Finskin gate service agents & service guides

Serppa

Onko kukaan hakenut? Kokemuksia? Mietityttää tuo max 100h/4vko..

156

5486

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hakijalady

      Hain ja kiinnostaisi kovasti tuo työ! Pelottaa vaan jos on taas liikaa hakijoita ja jos se testi ei mennyt riittävän hyvin. En ymmärrä miten kentälle on niin hankala päästä. Tai siis Finnairia pidän luotettavana ja siksi hainkin. Itsekin mietin pärjääkö sillä palkalla jos on tuo 100h/4 viikossa töitä...

    • Ex-emo

      Hyvin pärjää tuolla palkalla. Mä hain ja tein eilen testit. Musta ne oli vaikeat.

      • vähäntunteja

        Mitä testasivat?


    • Gateeeeeeeeeeee

      Paljon siinä on suunilleen palkka?

    • Hakijalady

      Mustakin oli vaikea se testi ja jännittää pääsiskö. Lähtisin varmaan tuohon työhön kyllä, koska se kiinnostaa ja motivoi. Se on tärkeää itselle. Toki toivon, että porukka olisi kiva kans siellä, esimiehet ja kaikki. Mut eihän sille minkään mahda jos ei ole riittävän hyvä ja muut on parempia. Mutta peukkuja pidän :)

    • alohagr

      Täytittekö hakemuksen englanniksi? :)

    • odottavanaikaonpitkä

      Mä en edes muista, millä kielellä sen täytin, mulla on Saimassa hakemus valmiina ja lähetin sen vain eteenpäin. :D

      Aika nopealla tahdilla taitavat olla haastikset. Muistaako kukaan niitä kurssipäiviä? Mä laitoin jokaiseen ruksin. :D

      • kevääseenaikaa

        Kuinka niin nopealla tahdilla?


      • Kenttäemo

        No jos kurssi alkaa tammikuussa niin päätökset tehtävä kyllä tammikuun alkuun mennessä.


      • hakenut

        Eikö eka kurssi ala helmikuun vaihteessa. Mutta luulisi kyllä että asiat etenee jo nyt ennen joulua, näin ainakin toivoisi.


    • chekkari

      Kurssit oli 30.1 ja 2 viikkoa sitten helmikuun viimeiset pari viikkoa ja sit huhtikuun lopussa! Hain ja todella toivon että pääsen! !

    • odottavanaikaonpitkätaas

      Peukut pystyyn meille. Musta se osio ennen enkkua oli vaikea, mulla meni hermo siihen. Englanti musta oli vaikea, mutta sen handlasin hyvin. Peukut pystyyn meille :)

    • hakenut

      Olipa vattumoiset testit, just tuli nysvättyä läpi. Mielenkiinnolla odotan mitä perästä kuuluu..

    • Finskille

      Itse hain myös, olipa kettumaisia testejä... Enkku-osio meni hyvin, muista en sitten osaakaan sanoa. Jännittää! Millaisilla taustoilla muut hakijat? Tsemppiä kaikille!

      • 12345uik

        Ikää 30 ja ei kokemusta matkailualalta, mutta asiakaspalvelukokemusta paljon. Pohjakoulutus yo AMK. En ole aiemmin ollut töissä lentokentällä. Saa nähdä pääsenkö edes haastatteluun, jos taso on tosi kova!


    • Kenttäemo

      Mulla lentokokemusta 5v ja kentällä ollut 6kk joskus.
      Taustalla yliopistotutkinto.
      Ikää 40v.

    • hainkans

      Hakijoita on varmaan taas pilvin pimein, kummasti se lentokenttä kiehtoo. Täältä varmaan saa lukea jos/kun haastattelukutsuja tai hylkyjä alkaa tippua

    • miemyös

      Paljonkohan väkeä otetaan, oliko ilmossa tarkempaa tietoa?

      • Finskille

        Ei lukenut tässä mitään. Edellisessä ottivat muistaakseni 50 sisälle, joista kenttäkokemusta omaavat service gate agenteiksi ja kokemattomat suoraan service guideiksi. Mahtaakohan olla sama vai ihan eri systeemi tällä kertaa, täytyy varmaan vaan ootella ja jännittää!


