Katse silmissä

Katse silmissä kertoo aika paljon. Kun ensin nuhtelen ja sitten selitän. Että vaikka se iskä vietiinkin pois, ei ole hätää. kaikki hyvin.


Mieheni sai aivoinfraktin 11.8. Kello oli aamulla 7. Heti mulle selvisi mistä oli kysymys, eli sanoin ylösyrittäneelle mutta ei ylöspääsevälle miehelleni että istut nyt siinä. Olin sitä ennen auttanut hänet isumaan mutta nyt sanoin etä pysy siinä.
Menin keittiöön missä puhelimeni oli ja soitin 112. Hehän haluava.t että olen koko ajan puhelimessa mutta nyt sanoin että mies painaa yli 100 kg ja jos se kaatuu minä en mahda mitään. Hälytysihminen sanoi että ok jos jotain uutta niin soita.
Ei mennyt kuin 10 minuuttia kun kuulin ambulanssin tulevan ja en ollut mielessäni koskaan miettinyt vastaavaa tilannetta. Ainoat ovelliset tilat meillä on WC sekä vaatehuone. Sinne Vaatehuoneeseen sen sitten laitoin.

Koira haukku ankarasti alkuun mutta sitten se hiljeni tai sitten se haukkui mutta en enää kuullut sitä. Tärkeintä oli mies.

Mies vietiin sellaisessa istumatuolissa alas. Puukerrostalo, 2 rappua, 2 asukasta per tasanne. Asutaan 2.kerroksessa. Koira kuuli hyvin kolinat ja äänet, minäkin autoin ambulanssimiehiä viemällä alas heidän pyytämiään tavaroitaan.

Kun mies oli viety ja päästin koiran vaatehuoneesta pois oli minun ihmetys suuri. Se ei lainkaan hakenus isäntäänsä, oli vaan. Eli kaikesta siitä puheesta se oli jo ymmärtänyt että iskä on viety.
Käytiin aamupissalla ja senkään jälkeen koira ei osoittanut mitään merkkejä kaipauksesta. Olin ihmeissäni. Mitä tämä on.
Se lopetti laiheliini kyllä syömästä johon auttoi että jompukumpi pojistani tuli silloin meni ruoat. Eli mies.

Kun mies tuli kotiin sairaalasta viikon päästä, koira oli mukana. Koira ei noteerannut sitä juuri lainkaan, varovasti haisteli mikä sekin oli minulle yllätys.

Nyt sitten 3 kuukauden jälkeen miehelläni on taas se rooli mikä ennenkin. Ainoa ongelma on nyt se että kaikki kolina rapussa on että "nyt se taas viedään". Muuta en keksi selitykseksi tälle asialle.

Eli siis trauma koiralla mutta miten tämäntyyppistä voi purkaa?????

0

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Millä voin

        Hyvittää kaiken?
        Ikävä
        95
        2575
      2. Jotain puuttuu

        Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
        Ikävä
        101
        2223
      3. Haluan sut

        Haluatko sinä vielä mut?
        Ikävä
        84
        1927
      4. Hei A, osaatko

        sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
        Ikävä
        44
        1661
      5. Ampuminen Iisalmessa

        Älytöntä on tämä maailman meno.
        Iisalmi
        11
        1645
      6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

        Ei tästä mitään tule koskaan.
        Ikävä
        78
        1616
      7. Pohjola kadulla paukuteltu

        Iltasanomissa juttua.
        Iisalmi
        34
        1578
      8. 83
        1512
      9. Synnittömänä syntyminen

        Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
        Helluntailaisuus
        113
        1398
      10. Mitä tämä tarkoittaa,

        että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
        Ikävä
        41
        1264
      Aihe