Tunteeko kukaan siinä parinkymmenen kieppeillä olevaa Samia porista?
Muuttanut nakkilasta..Asuu ilmeisimmin väinölässä..
Seurusteli blondi-muijan kanssa.. Erosivat?
S.Salonen?! PORISTA ??
11
3784
Vastaukset
- .........
Juuh tiedetään, oltiin samassa koulussa joskus. Mitäs pilisamista?
- .........
Juuh tiedetään, oltiin samassa koulussa joskus. Mitäs pilisamista? Pääsi just armeijasta. Ja on vuosimallia -85.
- xxxxxxx
... mikä siinä miehessä kiinnostaa? entinen työkaveri vaan...
- *toinen neito*
Vois myös kysyä, että kuka ei sitä tuntis/tietäis?
- joooo
No en mä ainakaan sitä tunne! Eli on vissii aika luuseri :P
- Tuttu mies
joooo kirjoitti:
No en mä ainakaan sitä tunne! Eli on vissii aika luuseri :P
Tääl vois jokainen mikkihiiri joka puhuu muista paskaa katsoa peiliin ja sen jälkeen miettiä sanojaan uudelleen!!! T: Samin tuttu
- Anonyymi
Tuttu mies kirjoitti:
Tääl vois jokainen mikkihiiri joka puhuu muista paskaa katsoa peiliin ja sen jälkeen miettiä sanojaan uudelleen!!! T: Samin tuttu
Samaa mieltä vaikka Samia en tunne, nettikovikset on paskahousuja
- *Neito*
Missäs Sami armeijan käynyt on..?
Tai töissä ollut..?
Kiinnostas vaan tietää, kun porukka sanoo, et se on kasvanu hirveesti, vaikka samanlainen hörhö kuulemma on, kun ennenkin..
Ois kiva saada saen numero jostain ongittua..- plaah
Pili kävi joskus samaa koulua, oltiin ok kavereita ny en oo vuoteen nähny. Kiero ja hyväksikäyttäjä
- wilson
plaah kirjoitti:
Pili kävi joskus samaa koulua, oltiin ok kavereita ny en oo vuoteen nähny. Kiero ja hyväksikäyttäjä
Puheita ainakin riittää se on eri asia mikä pitää paikkansa, yleensä mitä se puhuu niin on pelkkää paskaa esim omega olis sen
- Anonyymi
Onks se kalju ope vähiksel
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981380
- 691250
- 1161150
- 911100
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256948Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18915- 37887