toivottavasti täältä löytyy osaavia ihmisiä.
on aika päivittää konetta. eli rakentaa kokonaan uusi kone. Jimmsistä hommasin edellisen 6 vuotta sitten ja sieltä hommaan tämänkin (tuttu töissä). eli jos sieltä saisi ehdotuksia. (vanhasta en ota mitään osia)
kone tulisi pääsääntöisesti pelaamiseen/videoiden katseluun
vaatimukset:
-budetti: 1500 - 2000€
- ei sisällä käyttistä
- siis pelkkä keskusyksikkö
- ssd-levy (1 teranen esim 200 giganen käyttöjärjestelmälle)
- intel tai amd (en tiedä onko väliä)
apua koneen valintaan
minute
3
<50
Vastaukset
Teran levy alkaa olla pieni nykyään. Jimms hyvä paikka ostaa kone ja sen kasaamat pelikoneet ihan hyviä. Tuskin kaverisi osaa parempia osia sinulle valita jollei suuria hinnanmuutoksia ole just tapahtunut.
- aasvgsd
AMD piirisarjan konetta ei kannatta em. budjetilla enää ostaa, se on auttamatta jo vanhaa rautaa. Ja sen näkee sitten hieman myöhemmin, että mitä uudempi Zen arkkitehtuuri tuo tullessaan? Muutaman kuukauden päästä moni on jo viisaampi.
- valitettavasti
Valitettavasti en osaa tässä asiassa auttaa, sillä tämä on vaikea ongelma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!601782Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1411501Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka721258La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt12883- 67840
- 86752
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko39551- 55538
- 38524
- 55486