Laitisen korjaamo, ei enää ikinä

Sanakiertääkyllä

Kunnon kusettaja, ei luulisi enää kauaa moisen firman pyörivän. Valehdellaan osien kunnosta vaikka niissä ei ole mitään vikaa..

22

1997

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehkätaisittenei

Huijaamalla ne monet bisnekset eniten tuottavat, mutta mistä tiedämme ettet ole Laitisen kilpailija, joka kusettaa itse ja mustamaalaa toista. Kaikki on mahdollista tässä kusetusten maailmassa, joka täynnä rockefellerien kaltaisia kusettajia.
      https://www.youtube.com/watch?v=mhFijZCXZy8

• eikoskaa

Auto Suni pahin kusettaja ja hirmu laskuttaja valohoidosta.

• Tyäeläkeläinen

Niin ja käväisin vielä kysymässä sieltä samaiselta korjaamolta sitä sulaketta, kun siinä on varaosapuoti samassa. Tiskin takana oli myös se sama huoltomies , joka ei muistanut missä sulakkeen paikka on, tunnisti kyllä heti mistä osasta oli kysymys. Vaikutti ukko jotenkin jurolta, murahti ei ole hyllyssä, mutta tilaamalla saadaan huomiseksi. Tilasin 2.kpl., mutta eri firmasta, en uskaltanut tilata ,kun pelotti niin vietävästi että jos ne eivä muista!

• Amisviiksienpaja

Motonetin mätenet korjaamossa eivät muuta kuin riko auton asentamalla osan päin veetä. Kolme kertaa purkasivat asennuksen, ei löydy vikaa. Merkkiliike löyti heti.

• bmwrjned

laitinen kyllä kierretään kaukaa. motonet ok.

• Eimotonetille

Hakamäen fixus huolto hyvä. Motonet huono, ikinä ei saa sovitussa ajassa ja ongelmia työnlaadussa.

• Pekkis47

Rämän huolto on ok! Edulliset vara osat ja ystävällinen palvelu!

• no.nyt

Samaa mieltä! Asiallinen paikka.

• Joskerranhyväpaja

Paljon tunti veloitus?

• ghktfdjdd

Tais olla 60€

• Hfddwj

Älkää valittako!!!viekää auto javin huoltoo;)

• Mollemolle

Pärnäsen korjaamo on paras ja halvin.

• korjaaja99

Kotkan autotalo.....jos ei ole kiire...

• Maisankalle

Älkää vain Delttaautoon viekö , ei tiedä asentaja eikä johtaja kaasusta mitään

• kokemustaonsieltä

Ei ainakaan motonet korjaamolle. huonoja kokemuksia, asentajat ei ihan ammattilaisia..

• paraskorjaamo

Uutela Service ehdottomasti. Aina on auto tullut kuntoon ja vielä nopeasti ja halvalla.

• MinäVienPärnäselle

Onko tässä ketjussa kyse Loka-Laitisen nyrkkipajasta?

• PyhimyksetSuasittaa

Nyyperille motonettiin, tuttuja saa suosia, laadusta viis.

• Rautiastakin

Starkilta saa parhaat varaosat.

• rekikorjaamo

Papan verstas pohjanmaalla on paras ja halvin, kaikki tulee kuntoon, autot, mopot, ihan kaikki.

• Heka22

Hieman huonoja asentajia kyllä on ja on tullut korjauksen jälkeen lisäkorjattavaa mukavasti.
      Voisin kyllä kertoa pitkän listan ja kuitit on kyllä tallessa n. neljän vuoden ajalta. Viimeisen vuoden ajalta tullut huono työ niin kalliiksi, ettei minulla ole enää varaa mennä sinne.

• teeitseniinonnistuu

Minä käytin autoni Laitisella yhdellä kertaa tuli kaksi käyntiä ensimmäinen ja viimeinen. osaamatonta porukkaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      140
      6653
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5739
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4490
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3892
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3061
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2966
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2402
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2270
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2197
    Aihe