Kateudesta kalpeat ....

259631478555

Palstan pölvästit pääjehun johdolla yrittävät valloittaa Hua Hin matkailupalstaa,
ymmärretään yskä, kurjat on kelit siellä suloisessa Suomessa.
Hua Hin issä kaikki hyvin. Kukahan se " idiootti " oikein lienee. Säälittävää sakkia , koittakaahan kestää . Elämä ON.
Laulakaa vaikka " Tänne , tänne ..jäädä taytyy syksyhyn ja ikävään ..."

10

128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 654767567657

älä itke resuperse reppana

• 2589632147888

Onpas hänelle tuo verbaalinen ilmaisu pikkulapsen tasolla , JOKA juttuun pitää mielipiteenään ilmaista samat sanat " älä itke resuperse reppana " , SINULLE
      pikkuystävä näin pitää toivottaa...

• Sairasseon

Tämä kaveri väittää asuneensa 4 vuotta Hua Hinissä. Normaalisti meuhkaa pattaya palstalla solvaa Pattayan kävijöitä ja ylistää hua hiniä. Onko tuttu?

• 1415161718

Kuuluu kyseisen kirjoittajan keksimiin hahmoihin , kuten virtuaaliperheensä , jota koskaan EI halua Hua Hiniin viedä- ei muuten itsekään ikinä missään Hiekkaharjua
      kauempana käynyt.

• Hyvinmeneemuttamenköön

Asunut täällä nyt 1,5 vuotta ja aika hyvin menee. Sadekausi on itse asia mukavin vuodenaika kun on vähän pilvisempää. No, ilmastointi on keksitty ja oma uima-allaskin auttaa.

En olis uskonut itse asiassa että tämmöiseen tilanteeseen päädyn, ja vähän yli 5-kymppisenä.

• 654767567657

Mitens siellä onko satanut tällä viikolla... täällä ei...

• 25987444444

Sadekausi on virallisesti päättynyt, tästä se alkaa - kesä..

• kylmä-kuuma-sadekausi

Thaimaassa ei ole sellaista vuodenaikaa kuin kesä. Luulisi kaikkien Thaimaassa kävijöiden tuon tietävän.

• silloinpaleltiin

Sadekauden jälkeen alkaa kylmäkausi. Kuka muistaa 2012 joulukuussa Hua Hinissä oli vain 12 astetta lämmintä. Toki se oli tavallisuudesta poikkeavaa.

• 2589631478888

Juu .. muistetaan ,, piti oikein villatakkia päälleen vetää , paikalliset kulki toppatakeissa. Ja viime vuoden joulukuu taas tavallista kuumempaa,
      Vaihtelu virkistää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      211
      1668
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      141
      1425
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1153
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      59
      1087
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      1025
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      940
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      932
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      860
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      840
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      31