Olen siis 15 v ja olen sanut päivittäin ahmimiskohtauksia viimeiset 3 viikkoa. Ainoa, joka lisäkseni tietää on kouluni psyykkari.
Tiedän tämän menevän vain pahempaan päin, sillä ahdistus kasvaa ja on alkanut mieli oksentaa tavallista ruokaa. Joinain päivinä saatan saada kaksi kohtausta.
Tunnen etten jaksa asian kanssa yksin. Taustalla kummittelee useita laihdutusyrityksiä, joista vanhempani ovat tietoisia.
Kuinka kertoa vanhemmille?
2
159
Vastaukset
- 6vuottasitten
Kolme viikkoa elämästä on tosi lyhyt aika, mutta luultavasti ahmintasi orastaa alkavaa syömishäiriötä tai jotain ohi menevää vaihetta. Oksennatko väkisin syömäsi ruoan ulos? Olet alaikäinen, joten periaattessa teidän koulun psykkari voisi olla vanhempiisi yhteydessä (toisaalta aina parempi jos itse kerrot). Tiedän se on vaikeaa tunnustaa, että on ongelma mutta pystyt siihen varmasti. Voit ohjata keskustelua siihen suuntaan, että sinun on helpompi saada puettua ajatuksesi sanoiksi.
Sen voin sanoa varmasti, että helpompi kertoa tässä vaiheessa, kun siinä vaiheessa kun on jo tosi pohjalla syömishäiriössä. Tsemppiä sinulle<3 - willa15
Oksennan. Jos en pysty, niin sitten liikun. Mutta josen pääse lenkillekään niin silloin muutun ahdistuneeksi ja saatan viillellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2303009
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1252161Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2171719Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141675Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2921530Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita471267- 511223
- 1081054
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan58974- 91962