Putinia, Trumpia ja muita äärioikeistolaisia, jotka saavat kannatuksensa vihasta mm. etnisiä ja seksuaalivähemmistöryhmiä sekä vasemmistoa vastaan.
Se on Abrahammin mielestä sitä kristillistä lähimmäisen rakkautta. Vai liekö sittenkin farisealaisuutta?!
Abrahamm retostelee kristillisyydellään ja ihailee
6
153
Vastaukset 6
- Abrahamm
Hyvä että edes ajattelet, piilo oikeistolaisena. Jos pystyt erottelemaan markkinataloudessa ja puoli-suunitemataloudessa, mikä oikeistolaisuutta ja kommunismia, niin tulee tenkkapoo monelle, tai hiljaisuus.
Putin ja nyt Trump on suurennuslasin alla, kun heillä on selkeämpi tavoite, jota voi lukea. Obaman ja Clintonin Saudi demokratia ja Syyrian kuin Krimin vaalien syrjiminen on yhtä sekameskaa !?
Trumpilla on vain yksi todellinen vihollinen ja se on Aseteollisuus ja Armeija. (Rooperd Kenedy soitti Kuuban kriisissä Hrutseville, että sovitaan rauha, muuten armeija kaappaa vallan ! Turkistakin silloin poistettiin Neuvostoliittoa vastaan suunnatut ohjukset salaisena )- Farisealaisuutta
Jauhat paskaa tapojesi mukaan, oikeistopelle.
Edes jenkeillä ei ole selkeätä kuvaa Trumpin tavoitteista, miten sinulla kielitaidottomalla peräkylän tollolla muka voisi olla. Julkista terveydenhuoltoa hän vaalikampanjansa mukaan ilmeisesti karttaa kuin ruttoa sekä haluaa keventää rikkaiden verotusta.
Trump haluaa omien sanojensa mukaan lisätä USA:n asevoimien budjettia ja myös muiden NATO-maiden puolustusbudjetteja vaadittuun tasoon maiden kokonaisbudjeteista. Kuka siitä hyötyisi, jollei aseteollisuus?
Trump on vain osa eliittiä. Bernie Sanders olisi ollut parempi vastapaino eliitille. Hän ei vaan kelvannut teille äärioikeiston kannattajille. Bernie kun sattuu olemaan arvoliberaali vasemmistolainen. - Tottaturiset
Farisealaisuutta kirjoitti:
Jauhat paskaa tapojesi mukaan, oikeistopelle.
Edes jenkeillä ei ole selkeätä kuvaa Trumpin tavoitteista, miten sinulla kielitaidottomalla peräkylän tollolla muka voisi olla. Julkista terveydenhuoltoa hän vaalikampanjansa mukaan ilmeisesti karttaa kuin ruttoa sekä haluaa keventää rikkaiden verotusta.
Trump haluaa omien sanojensa mukaan lisätä USA:n asevoimien budjettia ja myös muiden NATO-maiden puolustusbudjetteja vaadittuun tasoon maiden kokonaisbudjeteista. Kuka siitä hyötyisi, jollei aseteollisuus?
Trump on vain osa eliittiä. Bernie Sanders olisi ollut parempi vastapaino eliitille. Hän ei vaan kelvannut teille äärioikeiston kannattajille. Bernie kun sattuu olemaan arvoliberaali vasemmistolainen.Juurikin näin.
- Abrahamm
No kumpi on selkeämpi Nobel terroristi Obama sodillaan, vai Trumpin vaalipuheet. Yhdyn Putiniin siinä, että Trumpi kaudella suhteet ei ainakaan voi huonontua tästä.
Obama ja Clinton on osoittanut demokratia vihaansa avoimesti ja sitä väistäjiä aseistanut !?- hienomieskö
Trump uhoaa nyt mm. Kiinan ja Pohjois-Korean suuntaan. Ja teillä sotahulluilla pilit kovenee?
- Abrahamm
Suomessakin eletään oikeisto sosialismia omaanpussiin ja johtotähtenä puhdas sosialismi Armeija ja Nato, vai voiko joku tästä vastaväittää.?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3341346Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan77936Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61823Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.68758- 120693
Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt44689Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38682- 49648
- 50606
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95552- 45537
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K9526- 32521
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48515- 25515
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain84485En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o32482- 79457
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8447Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21421