käykää ostamssa samalla tuette lehden toimintaa että se kasvaisi Suomen suurimmaksi lehdeksi.
Mv-lehdellä on nyt paljon fanituotteita
10
58
Vastaukset
- Pökkköäpesään
Joku vihakampanja olisi paikallaan lehteä vastaan,toivottavasti vasurinuoret lähtevät kaatamaan lehteä,olisi hyvää mainosta kasvoihan lehden lukiakunta puolella viimekertaisesta.
- Paidanostaja
Syytetäänkö rasistiksi jos pitää Mv-lehden paitaa päällä julkisella paikalla . Voisiko joku mahdollisesti joku juristi vastata.
- Suvakkihuorat
Suvakkihuorat voivat repiä paidan päältä niin kova viha on päällänsä lehteä kohtaan.
- MööVitt
Vain persu voi olla niin tyhmä, että olettaa Ilja Janitskinin olevan lehtensä kanssa Suomen asialla. Ilja pyrkii vain ja ainoastaan hajoittamaan Suomea, toki Putinin rahoituksen turvin.
Montako Suomea kehuvaa artikkelia MV-Lehdestä löytyy? Vastaus: Ei yhtään.- MaanVaivoitus
Se on juuri tasan näin...
Epäselvää onkin enää, ovatko nämä persupalstan MV-spämmääjät itse Suomen kansalaisia, Suomen vihaajia vai minkä lajin viheltäjiä...
- Lehdenlukia
Ajattele posiitiivisesti tästä lehdesta mistä me saisimme lukea vastaavia uutisia kuin tästä lehdestä josta muut vaikenevat . Kerro yksikin asia minkä takia tämä hyvä lehti pitäisi lakkautta vastausta ei tietenkään tule.
- lukija-j_llä
Vastauksia löytyy vähintään yhtä paljon kuin lehdessä on uutisia. Myös Suomen laista saattaa löytyä painavia vastauksia.
- SeSuvakimpiKettuilija
Onko Ilja alkanut kaupitella andorralaisia postimerkkejä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1946769- 1581975
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️541185Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢441059Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981017Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251924- 41889