Kummallisen hyökkäävää, jopa chatin mittasuhteisiin, on tuossa eräässä säännöllisesti toistuvassa avauksessa, jossa pedenttisen perustellusti analysoidaan muutamat nimimerkit.
Eikö ylläpito tosiaan voi tuolle mitään esim nyt sitten vaikka muutaman avainsanan tuosta poimimalla? Automaattinen hälytys ja välitön poisto? Ymmärrän että IP-tieto saattaa lähettäjällä vaihdellakin mutta kyllä tuosta yksilöiden aivan omanlaisensa avainsanat saisi poimituksi.
Tietysti koko avaus kertoo enemmän kirjoittajasta kuin kirjoituksen kohteista. Kohtuullisista vaikeista persoonan häiriöistä lienee kirjoittajan osalta kyse.
Sillä mielellä kiinnitinkin huomioni tekstissä käytettyihin sanoihin, etenkin sanaan "tuppikulli". Se on minulle täysin outo mutta iäkäs setäni tiesi kertoa, että se on nk. menneisyyden käyttösana ja epäili että sitä käyttävän ikä saattaisi lähennellä seitsemääkymmentäkin vuotta. Sanoi että tuon sanan seuraan sopisi ajallisesti ajatellen mainioisti sana "suolimulkku" mutta sitä ei taida tuossa monisanaisessa oksennuksessa esiintyä... ja ei, en aio lukea sitä uudestaan.
Suomen kieli on kaunis ja monipuolinen, ja noh, monipuolinen mitä tulee alatyyliinkin.
Toistuvan herjausviestin poisto?
2
<50
Vastaukset
- Markkuvsa
Oivallisesti kirjoitettu teksti. Kiitos. Itsekin lähinnä miettinyt sitä, kuka ja kuinka sairas on ihminen joku tuota tuppikulli ym. saastaa tänne viikosta toiseen kirjoittaa tai kopioi. Samaa saastetta hän käy huutamassa tuolla vanhimmat ja viisaimmat huoneessa. Olemme kuulleet, että kyseessä on nainen joka näitä ketjuja availee ja siellä vielä huutelee, ihan totta? Nainen? Äiti ihminen ehkä vielä jopa, miten sellainen voi päästää suustaan tai tässä tapauksessa mielestään ruudulle tuollaisia herjauksia ja sanoja.
Kertoo kyllä suuremmasta mustasukkaisuudesta ja mielenhäiriöstä kuin mitä voisi kuvitellakaan. Säälittää katsella, miten sairaan mustasukkaisia jotkut naiset ovat meistä miehistä tuolla huoneissa ja ei tietenkään minusta, tiedän omat vajaavaisuuteni, enkä odota mitään mielenkiintoa keneltäkään naiselta, mutta silti saanen ihmetellä sitä mustasukkaisuuden määrää, mitä jotkut ja lähes aina tietyt samat naiset siellä tuntevat toisia naisia kohtaan, naisia jotka yleensä juttelevat iloisesti kaikkien miesten kanssa siellä huoneissa, sen enempää luomatta mitään kiinteitä siteitä keheenkään tai luomatta reviirejä itselleen ja näin sitten saavat näiden mustasukkaisten naisten vihat päällensä sekä siellä, että täällä palstoilla. Ja kyllä minullekin on tultu haukkumaan tiettyjä naisnimimerkkejä, mutta en ole niihin sen kummemmin ottanut kantaa, koska näen heidän lävitseen, mitä he tuolla pahantahtoisuudella tahtovat saada aikaan. Minä en alennu moiseen, enkä halua olla heidän kanssaan, siis näiden kaapissa haukkujien kanssa, missään tekemisissä.
Esimerkkejäkö? Voisin toki mainita muutaman, yksi nainen on tietääkseni jostain lapintuntureilta, väittää itseään lapinnoidaksi, mikä on kyllä huvittanut kaikessa korniudessaan. En muista kyseisestä nimimerkistä muuta, mutta kovasti hän tuntuu kehuvan kaikkea itsessään, taloaan, rantasaunaansa, autojaan ja italian loma-asuntoaan. Joku mies siellä hänen nimeään aina huutelee välillä, tai ainakin silloin joskus, kun minä siellä itse enemmän kävin. Tämä kyseinen nainen kertoillut kalastusreissuistaan lapissa ja kaikenlaista sellaista ulkokultaista, mikä ei vaikuta mihinkään, ainakaan minussa. Oliskohan se nimimerkki alkanut H tai h kirjaimella, en nyt ole ihan varma, mutta tuollaisia hän siellä kuitenkin aina juttelee, sekä tietenkin haukkuu muita naisia, syistä mitä ei ole vaikea arvata. Hyvin läpinäkyväähän se on ja uskon jokaisen järkevän miehen näkevän hänen lävitseen. Toivon ainakin näin. Typerää käytöstähän tuo on, itsensä ylentäminen ja muiden alentaminen, se kostautuu aina. Näin uskon ja uskoo varmasti miljoonat muutkin.
Kaikkea hyvää kaikille, ollaan ystävällisiä toisillemme, toivottavasti myös nämä ikävät muita haukkuvat naiset oppisivat jotain joskus. Sellainen käytös tekee ihmisestä erittäin ruman.- etelässäkinnoitia
Että tuollaista mieltä siellä etelässä, ettei vaan peräti Turussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.35315029- 2575953
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny113448- 1912556
- 1372189
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il142072Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos1101590Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon481369Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411196- 891170