Kateudesta kalpeat ....

259631478555

Palstan pölvästit pääjehun johdolla yrittävät valloittaa Hua Hin matkailupalstaa,
ymmärretään yskä, kurjat on kelit siellä suloisessa Suomessa.
Hua Hin issä kaikki hyvin. Kukahan se " idiootti " oikein lienee. Säälittävää sakkia , koittakaahan kestää . Elämä ON.
Laulakaa vaikka " Tänne , tänne ..jäädä taytyy syksyhyn ja ikävään ..."

10

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 654767567657

älä itke resuperse reppana

• 2589632147888

Onpas hänelle tuo verbaalinen ilmaisu pikkulapsen tasolla , JOKA juttuun pitää mielipiteenään ilmaista samat sanat " älä itke resuperse reppana " , SINULLE
      pikkuystävä näin pitää toivottaa...

• Sairasseon

Tämä kaveri väittää asuneensa 4 vuotta Hua Hinissä. Normaalisti meuhkaa pattaya palstalla solvaa Pattayan kävijöitä ja ylistää hua hiniä. Onko tuttu?

• 1415161718

Kuuluu kyseisen kirjoittajan keksimiin hahmoihin , kuten virtuaaliperheensä , jota koskaan EI halua Hua Hiniin viedä- ei muuten itsekään ikinä missään Hiekkaharjua
      kauempana käynyt.

• Hyvinmeneemuttamenköön

Asunut täällä nyt 1,5 vuotta ja aika hyvin menee. Sadekausi on itse asia mukavin vuodenaika kun on vähän pilvisempää. No, ilmastointi on keksitty ja oma uima-allaskin auttaa.

En olis uskonut itse asiassa että tämmöiseen tilanteeseen päädyn, ja vähän yli 5-kymppisenä.

• 654767567657

Mitens siellä onko satanut tällä viikolla... täällä ei...

• 25987444444

Sadekausi on virallisesti päättynyt, tästä se alkaa - kesä..

• kylmä-kuuma-sadekausi

Thaimaassa ei ole sellaista vuodenaikaa kuin kesä. Luulisi kaikkien Thaimaassa kävijöiden tuon tietävän.

• silloinpaleltiin

Sadekauden jälkeen alkaa kylmäkausi. Kuka muistaa 2012 joulukuussa Hua Hinissä oli vain 12 astetta lämmintä. Toki se oli tavallisuudesta poikkeavaa.

• 2589631478888

Juu .. muistetaan ,, piti oikein villatakkia päälleen vetää , paikalliset kulki toppatakeissa. Ja viime vuoden joulukuu taas tavallista kuumempaa,
      Vaihtelu virkistää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      256
      45502
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      39
      11300
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      220
      10938
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      38
      9755
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8568
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      273
      6623
    7. Pirjo sanoi Esalle

Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok
      Maailman menoa
      0
      3240
    8. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      30
      2289
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      41
      1935
    10. Perussuomalaisiin minä luotan

Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.
      Maailman menoa
      6
      1827
    Aihe