toivottavasti täältä löytyy osaavia ihmisiä.
on aika päivittää konetta. eli rakentaa kokonaan uusi kone. Jimmsistä hommasin edellisen 6 vuotta sitten ja sieltä hommaan tämänkin (tuttu töissä). eli jos sieltä saisi ehdotuksia. (vanhasta en ota mitään osia)
kone tulisi pääsääntöisesti pelaamiseen/videoiden katseluun
vaatimukset:
-budetti: 1500 - 2000€
- ei sisällä käyttistä
- siis pelkkä keskusyksikkö
- ssd-levy (1 teranen esim 200 giganen käyttöjärjestelmälle)
- intel tai amd (en tiedä onko väliä)
apua koneen valintaan
minute
3
<50
Vastaukset
Teran levy alkaa olla pieni nykyään. Jimms hyvä paikka ostaa kone ja sen kasaamat pelikoneet ihan hyviä. Tuskin kaverisi osaa parempia osia sinulle valita jollei suuria hinnanmuutoksia ole just tapahtunut.
- aasvgsd
AMD piirisarjan konetta ei kannatta em. budjetilla enää ostaa, se on auttamatta jo vanhaa rautaa. Ja sen näkee sitten hieman myöhemmin, että mitä uudempi Zen arkkitehtuuri tuo tullessaan? Muutaman kuukauden päästä moni on jo viisaampi.
- valitettavasti
Valitettavasti en osaa tässä asiassa auttaa, sillä tämä on vaikea ongelma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 968489
- 444177
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371468- 241450
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341179Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121150Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31852Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29817