Mä en usko että ikinä tämä pakkotyö

idioottejaeduskuntatäys

ja ilmaistyö juttuu laoitetaan toteutukseen, ei se voi mennä niin. Nyt vaan pelotellaan ihmisiä hankkimaan työ kuin työ, mutta ilmaistyötä ei voi laittaa käyntiin.

Kyllähän se pitää ymmärtää ihan politiikassa asti että työstä pitää saada palkkaa, eihän kukaan hyvänen aika ilmaiseksi eläkkään. Millä maksat laskut ja asuminen ja ruuat ym jos et saa palkkaa työstä?????????????????

Mä en usko tähän, eikä mun mielestä kenenkään pidä ryhtyäkkään siihen, johan sen järkikin sanoo. Hallitus on vaan tajunnut että kansalaisille käy mitä vaan he ehdottaa ja kaikki käy, kukaan ei laita vastaan, niin he ehdottavat ihan paskaa... mä en vaan usko tähän.

Sen verran pitää olla itserakas että arvostaa itseään, ei sitä hallitus ainkaan tee.huijataan ja kieroillaan
Mä ainakin oon päättäny etä ilman palkkaa en tee yhtään mitään,
ryhdyn idiootiksi enkä osaa mitään, rikki menee ja sotkua tulee, mutta ei oo mun vika.... aivannaurettavaa toimintaa.

Siellä sitä ulkomailla ministerit ryyppää kaatokännit veronmaksajien piikkiin ja huijataan ja valhedellaan ja kaiken hupuksi pitäisi alkaa palkattomaan duuniin... voi helvetti näitä juoppoja siellä eduskunnassa.

25

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiei

Potkut vaan perseelle kaikille juopoille ja varamies tilalle, edellyttäen, ettei sekin ryypiskele väärään aikaan ja väärässä paikassa.

• muisttaon

ei siitä niin kamalan kauan ole, kun oli hätäaputöitä, isäkin oli tvh:lla töissä kun ei pikku maatilkku ja yksi lehmä elättänyt. Oli kuljetukset työmaalle ja parakkimajotusta. joskus 70- luvulla toimi,

• muttatuettippuu

Ymmärsit väärin, se ei juurikaan ole PAKOLLISTA.

• yrittääitse

Yrittäkää itse puuhailla jotain ettei tarvi patistaa tekeen jotain hoh hoijaa väsyttää varmaan samallalailla kuin Mikki Hiiri aloituksessa.
      Mistä teille vetelykset muuten palkkaa maksettais.

• jkll

Työmies on palkkansa ansainnut. Kukas se taas näin sanoikaan. Nyt aiotaan pakottaa palkattomaan työhön.

• joslompakkokestää

Edelleenkin, se on vapaa-ehtoista.

• eiei

Ovatko haastattelutkin sitten vapaaehtoisia, ei suinkaan, ensin tutkitaan aktiivisuus, sitten hutkitaan. Eivät kait ne turhaan aikaa tällaiseen tuhlaa. Olisivat panneet heti kaiken vapaaehtoiseksi ilman haastatteluja. Ei täällä voi mihinkään enää luottaa. Ei se vapaaehtoisuus työttömyyttä vähennä, keinotekoista touhuilua.

• orjalaisetsuomessa

Ei ole vaan pakko mennä jos meinaa saada korvauksia, muutoin olet sossuluukulla anomassa. Suomessa kaikki on nykyisin pakollista, itse et saa määrätä omasta elämästäsi. Jos et tee niinkuin sipilä sanoo saat sanktioita. Sipilä ottaa sun rahat ja sun elämäsi haltuun. Semmoista ihmistä sanotaan orjaksi, jolla ei ole itsemääräämis oikeutta.

• eikäkoskeanssilla

se mitään oikeaa työtä edes ole, vaan vastinetta sille peruspäivärahalle/sossurahalle.

• Nimenomaan siitä saa peruspäivärahaa vastineeksi työnteosta. Voihan olla ilmoittautumatta työnhakijaksi jos ei työ huvita.

• rautalankakeskustelua

Siis et ymmärtänyt.

Tuet ovat sitä varten että niillä jotenkuten pärjää ilman työtä-

Palkka on se mitä vastaan tehdä työtä.

Siinä on se ero. Tukia maksetaan kun ei ole työtä ja palkkaa kun on sitä työtä. Jos teet työtä toiselle siitä maksetaaan palkkaa ei tukia.

YMMÄRSITKÖ????

• lakivoimaanvaan

AI? meillä on velvollisuus elättää sut kotiin??

Kuule, kerrankin järkevää politiikkkaa ja sossutkin pitää turpansa kiinni.

• mistäsulleee

Mistä sulle palkka maksetaan kun et mitään tee muuta kun makaat kotona,sossu ja sossu mee sossuun vitun aasi.

