Moikka! Eli siis mulla on pulma... haluaisin kirjoittaa tarinaa mut aattelin myös päiväkirjan kirjoittamista. Kirjailija on kuitenkin unelma-ammattini mut päiväkirjan kirjoittaminen olis niin kivaa! En osaa päättää. Kumpaa te tekisitte mieluummin kertokaa mielipiteenne. Vastauksia NOPEASTI!!!
Tarina vai päiväkirja?
20
72
Vastaukset
Eikö molemmat ole vaihtoehto?
Itselläkin on romaani kirjoituksessa.- KokkareKikkare
Molemmat ei oo vaihtoehto koska en varmaan jaksais kirjoittaa molempia.
KokkareKikkare kirjoitti:
Molemmat ei oo vaihtoehto koska en varmaan jaksais kirjoittaa molempia.
Ei tommosella asenteella kuuhun mennä
- KokkareKikkare
...
- KokkareKikkare
En halua pelata vaan kirjoittaa!
- runno
Jos jaksat sitoutua* päiväkirjaan, niin kirjoita ihmeessä sellainen. Sama toki pätee tarinoihin - jos et ole kirjoittamassa tusinaa mininovellia.
*) Yritin joskus ala-asteella, ja jaksoin pitää sitä neljä päivää, sitten viikon tauko, kaksi päivää, kahden vuoden tauko jne... Tulos ei ollut kovin kaunis.- KokkareKikkare
Ok.👍
- aids_töissä
Päiväkirjassa kestää ehkä 5min joka ilta.
- KokkareKikkare
Mulla kyllä kestää enemmän...
- KokkareKikkare
Siis pienenä kirjoitin jotain prinsessa barbi päiväkirjaa ja meni ainakin puol tuntii. Niin nyt menis ehkä vartti...
- Dkkdpwpaåa
Voithan sä vaikka alottaa sillä päiväkirjalla ja sit myöhemmin kirjottaa kirjan ku oot vähän vanhempi nii ois enemmä kirjotettavaakin
- aids_pätee
Niin ja ensin kannattaa suorittaa yläkoulun äidinkieli loppuun.
- Novoivittu
Lol
- KokkareKikkare
Okei... Teen huomenna päätöksen. Voi olla et päädy kuitenkin molempiin tai yhdistän asiat...........................................
- KokkareKikkare
Hmmm... luin paljon juttuja päiväkirjasta myös kommenttinne osoittavat päiväkirjaan. Joten... rupean... kirjoittamaan... PÄIVÄKIRJAA!
- PVL
Jos mielesässi on paljon asioita mistä et voi/halua/uskalla puhua/kertoa kenelekkään niin suosittelen päiväkirjaa!
- KokkareKikkare
Okei okei... mä olin vähän aikaa sitten väärässä kun aattelin kirjoittaa päiväkirjaa. Siis tarinan kirjoittaminen on varmasti kivempaa! Mulla on tuhat ideaa päässä! En malta odottaa et pääsen kirjoittaa!!!!!!!!!
- EsupsTill21.12
Eikö molemmat kävis? Kyllä Anne Frankin päiväkirjastakin mukava tarina väännettiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1466354Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1964002PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4852807- 312761
- 2012375
- 1862089
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1471512- 581334
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.371304Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?891074