälit? Itselläni jos varpaanvälit hautovat niin sen haistaa ylempänäkin jalkoja. Koita vaikka parin päivän canesten kuuri varpaiden väliinkin.

      Ja sitten runkkaus. Pidä muutama päivä väliä ja katso vaikuttaako. Usein se aiheuttaa hajun.

      • Turhautunutttttt

        Haju tulee ihan selvästi peniksestä ja mielestäni ennemminkin esinahasta kuin terskasta.

        Omaa penistään on hankala haistella, mutta minä kosken kädellä ja haistan käyttäni. Penis on usein tahmea, joten hajua jää käteen. Kun muutaman kerran on kokeillut, niin käteen ei enää jää hajua. En siis tiedä tarkkaan, että haiseeko tuo tahmea erite vai peniksen pinta ja tuo tahma vain siirtää hajun käteeni.

        Nyt olen tosiaan yrittänyt antaa peniksen olla mahdollisimman paljon rauhassa ja koen, että haju on ehkä lieventynyt ja penis on ainakin alkanut näyttämään väriltään paremmalta, eikä punoita enää juurikaan.

        Olen kokeillut olla masturboimatta, mutta en huomaa, että sillä olisi merkittävää vaikutusta. Toki penis on masturboinnin jälkeen kosteampi ja silloin haju saattaa olla voimakkaampaa, mutta tuo kosteus saattaa myös haista pelkästään spermalta, eikä pahalta.

        Tuntuu, että aluksi mentiin parempaan suuntaan hajun kanssa, mutta mielestäni nyt ollaan aikalailla jämähdetty tilanteeseen, jossa haju on läsnä, mutta se on aiempaa miedompaa. Olen pyrkinyt juomaan vettä enemmän ja onnistunutkin siinä kohtalaisen hyvin.

        Ajattelin vielä odottaa ehkä parisen viikkoa, koska olen käyttänyt penikseen niin pitkään eri lääkeaineita, että ei se välttämättä palaudu siitä kovinkaan nopeasti. Jos haju lähtee tällä toiminnalla voimistumaan, niin sitten menen varmaankin lääkäriin. Mietin, että aloittaisin vielä kerran canesten-kuurin, mutta toisaalta ei huvittaisi kuluttaa aikaa jos se ei taaskaan hyödytä mitään. Lääkärikäynnillä saattaisi ehkä selvitä jos sieltä löytyy jotain antibiootilla hoidettavaa bakteeria. Tämä ongelma on kuitenkin ollut minulla jo pitkään ja se rajoittaa seksuaalielämääni. En ole ainakaan kovin innokkaasti pyrkimässä sänkypuuhiin naisen kanssa, koska olen epävarma siitä huomaako nainen hajun jos en pääse pesemään penistäni ennen aktia.


      • Jaamiksietpääsis

        pesemään moloa ennen aktia? Metsävaelluksellako sitä harrastat?


      • Alaraskas
        Turhautunutttttt kirjoitti:

        Haju tulee ihan selvästi peniksestä ja mielestäni ennemminkin esinahasta kuin terskasta.

        Omaa penistään on hankala haistella, mutta minä kosken kädellä ja haistan käyttäni. Penis on usein tahmea, joten hajua jää käteen. Kun muutaman kerran on kokeillut, niin käteen ei enää jää hajua. En siis tiedä tarkkaan, että haiseeko tuo tahmea erite vai peniksen pinta ja tuo tahma vain siirtää hajun käteeni.

        Nyt olen tosiaan yrittänyt antaa peniksen olla mahdollisimman paljon rauhassa ja koen, että haju on ehkä lieventynyt ja penis on ainakin alkanut näyttämään väriltään paremmalta, eikä punoita enää juurikaan.

        Olen kokeillut olla masturboimatta, mutta en huomaa, että sillä olisi merkittävää vaikutusta. Toki penis on masturboinnin jälkeen kosteampi ja silloin haju saattaa olla voimakkaampaa, mutta tuo kosteus saattaa myös haista pelkästään spermalta, eikä pahalta.

        Tuntuu, että aluksi mentiin parempaan suuntaan hajun kanssa, mutta mielestäni nyt ollaan aikalailla jämähdetty tilanteeseen, jossa haju on läsnä, mutta se on aiempaa miedompaa. Olen pyrkinyt juomaan vettä enemmän ja onnistunutkin siinä kohtalaisen hyvin.

