Vikaa pukkaa. Auto ei aina tunnista avainta, kumpaakaan. Mutta kun hetken ihmettelee niin sitten toimii ja käynnistyy. Onko kotikonstia korjaukseen tiedossa?
Uutena ostettu aikoinaan ja muuten auto on ollut viaton mutta nyt tuli tuollainen, ajettu 330tkm.
C220 cdi-08 w204 virtalukko
4
6198
Vastaukset
- insinjöör
setä google kertoo
https://www.google.fi/?hl=fi&gws_rd=cr,ssl&ei=y1veV8y7E4md6ATr6Yq4CQ#hl=fi&q=mercedes w204 virtalukko - pientyöeläkeläinen
Voisiko joku fiksu ihminen antaa jonkun asiallisen vastauksen tähän kysy mykseen ilman joitain rahastuksen makua.
- W204lukkomies
W204 tyyppivika. Todennäköisesti sähköinen rattilukko tulossa tiensä päähän. Menee mekaanisesti jumiin ja näyttää etteii tunnista avainta, koska rattilukko ei aukea.
Sulla varmaan jumittelee, että aukeaa vielä, kun vähän aikaa odottaa. Tuskin toimii enään kauaa, joten kannattaa ajaa kormaamolle suht äkkiä, ettei tarvitse lavetilla viedä.
Merkkiliikkeessä maksaa alta tonnin uusi virtalukko. Googlesta löytyy myös ohjeet miten voi itse korjata suht edullisesti. Tuo jumittuva mekanismi ei maksa kovin paljoa ja sen voi vaihtaa, mutta vaattii kyllä aikaa ja taitoa, että vaihto onnistuu.
Googleen hakusanaksi "mercedes w204 steering lock" niin johan löytyy tietoa.
Toki onhan sekin mahdollista, että ajonestolaitteessa on jokin vika.- perkelemoinenlaitos
No jos avaimet ei toimi niin heitä mäelle ne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815