Olosuhteet, asuntoni kunnostettu ja puhdas kauttaaltaan, olen asunut vuoden ja nyt otsastani haukattu pala, seuraavana yönä toinen pala vierestä.
Ei kutia vaan tekee koko pääpuolikkaan araksi ja turvottaa kaulan rauhasia.
Sänky on aivan uusi, untuvapeittoa olen tuulettanut ulkona.
Viimeyönä oli ahtisaarilaastari otsassa, puremien päällä.
Mikä ötökkä puree sängyssä?
16
801
Vastaukset
- Varo_sitä
Se on se vällykäärme. Sillä on näköjään hapokasta "myrkkyä".
- pure.va
Lintukirppu. Olet tuulettanut untuvapeittoa ulkona.
- eppu2
Lintukirpun purema on 5-6 pientä vierekkäin olevaa rakkulaa, jotka kutiavat kamalasti.
Mökillä tutustuin siihen viime kesänä.
Reaktio on allerginen, ei tule kaikille. Vedin kortisoonia päälle. - tiijetään
No eokko titennii.
- olikosekäärme1
Kiitoksia vastanneille. Lintukirppu se ilmeisesti oli, kumma kun en ennen ole moiseen törmännyt. Allerginen olen mäkäräisille ja vastaaville, ilmeisesti siksi se minun kaularauhasia turvottaa.
Onneksi elävät sisätiloissa vain pari päivää, jonkun tietolähteen mukaan.
Kävi mielessä että olisiko uuden runkopatjan mukana tullut joku etelän otus kylään, jossakin kiinassa kai ne patjatkin tehdään.
Vällykäärmeen tunnen.- Patjassa
Kiinalainen vinosilmä satiainen.
- eppu2
Lintukirpun purema kyllä kutiaa ihan sikana.
- 1eero
Täi ja satikainen asuivat aikoinaan päässä kavereina kunnes heille tuli riita jolloin täi sanoi satikaiselle " painu v-ttuun.
- puuma-se-oli
Minuapa on mussuttanut puuma.
Se oli kivaa, silloin nuoruudessa. Välillä tuntui että hän olikin naaras-tiikeri. Varmaan joku tuherokuoriainen ollut asialla. Pesu ja kampaaminen auttaa. Ei kylläkään kokemusta tuollaisesta.
Hain löytökissan aikoinaan kissatalosta.
Kattiriepu oli surkean näköinen, korvat vuotivat visvaa, karvat hiveässä kunnossa, haisi pahalta.
Sain kamalan kutinan selkääni, katsoin peilillä, oli täynnä punaisia paukamia. Menin lääkäriin, kauhistui, sanoi että onkohan minulla ruusu.
kerroin kissasta, sain vahvaa kortisonisalvaa, sillä parani. Jotain kirppuja katissa oli. Vein sen eläinlääkäriin, kaiken kurjuuden lisäksi kissalla oli diabetes, todella paha.
Sain paljon lääkkeitä, kissa on tunnetusti epäkiitollinen lääkittävä, olin täynnä raapimisjälkiä. Muuten sain kissan siistiin kuntoon mutta diabetes ei pysynyt hallinnassa piikeilläkään. Kissa ei antautunut useinkaan kiinni kun vaistosi koska saa taas piikin, onneksi välillä onnistuinkin lääkitsemisessä.
Viimein meni niin huonoon kuntoon että piti armahtaa kissojen taivaaseen.
Yleensä kissahoitolasta saa luovuttaa vain terveitä kissoja. paikka oli muutenkin ala-arvoinen.- Siilimuorikka3
Lude vönkii esille öisin puremaan.
- eikoiransyy
Koira nukkui jalkopäässä aikoinaan ja tuli kutisevia näppyjä eikä meinannut parantua, kun katsoin suurennuslasilla lakanaa jossa musta pilkku, huomasin et itse kirppuhan se siinä oli.
- tööttt
Kissa ainakin joskus - pyydysti kai hiirinä mun varpaita kun unissani liikutin jalkojani
- sain lääkäriltä antibioottikuurin, tulehtuneet paukamat ainakin osittain paranivat.
Onko semmoista tautia olemassa kuin järvisyyhy - uskomaton kutina iholla yleensä tai kintuissa ollut joskus samoin kuin hirvikärpästen puremissa.- eppu2
Joku lintuloinen sen järvisyyhynkin aikaan saa.
Itselläni nuo hirvikärpäsenpuremien patit, kutiaa monta viikkoa. Yks vuosi kutisi niskassa jouluun asti.
Nuo ötököiden pistopatit ovat allergisia reaktioita. Usein se on joku valkuaisaine, jota elukat purressaan erittävät.
Kaikki eivät allergisoidu, eivätkä saa oireita.
- hyttys.ansa
Auttaisko toinen uhri
https://www.youtube.com/watch?v=JUGmpSd5vyY
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad871400- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että374834- 153804
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124717- 55709
- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 57611