        Ajattelin vielä odottaa ehkä parisen viikkoa, koska olen käyttänyt penikseen niin pitkään eri lääkeaineita, että ei se välttämättä palaudu siitä kovinkaan nopeasti. Jos haju lähtee tällä toiminnalla voimistumaan, niin sitten menen varmaankin lääkäriin. Mietin, että aloittaisin vielä kerran canesten-kuurin, mutta toisaalta ei huvittaisi kuluttaa aikaa jos se ei taaskaan hyödytä mitään. Lääkärikäynnillä saattaisi ehkä selvitä jos sieltä löytyy jotain antibiootilla hoidettavaa bakteeria. Tämä ongelma on kuitenkin ollut minulla jo pitkään ja se rajoittaa seksuaalielämääni. En ole ainakaan kovin innokkaasti pyrkimässä sänkypuuhiin naisen kanssa, koska olen epävarma siitä huomaako nainen hajun jos en pääse pesemään penistäni ennen aktia.

        No jos se sun jormas on heti suihkun jälkeen tahmea, niin mene nyt hyvä mies jo lääkärille. Mitä menetät? Normaali penis ei ole tahmea vähän suihkun jälkeen, jos et sitten ole äärimmäisen himokas, niin se voi olla vähän kostea... mutta että tahmea? Voi kai se kiimaneste olla jollain tahmeaakin, mutta tuskin noin kiimainen olet. Mutta varmistetaan asia:

        Runkkaa ny ittes oikeen kunnolla niin monta kertaa kun pystyt, niin ettei varmasti haluta vuorokauteen. Sitten parin tunnin päästä käyt suihkussa. Jos se on taas tahmea hetken päästä, niin aika outoa sanoisin. Voit myös sanoa tästä testistä lääkärille mennessäsi, niin osaa suunnata diagnoosiaan oikeaan suuntaan heti kättelyssä.

        En suna kyllä edes tuolla vehkeellä miettisi seksiä ennen kuin olet käynyt siellä lääkärissä. Koita nyt tuo yllä oleva, ja jos on vielä tahmea, niin käy näyttämässä lääkärille. Ei se välttämättä mitään vakavaa ole, mutta siis se on helppo homma. Siellä käy äijät näyttämässä kikkeleitään harva se päivä. Käy vaikka naislääkärillä, jos hävettää... tai siis mä ainakin oon niitä joillekka on luonnollisempaa esitellä poikaa naiselle.


    • käsidesillä

      Kokeile käsidesiä. Varovasti ensin pienelle alueella.

    • paskakyrpä

      Kai se nyt haisee kun naapurin penan pöllönsilmässä sitä uitat jokapäivä

    • qwertyurewer18

      Jospa kokeilisit pitää liikkuvat takana useamman viikon ajan, eiköhän nuo hajuhaitatki helpota

    • dfghjk

      kasta kullinp luomujogurttiin aamulla itse teen niin ja sit syön sen purkin homma toimii ja kulli pelaa

    • Frrty

      Mitäs tungit saunanapon perseehesi, vitun homo

    • nainen1111_

      Kalamainen haju viittaa epäspesifiin tulehdukseen, joka on helposti hoidettavissa lääkkeillä. Mikä siinä on niin vaikeaa käydä lääkärissä?

    • Missäpäässävika

      Onkohan aloittaja muutenkin sairas, kun noin keskittyy yhteen elimeen ja hieroo ja rasvaa ja desinfioi ja haistelee siinä välillä, tunnustelee tahmaa jne. Kyllähän tuossa vehje jo ennättää muuttaa muotoaan. Sitten vielä muistaa kirjoittaa tänne esseen jokaisesta vaiheesta. Onkohan kyse pakko-oireista?

    • heppatytöt

      Kyrvän syylä olet!!

    • Öliu

      Kaiken laisia kullin hastelijoita sitä on. Hommaisi mieluummin jonkin muun harrastuksen.

    • Kuulostaa tulehdukselle, jonka pohjana tietty voi olla hiivatulehdus. Suosittelen lääkärissä käyntiä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe