Jos Trump jakaa "Pahan Valtakunnan" kanssa maailman etupiireihin. Yritin Bushia varoittaa äijästä.
Mitäs sitten tehdään.
15
71
Vastaukset
"Pahan Valtakunta" alisti Suomen kanssaan sotilasliittoon 1948-1990.
OikeistoSosDem kirjoitti:
"Pahan Valtakuntaan" tunnetaan Suomessa edelleen vetoa.
Vuonna 1986 "Pahan Valtakunnassa" onnistuttiin kännipäissään räjäyttämään ydinvoimala.
- Mielipiteillä
Ala puhumaan matkoistasi maailmalla, ne paljon mukavampaa luettavaa, keksi siihen juoni. Kuten olet tehnytkin, sitä jatka ystäväsi Bush malliin.
Kun vähän olet kirjoittanut, ainakin itse uskot, se jo avittaa kummasti lääkekuluissa.
Olen kuin Jari Tervo, jo Tv:ssä kertoo tarinoitaan. Itse uskoen soopaansa.
Ja moni muukin.
Meillä pitkäraja itään, sitä tasollasi turha pohtia.
Mene vaikka Texasiin ja kerro Bush:in kanssa Putinista.
Kirjoita siitä mitä Bush sanoi, ja sellaista, Brasilian presidentti voisi myös jotain sanoa, jonka meille välität.
Jatketaan takuueläkkeillä, ja ollaan pollevaa silti.
Ei silti tarvi mielikuvitusta heittää.Täytyy seuraavan kerran nähdessämme sanoa että keksivät jotain millä Trump pakotetaan eroamaan.
- Taastäällähaisee
kaalisoppa !
- hahahhahhhahhaaaaaaaaaa
Nokita oikeistodemareilla. Putin ei saa naurultaan annettua hyökkäyskäskyä Suomeen
- beethooven
Pahin virhe minkä Trump voi vielä tehdä on se että hän riitautuu kaikkien muidenkin kuin oman lähipiirinsä kanssa? Noin 2 vuoden kuluessa ja pakotetaan vielä kehno eroamaan joukolla USA:ssa?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt631187- 1071183
Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146866Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64863- 68767
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel108677Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto99646- 56636
- 78581
- 39548