2-4 kokeilun halusta miestä

jospasonnistuis

siis, jos en jänistä tästä niin haluaisin kokeilla 2-4 miestä...ymmärrätte varmaan...samana iltana sanaan aikaan..

29

1440

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • masamieskin

      moikka kyllä se3llainen järjestyy meitä 3 - 5 kaverusta kaikki raittiita siistejä

    • Miten-onnistuu

      Samaan aikaan? Neljä?
      Kaksi kyrpää vittuun, yksi perseeseen ja yksi suuhun. Noin se vois onnistua, mutta sijoittelussa tulee vaikeuksia.

    • Naimaan

      Täältä löytyisi 3siistiä ehdottoman terveitä kaikin puolin ok ja paikka käyttöön treelta

    • Täältä löytyis kaveriporukka, urheilullisia kaikki

      • Miten yhteyden otto pelaa?


    • Tyydytetty_nainen

      Saat varautua melkoisen myllytykseen 1N 4M miehet laukeaa vähän väliä mutta ovat samantien panokunnossa taas mutta se on hieno kokemus
      Mieheni järjesti minulle syntymäpäiväksi 3 meidän ystävää ja itse oli mukana olin väsynyt mutta onnellinen kun viikonloppu oli ohi

      • Tyydytetty_nainen

        Kannattaa ehdottomasti kokeilla on sitten mitä muistella vaikkei ole lasten lapsille paljon kerrottavaa mutta voihan sitä myhäillä vain


    • OnnellinenVaimoMiehineen

      Olemme kimpassa tällä kertaa noin 2-3 kertaa viikossa 1N 2-3M toimii meillä
      Nyt on uutuuden viehätystä ja naitattaa jatkuvasti

    • Moikka. tässä olisi kivat ja komeat miehet valmiina.

      • Ei-löydy

        Postinne gmail ei vaan ole valmiina


      • Sori, pientä sählinkiä postien kaa nyt pitäisi toimia.


      • Ei-löydy
        Ei-löydy kirjoitti:

        Postinne gmail ei vaan ole valmiina

        Sori, into meni sählingeissä.
        Tuli kans mieleen, et jos ei ees meiliosoitteen laitto onnaa, ni tuskin mikään muukaan.


      • No se oli sit herkällään. Mutta nyt pelaa systeemit jos alkaa poltella. Mukavaa viikonloppua.


      • 2M_JKL kirjoitti:

        Sori, pientä sählinkiä postien kaa nyt pitäisi toimia.

        Ei ole yhteysosoitetta!


      • Eipä-sullakaan
        N44v kirjoitti:

        Ei ole yhteysosoitetta!

        No eipä ole sullakaan sitä yhteysosoitetta.


      • Eipä-sullakaan kirjoitti:

        No eipä ole sullakaan sitä yhteysosoitetta.

        Nyt on!


      • Olethan-ryhmälutka
        N44v kirjoitti:

        Nyt on!

        "mies haluaisi tulla ryhmäraiskatuksi"

        Onkos viime aikoina ahterisi paukkunut, sulla seisonut?


      • N44v
        Eipä-sullakaan kirjoitti:

        No eipä ole sullakaan sitä yhteysosoitetta.

        Minun s-posti osoite näkyy kun klikkaat sinistä käyttäjä tunnusta ota yhteyttä!


    • Oltaisiin mielellään parina mukana. Jos sopii.

      • Sopii meille ota yhteyttä!


      • jouluyöjuhla

        Missä päin olette


    • Tosi-kiihkeetä

      Tosi kiihkeetä ryhmäseksiä
      los.fi/8mKMX
      Tuosta ei meno enää voi paljoa parantua!

      • Ois-kiimasta

        Tohon ku pääsis mukaan, vimeo.com/95381373, kyllä siinä haulipussit heiluis.


    • Haaveko_vaan

      Löytyykö Turun seudulta 2 -3 hengen 45 v kaveri porukkaa joka olisi kiinnostunut tulla toteuttamaan 45 heteropariskunnan kimppajuttu fantasiaa.

    • Voisin tulla mukaan jos passaa!

    • Voisitteko aina laittaa myös paikkakunnan näihin mukaan!! Savonlinnassa hyvin varustettu tapaus ois kiinnostunut hommista myös.

      • Mitä-välii

        Mitä väliä paikkakunnalla. Eihän keskustelu tällaisessa asiassa ole paikkasidonnaista.


    • Moikka! Ei jänistä. Milloin bileet järjestetään?

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      99
      987
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      591
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    Aihe