Kunnon kusettaja, ei luulisi enää kauaa moisen firman pyörivän. Valehdellaan osien kunnosta vaikka niissä ei ole mitään vikaa..
Laitisen korjaamo, ei enää ikinä
22
1997
Vastaukset
- ehkätaisittenei
Huijaamalla ne monet bisnekset eniten tuottavat, mutta mistä tiedämme ettet ole Laitisen kilpailija, joka kusettaa itse ja mustamaalaa toista. Kaikki on mahdollista tässä kusetusten maailmassa, joka täynnä rockefellerien kaltaisia kusettajia.
https://www.youtube.com/watch?v=mhFijZCXZy8 - eikoskaa
Auto Suni pahin kusettaja ja hirmu laskuttaja valohoidosta.
- Tyäeläkeläinen
Niin ja käväisin vielä kysymässä sieltä samaiselta korjaamolta sitä sulaketta, kun siinä on varaosapuoti samassa. Tiskin takana oli myös se sama huoltomies , joka ei muistanut missä sulakkeen paikka on, tunnisti kyllä heti mistä osasta oli kysymys. Vaikutti ukko jotenkin jurolta, murahti ei ole hyllyssä, mutta tilaamalla saadaan huomiseksi. Tilasin 2.kpl., mutta eri firmasta, en uskaltanut tilata ,kun pelotti niin vietävästi että jos ne eivä muista!
- Amisviiksienpaja
Motonetin mätenet korjaamossa eivät muuta kuin riko auton asentamalla osan päin veetä. Kolme kertaa purkasivat asennuksen, ei löydy vikaa. Merkkiliike löyti heti.
- bmwrjned
laitinen kyllä kierretään kaukaa. motonet ok.
- Eimotonetille
Hakamäen fixus huolto hyvä. Motonet huono, ikinä ei saa sovitussa ajassa ja ongelmia työnlaadussa.
- Pekkis47
Rämän huolto on ok! Edulliset vara osat ja ystävällinen palvelu!
- no.nyt
Samaa mieltä! Asiallinen paikka.
- Joskerranhyväpaja
Paljon tunti veloitus?
- ghktfdjdd
Tais olla 60€
- Hfddwj
Älkää valittako!!!viekää auto javin huoltoo;)
- Mollemolle
Pärnäsen korjaamo on paras ja halvin.
- korjaaja99
Kotkan autotalo.....jos ei ole kiire...
- Maisankalle
Älkää vain Delttaautoon viekö , ei tiedä asentaja eikä johtaja kaasusta mitään
- kokemustaonsieltä
Ei ainakaan motonet korjaamolle. huonoja kokemuksia, asentajat ei ihan ammattilaisia..
- paraskorjaamo
Uutela Service ehdottomasti. Aina on auto tullut kuntoon ja vielä nopeasti ja halvalla.
- MinäVienPärnäselle
Onko tässä ketjussa kyse Loka-Laitisen nyrkkipajasta?
- PyhimyksetSuasittaa
Nyyperille motonettiin, tuttuja saa suosia, laadusta viis.
- Rautiastakin
Starkilta saa parhaat varaosat.
- rekikorjaamo
Papan verstas pohjanmaalla on paras ja halvin, kaikki tulee kuntoon, autot, mopot, ihan kaikki.
- Heka22
Hieman huonoja asentajia kyllä on ja on tullut korjauksen jälkeen lisäkorjattavaa mukavasti.
Voisin kyllä kertoa pitkän listan ja kuitit on kyllä tallessa n. neljän vuoden ajalta. Viimeisen vuoden ajalta tullut huono työ niin kalliiksi, ettei minulla ole enää varaa mennä sinne. - teeitseniinonnistuu
Minä käytin autoni Laitisella yhdellä kertaa tuli kaksi käyntiä ensimmäinen ja viimeinen. osaamatonta porukkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197