2-4 kokeilun halusta miestä

jospasonnistuis

siis, jos en jänistä tästä niin haluaisin kokeilla 2-4 miestä...ymmärrätte varmaan...samana iltana sanaan aikaan..

29

1342

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • masamieskin

moikka kyllä se3llainen järjestyy meitä 3 - 5 kaverusta kaikki raittiita siistejä

• Miten-onnistuu

Samaan aikaan? Neljä?
      Kaksi kyrpää vittuun, yksi perseeseen ja yksi suuhun. Noin se vois onnistua, mutta sijoittelussa tulee vaikeuksia.

• Naimaan

Täältä löytyisi 3siistiä ehdottoman terveitä kaikin puolin ok ja paikka käyttöön treelta

• Täältä löytyis kaveriporukka, urheilullisia kaikki

• Miten yhteyden otto pelaa?

• Tyydytetty_nainen

Saat varautua melkoisen myllytykseen 1N 4M miehet laukeaa vähän väliä mutta ovat samantien panokunnossa taas mutta se on hieno kokemus
      Mieheni järjesti minulle syntymäpäiväksi 3 meidän ystävää ja itse oli mukana olin väsynyt mutta onnellinen kun viikonloppu oli ohi

• Tyydytetty_nainen

Kannattaa ehdottomasti kokeilla on sitten mitä muistella vaikkei ole lasten lapsille paljon kerrottavaa mutta voihan sitä myhäillä vain

• OnnellinenVaimoMiehineen

Olemme kimpassa tällä kertaa noin 2-3 kertaa viikossa 1N 2-3M toimii meillä
      Nyt on uutuuden viehätystä ja naitattaa jatkuvasti

• Moikka. tässä olisi kivat ja komeat miehet valmiina.

• Ei-löydy

Postinne gmail ei vaan ole valmiina

• Sori, pientä sählinkiä postien kaa nyt pitäisi toimia.

• Ei-löydy
        Ei-löydy kirjoitti:

Postinne gmail ei vaan ole valmiina

Sori, into meni sählingeissä.
        Tuli kans mieleen, et jos ei ees meiliosoitteen laitto onnaa, ni tuskin mikään muukaan.

• No se oli sit herkällään. Mutta nyt pelaa systeemit jos alkaa poltella. Mukavaa viikonloppua.

• 2M_JKL kirjoitti:

Sori, pientä sählinkiä postien kaa nyt pitäisi toimia.

Ei ole yhteysosoitetta!

• Eipä-sullakaan
        N44v kirjoitti:

Ei ole yhteysosoitetta!

No eipä ole sullakaan sitä yhteysosoitetta.

• Eipä-sullakaan kirjoitti:

Nyt on!

• Olethan-ryhmälutka
        N44v kirjoitti:

Nyt on!

"mies haluaisi tulla ryhmäraiskatuksi"

Onkos viime aikoina ahterisi paukkunut, sulla seisonut?

• Eipä-sullakaan kirjoitti:

Minun s-posti osoite näkyy kun klikkaat sinistä käyttäjä tunnusta ota yhteyttä!

• Oltaisiin mielellään parina mukana. Jos sopii.

• Sopii meille ota yhteyttä!

• jouluyöjuhla

Missä päin olette

• Tosi-kiihkeetä

Tosi kiihkeetä ryhmäseksiä
      los.fi/8mKMX
      Tuosta ei meno enää voi paljoa parantua!

• Ois-kiimasta

Tohon ku pääsis mukaan, vimeo.com/95381373, kyllä siinä haulipussit heiluis.

• Haaveko_vaan

Löytyykö Turun seudulta 2 -3 hengen 45 v kaveri porukkaa joka olisi kiinnostunut tulla toteuttamaan 45 heteropariskunnan kimppajuttu fantasiaa.

• Voisin tulla mukaan jos passaa!

• Voisitteko aina laittaa myös paikkakunnan näihin mukaan!! Savonlinnassa hyvin varustettu tapaus ois kiinnostunut hommista myös.

• Mitä-välii

Mitä väliä paikkakunnalla. Eihän keskustelu tällaisessa asiassa ole paikkasidonnaista.

• Moikka! Ei jänistä. Milloin bileet järjestetään?

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      136
      2591
    2. SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön

SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul
      Maailman menoa
      313
      1769
    3. Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."

Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1427
    4. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      34
      1413
    5. Voin kertoa sinulle

Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.
      Ikävä
      37
      1107
    6. Olisi mukavaa

Istua kahvilla ja jutella asioista.
      Ikävä
      50
      986
    7. +10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!

Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais
      Maailman menoa
      268
      944
    8. Mitä sinä nainen haluat elämältä

Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää
      Ikävä
      33
      934
    9. It's a fairytale

"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st
      Ikävä
      9
      876
    10. Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?

Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen
      Maajussille morsian
      38
      865
    Aihe