    • 7987987

      Oho 50 on aika paljon. Toisaalta jos nytkin useampi kurssi pidetään niin kai sinne joku "luokallinen" per kurssi otetaan. Ensi viikolla luulisi jo jotain kuuluvan.

    • 12ert

      Ilmoittavatkohan jatkoon pääsystä/hylystä samaan aikaan? Jännittää!

    • japonese

      Pitikö ne testit tehdä viime ke mennessä? Eli hyvässä lykyssä voisi jo alkaa jotain kuulua. Toisaalta hakijoita on varmaan ollut paljon ja käsittelyssä menee aikaa. Tuskin kaikkien testejä edes analysoidaan, eiköhän hakemuksista ole osa raakattu suoraan mappi ööhön.

      Eikös ne hylyt yleensä tule myöhemmin kun valituille/haastiksiin päässeille ilmoitettu ensin ja varmistettu kiinnostus jatkoon. Elämme mielenkiintoisia aikoja :)

      Mikä on "eksoottisin" kieli mitä osaat? Uskon että sopivalla kielitaidollakin voi päästä pitkälle..

    • nihao-

      Kiinaa jonkin verran mut ehkei riitä kun ei kuitenkaan pysty täysin asioimaan. We`ll see

    • ruåtsienkku

      Kiinan tai japanin taito on varmasti kovaa valuuttaa Finskillä.

    • fgfddffffg

      Haastisajat varattavissa!!! www.varaaheti.fi/finnair

    • hakenut

      Kutsuja siis tippunut vai? Eihän tuonne muuten kellään mitään asiaa.

    • Kenttäemo

      Varasin itselleni 14.12 ajan.
      Mulla ruotsi, enkku, saksa, espanja ja viittomakieli. Eli ei sen kummempia kieliä.

    • 5856546

      Jep, sain kanssa kutsun varata haastisaika. Mulla enkku saksa ja alkeet useammasta kielestä, kaikki merkkasin tällä kertaa :)

    • Finskille

      Kutsu tuli!!

    • hmmhmm

      Paljon siellä on haastatteluaikoja? Voisi antaa osviittaa minkä verran palkkaavat.. ei oo mitään kuulunut :(

    • Kenttäemo

      Pikaisesti laskin, että n.120 haastisaikaa. Ensi vkolla haastikset ma-pe.
      Mä niin haluan tämän työn.

    • hmmhmm

      Oho aika paljon haastattelevat, toisaalta palkkaavatkin sitten ilm. aika ison joukon.

      • Kääkkkk

        Veikkaisin, että tuo aikaisemmin mainittu 50 voisi olla aika lähellä totuutta, ja saman verran palkkasivat tosiaan edellisessä rekryssä... Olisi mielenkiintoista tietää paljonko hakijoita on ollut. Tsemppiä kaikille haastiksiin, hyvä me! Mitkä koette omiksi vahvuuksiksi ja minkä ikäistä porukkaa hakemassa? Olisi kiva, jos tästä saisi suht' aktiivisenkin ketjun aikaiseksi! (En uskalla tästä monelle puhua ja jinxata koko hommaa, haha)


    • dkjhdg

      Mitä vilkaisin tuota mainittua sivua niin musta siellä ei ollut haastisaikoja kuin joku nafti 50, kymmenisen per päivä.

    • f1nski

      Kutsu tuli! Mutta tosiaan harmittaa tuo tuntien vähyys jos valitaan. Itse olen 39v, ei lentokenttäkokemusta, mutta mm. myynti- ja asiakaspalvelukokemusta senkin edestä. Laskin, että noin 120 haastattelevat, samaan aikaan 3 eri haastattelijaa. Tietääköhän kukaan, kuinka moni saa määräajan jälkeen uusintapestin?

    • Piutiu

      Tänään tainnut tulla kutsut jatkoon pääsijöille ja huomenna/myöhemmin tällä viikolla sitten niille jotka eivät päässeet haastatteluun.. itse myös jatkossa!
      Oman kuulemani mukaan harva saa kesän määräaikaisuuden jälkeen jatkoa,mutta osa kyllä toki saa. Itsellä kielinä vain englanti ja hiukka ruotsia puhun, jännittää kun on näin kielitaitoista porukkaa:)! Tsemppiä kaikille haastatteluihin!

