Palaavatko seksuaaliset tunteet?

Kun on käyttänyt vuosia Risperidonia, ja seksuaaliset tunteet ovat täysin loppuneet, niin palaavatko ne, kun lopettaa lääkityksen?
957
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 9

Vanhimmat

Ei.
Tai ehkä.

Muista, tajua, on muutakin elämää, kuin seksi.

Äänestä

Ei ole palanneet.Ajattelen asian niin, että olen vapaa tuon vietin orjuudesta. Muistan kyllä, miten se vaikutti käyttäytymiseen aikaisemmin.
-Kun söin vielä SSRI:täkin vuosikausia, meni ensin kaikki tunteet. - Nyt niitä on palannut, mutta ei hienosääteisesti koettuina kuin ennen. Niitä tulvahtaa päälle.
Lopetin Risperdalin 8 v.sitten.

Äänestä
  • Menikö myös kyky nukkua luonnollista unta noin pitkän käytön jälkeen?

    Äänestä

  • Ei mennyt. Jos vaan saa rauhassa olla, nukun syvää elvyttävää unta kaikkine vaiheineen ja herään aamulla virkistyneenä ja innokkaana. -Tästäkin ehti tulla pitkähkön aikaa kokemusta ennen kuin gang stalkingiin liittyvä unihäirintä aloitettiin v.2015. -Sinäkin aikana olen aina välillä saanut nukkua normaalisti pari yötä kerrallaan, että muistaisin, minkälaista se on ja minkälainen olo on ja toimintakyky on sen jälkeen päivällä. -Että tajuaisin, mitä minulta viedään.

    Lääkkeitä syöneet onneksi yleensä ovat vain psykiatrian uhreja, ei sen lisäksi vainon uhreja.

    Äänestä

Palaa. Ei mitään ongelmaa.

Äänestä
  • Kiitos infosta,mt-työntekijä.

    Äänestä

  • Ei ole niin itsestäänselvää, että palaa.

    Äänestä

Joillan palaa osittain, useilla ei palaa juuri lainkaan. Riippuu ihan siitä kuinka laajan aivovaurion on käytöstä saanut ja se on yksilöllistä. Vertailuna esimerkiksi SSRI-aineet voivat tuhota aivoja jo ihan muutaman viikon käytöllä, jolloin mm. seksuaalisuus vaurioituu pysyvästi (lisätietoa nettihae: PSSD) muiden toiminta-alueiden lisäksi.

Huomaa, että neuroleptiluokan ja SSRI-luokan aineita molempia käytetään ihmisten tarkoitukselliseen seksuaaliseen kastroimiseen. Siis ihan omasta tahdosta tapahtuvaan. En lähde väittämään ilman todisteita, että psykiatrian tarkoitus olisi seksuaalitoiminnoiltaan vaurioittaa ihmiset, joita he kutsuvat "sairaiksi", mutta en yllättyisi. Muistetaan kuitenkin alan historia pakkosterilisoinnin voimakkaana ajajana ja suorittajana 1920-1940-luvuilla.

Äänestä

Minulla ei ole palanneet. Kaikki seksuaaliset tunteet kadonneet. Yli vuoden tila pysynyt samana.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


2400 kirjoitti:

Kun on käyttänyt vuosia Risperidonia, ja seksuaaliset tunteet ovat täysin loppuneet, niin palaavatko ne, kun lopettaa lääkityksen?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu