Volvon laatu

ExVolvoMies

Pikkasen nyt pistää miettimään:

http://m.iltalehti.fi/autot/2016111922624769_au.shtml

Itse olen Volvokuski ja olen maksanut mielestäni laadusta. Nämä tilastothan eivät tue ollenkaan sitä.

Volvo V70 häviää jopa Skoda Superbille (samoilla ajokilometreillä mitattuna)

Uskomatonta. Taidan ostaa mersun.

13

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannustaja-

      osta vaan mersu, jos siltä tuntuu. kukaan ei estä

    • Mistähäntämäkinsikisi

      "Uskomatonta. Taidan ostaa mersun"

      Heh heh.Et sinä pers'aukinen mitään Mersua edes pysty hankkimaan koska säästöpossussasi olevat lantit ei riitä edes muovisen leikki mersun ostoon!

      • ihmettelijä-

        miksi olen noin aggressiivinen


      • ostaHonda
        ihmettelijä- kirjoitti:

        miksi olen noin aggressiivinen

        Koska hän ajaa Skodalla ja siinähän, kuten kaikki tietävät, pinna kiristyy.


    • hehhehhee

      Dacia roikkuu hännässä ja katoaa kymmenen vuoden kuluttua!

    • näinpäin

      kieltämättä mersulla menee vaihteeksi hyvin.......välillä näin
      Paras Volvo näyttää olleen V40

      • Niiiiiiiiitt

        Audiin verrattuna V40 on traktori


      • kakajhsid

        On toki. S90 on hyvä volvo D5 awd


      • traktorismi_plussaa
        Niiiiiiiiitt kirjoitti:

        Audiin verrattuna V40 on traktori

        Jaa? Oma kokemus on sellainen, että V40 on omassa luokassaan esim. maantieajon mukavuudessa ja vakaudessa esim A3:een verrattuna. Navakka tuulikaan ei aikaansaa sivutuuliherkkyyttä, auto kulkee junamaisen vakaasti paksussa sohjossakin, ja istuimet huippua. Painoa on vastaavaa Audia enemmän mikä on plussaa juuri vakauden ja huonon kelin ajettavuuden osalta.


    • laaduntontalaatua

      Volvon kokoonpanolaatu on luvattoman huonoa. Uudessa XC90:ssä on ollut maalivikoja sekä koriosien sovitusheittoja. Myös elektroniikka on temppuillut, mm. multimediavehkeet ja adaptiivinen Cruise. Tuo siis, vaikka vielä autot on koottu Göteborgissa. Mitä se laatu on kun kasataan Kiinassa? Kaikki merkit vahvistavat sen, että muutaman vuoden kuluessa kaikki Volvot kootaan Kiinassa ja pääkonttorikin siirtyy sinne. Ruotsiin jää taas tyhjät tehdashallit kuten Saabin tapauksessa. Myös saksalaismerkit ovat laadultaan aika kehnoja, Bemari edelleen paras. Lexus on aito japski ja laadukkain teknisessä kestävyysmielessä tai korin mittatarkkuuksissa sekä maalipinnassa. Se vaan on sisältä vähäsen levottoman oloinen ja tuo liikaa mieleen Toyotat.

      • JParantainen

        Mikä Asiantuntija!!!


    • niiiiiiiiiiitt

      audi on öljypoltin

    • kuinkaTyhmäSaaOlla

      Hauskoja nämä provopetterien aloitukset. On huolissaan jostain tilastoista ja on Volvomies, mutta ei luota omaan kokemukseensa asiasta.
      Vielä kun osaisivat tekaista uskottavia juttuja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1438
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1281
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1225
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1175
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1174
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1063
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1062
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1053
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe