Pikkasen nyt pistää miettimään:
http://m.iltalehti.fi/autot/2016111922624769_au.shtml
Itse olen Volvokuski ja olen maksanut mielestäni laadusta. Nämä tilastothan eivät tue ollenkaan sitä.
Volvo V70 häviää jopa Skoda Superbille (samoilla ajokilometreillä mitattuna)
Uskomatonta. Taidan ostaa mersun.
Volvon laatu
13
144
Vastaukset
- kannustaja-
osta vaan mersu, jos siltä tuntuu. kukaan ei estä
- Mistähäntämäkinsikisi
"Uskomatonta. Taidan ostaa mersun"
Heh heh.Et sinä pers'aukinen mitään Mersua edes pysty hankkimaan koska säästöpossussasi olevat lantit ei riitä edes muovisen leikki mersun ostoon!- ihmettelijä-
miksi olen noin aggressiivinen
- ostaHonda
ihmettelijä- kirjoitti:
miksi olen noin aggressiivinen
Koska hän ajaa Skodalla ja siinähän, kuten kaikki tietävät, pinna kiristyy.
- hehhehhee
Dacia roikkuu hännässä ja katoaa kymmenen vuoden kuluttua!
- näinpäin
kieltämättä mersulla menee vaihteeksi hyvin.......välillä näin
Paras Volvo näyttää olleen V40- Niiiiiiiiitt
Audiin verrattuna V40 on traktori
- kakajhsid
On toki. S90 on hyvä volvo D5 awd
- traktorismi_plussaa
Niiiiiiiiitt kirjoitti:
Audiin verrattuna V40 on traktori
Jaa? Oma kokemus on sellainen, että V40 on omassa luokassaan esim. maantieajon mukavuudessa ja vakaudessa esim A3:een verrattuna. Navakka tuulikaan ei aikaansaa sivutuuliherkkyyttä, auto kulkee junamaisen vakaasti paksussa sohjossakin, ja istuimet huippua. Painoa on vastaavaa Audia enemmän mikä on plussaa juuri vakauden ja huonon kelin ajettavuuden osalta.
- laaduntontalaatua
Volvon kokoonpanolaatu on luvattoman huonoa. Uudessa XC90:ssä on ollut maalivikoja sekä koriosien sovitusheittoja. Myös elektroniikka on temppuillut, mm. multimediavehkeet ja adaptiivinen Cruise. Tuo siis, vaikka vielä autot on koottu Göteborgissa. Mitä se laatu on kun kasataan Kiinassa? Kaikki merkit vahvistavat sen, että muutaman vuoden kuluessa kaikki Volvot kootaan Kiinassa ja pääkonttorikin siirtyy sinne. Ruotsiin jää taas tyhjät tehdashallit kuten Saabin tapauksessa. Myös saksalaismerkit ovat laadultaan aika kehnoja, Bemari edelleen paras. Lexus on aito japski ja laadukkain teknisessä kestävyysmielessä tai korin mittatarkkuuksissa sekä maalipinnassa. Se vaan on sisältä vähäsen levottoman oloinen ja tuo liikaa mieleen Toyotat.
- JParantainen
Mikä Asiantuntija!!!
- niiiiiiiiiiitt
audi on öljypoltin
- kuinkaTyhmäSaaOlla
Hauskoja nämä provopetterien aloitukset. On huolissaan jostain tilastoista ja on Volvomies, mutta ei luota omaan kokemukseensa asiasta.
Vielä kun osaisivat tekaista uskottavia juttuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan3248488Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka722767Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää471707Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.1801686Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal721541Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.231255Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a621129GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431097Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.391095- 821030