.. NAISILLE siis? Tietääkö kukaan teistä, että mistä voi ostaa XXXL-tuulipukuja tai muita vastaavia, verkkareita tms.? EN tarkoita tässä nyt mitään sellaisia sarjoja, joissa koot loppuvat 46:een, vaan mielellään saisi olla esim. koko 50.. tai 52..? Onko niitä edes? Olen katsellut Prismoista yms. ja siellä usein suurin koko tuulipuvussa tai toppahousuissa on se 46, eikä se mahdu minulle.
Olen miettinyt, että jos menisin siihen miehille suunnattuun Dressman XL-kauppaan - siellä ainakin on isoja verkkareita. Mutta ongelmaksi muodostuvat tosiaan nuo talviulkoiluvaatteet, tuulipuvut ja toppa-asut. Eli mistä niitä..?
Mielelläni tekisin pieniä lenkkejä kuntoilumielessä, mutta ei oikein ole sopivia varusteita. Käytän nykyisin melkein pelkkiä hameita, koska housuja ei ole sopivassa koossa. Olen siis 123 kiloa painava. Hameet ovat mukavia kaupunkivaatteita, muttei niissä oikein viitsi lenkkeillä.
Kumma, kuinka yhteiskunta aina haluaa paksut liikkumaan, mutta isoja urheiluasuja on todella vaikea löytää!
Mistä oikein isoja tuulipukuja & urheiluvaatteita?
isohkoiita
2
197
Vastaukset
- toksu
Eikös sellainen firma kuin LAINAPEITE OY ole teitä varten, niiltä löytyy... :D
- isohkoiita
Hah hah.. Olipas hassua.. -Kysyin kyllä ihan vakavalla mielellä. Toinen kuntoiluvaihtoehto on minulle uiminen, uikkarit löytyy kyllä. Mutta tekisi se raitiskin ilma hyvää, ja sitä varten olisi hyvä olla kunnon varusteet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291879Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1621844Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3641646- 1501247
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2151199Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221138- 121081
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt71032- 2851005
- 82991