• enehdityöhön

En saa palkkaa kun olen työtön. Saan työttömyyskorvausta, asumistukea, tt-tukea, ym ym, sossuta tulee myös jouluruuat. Koona enmakaa muuloin kun yöllä, minulla on niin paljon tekemistä etten ehtisi työhön.

• hyväsittenpuuh

Hyvä sitten että on muutakin tekemistä ettei vaan kotona.

• olisiepäarvoista

Jaahas väärinhän tuollainen on ei niitä työttömyyskorvauksia vastaan entisetkään työttömät ole joutuneet vaan päässeet palkkatöihin tai eläkkeelle.

• töihinvaaaan

Töihin vaan luuserit työttömyyskorvauksella.

• 20113

huom. työttömyyskorvaus on eriasia kuin peruspäiväraha tai sossutuki.Ansiosidonnainen on työttömyyskorvaus, ei sitä saavat joudu noihin toihin, hehän ovat osallisuvia, he hakevat töitä.

• työtönpummi-

Ei yritykset ota töihin työttömiä koska niillä eei ole töitä. Joku voi saada kahvinkeittäjän viran tai siivoojana töitä mutta kunnon työpaikkaa ei saa. Meinaatteko että joku raksafirma ottaa raksamiehen tekemään töitä. Raksafirmat haluaa ammattilainen joka tekee hyvää työtä, ja työtön voi pilata hommat kun ei saa palkkaa. Hullu se olisi joka ilmaiseksi tekee raksamiehen töitä , hyvää jälkeä ilmaiseksi. Sitten voisi kaikki vakituiset potkia pois ja ottaa ilmaiseksi työntekijöitä jotka tekee hyvää jälkea, raksafirma kerää voitot ja työtön ilmaistyöntekijä ei saa mitään. Siinä ei olisi mitään järkeä.

• hullujajuttuja

No ei ainakaan kukaan tee siellä töitä jos e palkkaa saa, sehän on selvä.

• näisenäi

....ja kas, sinne ei edes oteta tämänsortin työttömiä. Oikeat työpaikat menee puskaradion kautta, töissä oleva vinkkaa toiselle töissäolevalle jotta jos haluaa lisää palkkaa niin täällä olis tilaisuus.Ammattilaisen palkkahan nousee jokakerta kun vaihtaa paikasta toiseen.
        Ei siellä mitään seisoskelijoita ja perässä kävelijöitä tarvita eikä oteta.Hullu on työnantaja jos jonkun ilman mitään toisaalla tehtyä näyttöä ottaisi ristikseen.Työntekijä joka tietää hyvän kaverin, on luotettava työnvälittäjä työnantajan kannalta.Ei kukaan jo töissä oleva pilaa omaa mainettaan vinkkaamalla työnantajalle jonkun luuserin jolla ei riitä taito edes töihin tulemiseen.Muusta puhumattakaan.

• eiei

Ei tiedä enää itkeäkö vaiko hysteerisenä nauraa näille hallituksen kaavailuille toimenpiteille. Hermoromahdus on varmaankin jo lähellä. Pääsepähän sitten ainakin sairaus päivärahalle. On nämä niin hulluja juttuja, ettei todellakaan enää tiedä kuka on terve ja kuka sairas. Maalaisjärkikään ei enää tavoita sitä, mikä tässä on takana vaikka kuinka pinnistelet niin ei vain valkene. Pitäis saada selvyys asioihin ennenkuin sumenee lopullisesti. Voihan olla, että se on juuri tarkoituskin, tilastot kaunistuu ja näin joku saa sulan hattuunsa. Kyllähän sen jokainen käsittää, että työstä pitää maksaa palkka, vapaaehtoistyöstä ei. Herää ajatus, että naamioidaanko kaikki vapaaehtoisuuden piikkiin, ettei tarvitse maksaa palkkaa vaan tuo perusraha. Ei kait hallituskaan niin torvi ole, että luulee etteivät ihmiset käsitä tätä ?????????? Kansanedustajille pitäisi myös maksaa vain perusraha, ovat vapaaehtoistyössä, koska eivät saa palkkaa vaan palkkion, taitaisi kato käydä.

• yrittäkääitse

Yrittäkää itse puuhailla jotain ettei tarvi patistella nooh ihmiset niin passivoituneita kun enään pystyy vaan leipäjonoon meneen. Kaukana olette siitä minkälainen työntekijä pitää nykypäivänä olla. Tsemppiä toki niille jotka puuhailee eikä löydy töitä.

• Kunhankiukuttelee

Hipilä on niin täynnä itseään että ei enää tajua mitään mitä tekee. Ei tämä tämmöisenä tule voimaan, ei ketään voi pakottaa ilman palkkaa tekemään kenellekkään töitä.

• luulisvasemmiston

Luulis että edes vasemmistopuolue nyt vähän reagoisi ehdotukseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4730
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      102
      2461
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      576
      1851
    4. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      9
      1693
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      112
      1563
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1197
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1138
    8. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      219
      1000
    9. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      988
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      987
    Aihe