Miten jotkut ilkeää illalla naida mällit sisään ja aamulla naida taas ja illallakin? Hyi! Se pilluhan valuu sitä spermaa pitkään ja haisee. Mulkkukin haisee aamulla jos illalla nainut ja mällit heittänyt sisään.
Kortsun kans asia erikseen, jos pesee pillun ja mulkun panon jälkeen.
Spermattu pillu käyttökelvoton pari päivää
18
3382
Vastaukset
- Spermaaaa
Hei sinä, joka oman kokemuksesi pohjalta yleistät.
Kyse on ihmisten erilaisista bakteerikannoista myös.
Sperma ei todellakaan aina haise, vaikka illalla olisi spermat saanutkin pilluunsa. Eikä seuraavat kaksi päivää ole suinkaan pahanhajuisia.
Itselläni on ollut kumppaneita, joiden kanssa alapää ei ole tuoksunut miltään, vaikka spermat aamulla valuvatkin ulos pillusta.
Saattaa myös olla, että naisen vaginan bakteerikanta on sekaisin ja huonommat ovat vallalla saaden spermankin haisemaan.- Runsas-speme
En tiedä, mutta oma mällini ei haise. Sitä tulee tosi paljon. Pilluja olen nähnyt sellaisia hajupesiö joihin ei edes sormella ilkeä koskea ja niitä jotka ei haise.
Fakta on se, että kun sisään laskee, niin sitä mälliä on siellä pillussa monta päivää ja ei itseäni ainakaan kiinnosta naida spermaista pesää. - Naiset_kunniaan
Meillä olisi vaimoni käyttökelvoton jatkuvasti jos ei voisi naida kahteen päivään yhdynnän jälkeen koska me naimme vähintään joka kolmaspäivä vaimon kanssa ja aina välillä myös ystävien kanssa naidaan vaimoa eikä hän haise ainakaan pahalle
Se on yleensä bakteerien aiheuttamaa jos pillu haisee - Tiedän-sinut
Todellisuudessa sinä vedät vain handuun.
- Märkäääää
Sittenhän se sun vehkeesikin haisee aina, kun mällit on putkessa...
- Runsas-speme
Eipä haise.
- mixei1
...ai en oo kuullukkaan, et pimpin voi pestä! ei ka voi ei:)
- Runsas-speme
Ei se sperma tule ulos sieltä vaikka tunget painepesurin pilluus ja kuuraat sillä.
- LiukkauttahanSeLisää
Sehän on parasta ikinä naida spermasta lisäliukastettua pillua, siksipä tulee yleensä naitua monta kertaa peräkkäin ja aamulla on kiva jatkaa. Oma sperma ei ole haissut pahalle ikinä, ei juuri pilluun roiskittuna, ei seuraavana aamuna, eikä myöskään iltasella. Johtunee siitä, että yleensäkin tullut naimahommat hoidettua vakikumppanin kanssa, silloin ei ole päässyt muitten tuomia bakteereja tai hiivoja pillua pilaamaan. Kun seisokki on herkässä ja viitsii itsekin nähdä vaivaa naisen nautinnon eteen, pysyy nainenkin tyytyväisenä ja jaksaa olla saman ukon kaa.. Joskus nuorempana tuli naitua varattua naista, jonka sisään oma ukkonsa oli edellisenä iltana roiskinut mällit sisään, hyvä oli hälläkin luisto, sama mieto pillun tuoksu kuin yleensäkin terveessä värkissä on ja jotain oudon kiihottavaa oli naida pillua, jossa toisen miehen spermat, vaikka tuskinpa sitä edellistä mälliä paljoa enää oli, silti ajatuskin kiihotti jostains syystä..
- Yrjö-tulee
Hyi helvetti.
- 66662434
Mä haluisin et mulla ois pillu. Ottaisin sinne joka päivä spermat. Panisin joka päivä miehiä.
- vitunvitut
Joo kyllä pillu on kertakäyttökamaa. Eka kerran jälkeen täysin käyttökelvoton
- fjxjv
Ehdottomasti!
- Rekkamies.on.panomies
Kyllä pillu kunnossa on niin kuin rekka miehet sanoo että ei se ole mies eikä mikään joka ei aja keli kuin keli
- VoiPojat
Parasta kun pääsee aamulla nuoleen yönyli muhineet spermat.
Harmi kun muija ei huoli vierasta. Olis upee päästä juuri laukaistuija maisteleen ennenkuin itse työntyis kuumaan ja liukkaaseen turvoksissa olevaan kunnolla naituun pilluun. - JOKA.MIES.PILLUN.NUOLEE
En viitsi minäkään nuolla spermoja pillusta, nuolen mielellään esileikin aikana ja samaan aikaan nuolen klitorista edestäpäin kun kaveri panee takaapäin silloin on myös suora näköyhteys kun kaveri lykkii vaimoani ja siitä on myös hyvä auttaa kaveria ja painella vaimon pillu kaverin kullia vasten tehostuksena
Joka mies vitun nuolee mutta harva sen tunnustaa - SisälleVaan
Ex-avokki tykkäsi todella kun laski spermat pilluun ja 20min päästä otettiin uusinta.. itsekkin rakastin jälkiliukkauden tunnetta kun kulli sujahti vaivattomasti sisälle.. en kyllä jälkiliukkauden aikana pillua nuollu mutta sormettelin sekä klitorista härnäsin senkin edestä.
Kyllähän eritteet alkaa väkisinkin tuoksuun tuollaisessa tilanteessa.. mutta itse en näe asiaa negatiivisesti vaan pelkästään lisäkiihokkeen tuojana..
Voi olla myös että on käyny säkä naisten kanssa ja koskaan todella vahvatuoksuista emäntää ei ole kohdalle osunu.. odotan mielenkiinnolla mitä tulevaisuus tuo kun sinkkuuskin alkoi 1,5kk sitten. - ajomies123123
pahnapilluja oli aikoinaan ja jotkut haisi ihan kuselle kun tyttöjä hinasin kotiini, lähinnä keskityin yhteen merkkiin eli neitsyeeseen. ei huolta taudeista ja likat teki aina niinkuin pyysin koska luulivat sen olevan normaalia heh
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613175Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741244- 661173
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180978Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47876- 60829
- 47809
- 45732
- 40721
- 39688