Köyliön Ristola karaokepaikka

karaokeoke

Käy kuulemma paljon ihmisiä karaokea laulamassa, vaan kuka ihme on vetäjä Rami?

No huh-huh, ottais Laululintusen karaoken vetäjäksi!

5

411

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laulamaanmyös

Milloin siellä karaokea on?

• Käynyt

Pe ja La 21->

• hölöpölö

Jokainen asiakas omaa pientä paikkaansa mainostaa et tulisi lisää laulajia . Juu sie vuorottelee toinenki , kyl tuo paikka noilla vetäjillä pärjää . Vähän porukkaa niitä paikallisia ja lähistöltä varmaankin . Ketä tarvii laatua , suosittelen Kristallirantaa tai just niitälaululinnun paikkoja mm. V2 sekä Kokemäki ,toisinaan myös Kauttualla

• Lexpol

Sunnuntai 12.3.2017, taisi olla väärä iltapäivä. Tulipahan entisenä Säkyläläisenä miehenä ja mukana entinen Köyliöläisen naisen kanssa kävimme Ristolan karaokepaikassa. Siellähän soi Fist ja meinasin ihan heti tanssiakin ja paikalla oli kaunis nainen, sekä puhuivat heidän mieskaverit turkulaisuudesta. Tapasin siellä Paneliasta olevan miehen , joka tunsi isäni sukulaisuuksia siellä. Kiva oli myös hänen kanssa keskustella. Olisi ollut halu jäädä Karaoke tilaisuuteen, mutta oli kiire. Uteliaisuutta syntyi minä päivänä ovat laulajat laulamassa Karaokea. Eikä Porista niin pitkä matka ole käydä katsomassa. Olikohan Simsek Rondi TMI yritys.

• lexpol

Avauskirjoitusten Köyliön Ristolasta. Kirjoittajien tulisi ottaa osaa kirjoituksiin juuri ensiavaukseen tässä kohdassa, eikä avata uusia kirjoituksia samasta Ristolan paikasta ja siten on asioiden kirjoittelun köyhyyttä. Muuttuen sekavaksi ja minkä osaakin ja aion avata. Olen hyvin paljon käynyt juuri Ristolan baarissa ja usein olen päiväpalan nauttimisessa tykännyt tyylistä, sekä vastaanottamisesta. Kiertotietä on suunniteltu paikkaan, mutta siitä täytyisi päästä erkaneempaan Ristolaan. Kulttuurimuistoina ei Ristolaa tulee sulkea. Kävin viimeksi, entisen Köyliön, nykyään Pohjanmaalla asuvan naishenkilön kanssa Ristolassa ja me nautimme ohjelmasta. Veinhän samalla entisen Yttiläläisen Vuorenmaan tansseihin 2017, sekin on hyvä tassipaikka ja 20 vuotiaana nulikkana käydessäni samat tanssit. Säkylästä Lapin käsivarren tuntureille katosin1960 luvulla itse ja Säkylään aina lomalle tullessa. Täytyi aina käydä Ristolassa tulo ja toiseen suuntaan lähtiessä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      94
      8271
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3962
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1916
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1410
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      36
      1311
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      32
      1132
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      1070
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      857
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      832
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      807
    Aihe