Sairaslomaa ei enää saa helposti - mitä tykkäätte?

otsaa_jomottaa

Työnantajani vaatii LÄÄKÄRINtodistuksen jokaisesta sairaspoissaolosta. Kaiken huipuksi työterveyshuolto ei vastaa sairastumisista eli lääkärintodistus pitää hankkia ja maksaa itse.

Halvimmalla sen saa terveyskeskuksesta, mutta sielläpä ei enää päästetä lääkärin vastaanotolle flunssan takia. Esimerkiksi kolme viikkoa kestänyt yskä, nuha ja poskiontelon- ja otsaontelontuöehdus ei nykyään oikeuta lääkärin vastaanotolle, jos kuume on ollut lievää.

Hoitaja vain käskee ottaa särkylääkettä ja mennä töihin. Työnantaja pidättää palkasta sen ajan mikä kului hoitajakäynnillä. Siksi terveyskeskukseen kannattaa mennä työajan ulkopuolella, jos ei ole 100-varma lääkäriin pääsystä.

Burana, Panadol ja energiajuoma auttaa töissä. Ruokatauon voi käyttää nukkumiseen, mutta silloin ei ehdi syödä.

Mitä mieltä olette nykymenosta: Flunssa ei enää ole työkyvyttömyyden peruste?

1

233

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kljhgfdxs

Tarttuu muihin. Sitä varten jokaisen pitää ottaa taatusti vaarattomat influenssarokotukset. Ihminen on uhka kansanterveydelle, jollei suostu rokotuksiin. Henkilökohtaisesti uskon, että jos ihminen (etenkin pieni ihminen) ei saa sairastaa yhtään tartuntatautia, siitä seuraa massiivinen autoimmuunisairauksien lisääntyminen (tuloksia näemme jo nyt).

Itse aikanaan yritin olla tunnolllinen, en ollut sairaslomilla jne. Nyt olenkin sitten kuntoutustuella. Kun ihminen ei jaksa, niin ei sitten jaksa. Nykyään on vallalla mekanistinen ihmiskäsitys. Rokote on kuin auton vahaus ja psykoterapia kuin uudelleen maalaus. Mutta kun ei se vaan aina niin mene. Kun on loppuun ajettu, niin on romu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      120
      2452
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      40
      1622
    3. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      653
      1066
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      993
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      972
    6. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      98
      926
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      885
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      81
      749
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      33
      736
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      71
      718
    Aihe