    • mieja

      Samoin tänne pärähti kutsu. Ihan yllätti kun viime tingassa hain ja testit tuntui menneen kaikkea muuta kuin hyvin :) Onhan se etappi jo tämäkin, viime haussa ainakin oli ihan älyttömästi hakijoita. Testaavatkohan kielitaitoa haastiksissa?

    • KenttäKiehtoo

      Onko kaikilla joku sivujobi hihassa, opiskeletteko vai miten väki meinaa tuolla Max 100 h/kk pärjätä jos perustuntiliksa on vähän toista kymppiä. Kuukaudessa tienaisi siis reilun tonnin plus vuorolisät. Kuulostaa tosi niukalta.

      • FinFin

        Olen tällä hetkellä lentokentällä muissa hommissa vakituisena, joten vähentäisin vain tunteja siellä. Finnairin työ ja nykyinen olisi siis todella helppo yhdistää :) En pärjäisi taloudellisesti pelkällä osari-sopparilla 25h/vko... Onko tuntipalkka siis parinkympin pintaan? Yritin silmäillä IAU:n tessiä, mutta meni liian sekavaksi meikäläiselle, enkä löytänyt mikä olisi porttivirkailijan palkkaluokka.


    • Hakijalady

      Hö, en oo saanu kutsua :( Kyllä ajattelin olevani hyvä hakija: matkailun amk, asiakaspalvelukokemusta runsaasti ja motivoitunut jne. Ilmeisesti hulluna hyviä hakijoita sitten. Tiedättekö te jotka saitte vastauksen, kumpaan pestiin saitte haastattelun vai molempiin? Ja onhan tuossa vähän arveluttavaa tulisko sillä palkalla toimeen, ehkä voisi saada soviteltua ansiosidonnaista... Työ itsessään vaan kiehtoisi ja haluisin oppia sen. Ja alkaa olla viimiset mahikset ehkä päästä kentälle töihin mieleisiin hommiin... Ikää kuitenkin jo 36 v.

    • Kenttäemo

      Katso roskapostisi myös.

      Mä ollut Swissportilla ja jäi käyeen n.2500€ samaisella sopparilla.

      • Ldi38w

        Mikä TES Swissportilla? Finskillähän IAU:n TES, jossa hyvät lisät käsittääkseni.


      • UteliasU

        Millä tuntimäärällä jäi 2500 käteen?


    • Kenttäemo

      Sama TES ja siksi ei pelota, kun tietää, että palkkaus ok.

    • ayaya

      Edellisen ketjun mukaan tuntipalkka on n. 11-12 eur tehtävästä riippuen. Jokainen voi siitä laskea mitä max 100 h kuussa tekee.

      • mietityttäää

        Lisät näkee tessistä. Ei ne arkena päätä huimaa.


      • Tuntipalkkako

        Moikka, mikä palkkaluokka porttivirkailijoilla on? Itselle ei se selvinnyt, vaikka lukasin TESsin läpi....


    • Kenttäemo

      En viitsi tähän omia Swissportin palkkakuitteja laittaa, mutta palkka hyvä. Siellä kyllä tehtiin pitkiä päiviä, mutta sitten oli vapaatakin kivasti. Mä tein äärivuoroja.

    • NetissäVanha

      Mistähän löytyisi voimassa oleva tes, vai onko sellaista olemassakaan?

    • hulluxmenny

      On ne ajat muuttuneet kun yliopistotutkinnoilla haetaan määrä- ja osa-aikaisia hanttihommia kentältä..

      • TätäOdottelinkinJo

        Aina yhtä ihmeellistä, että ajat muuttuvat vuosien saatossa, eikös olekin jännä juttu ;) Jääpä sinä ihmettelemään sitä!


    • Hyppyhyppy

      Tietääkö joku teetättääkö finski kaksiosaisia vuoroja että tehdään esmes aikainen aamu ja ip takaisin töihin vai onko yleensä koko vuoro putkeen?

    • Wwi

      Ystäväni finskillä portilla ollut jo pitkään töissä tunti palkka 10,80-12e riippuen tosiaan onko service agent vai gate agent. Lisät on ihan ok mutta tolla tunti määrällä mitä tarjoavat ei rikastumaan kuulemma pääse. Käteen jää kuussa semmoinen 1000-1300e riippuen paljon on tehnyt iltaa esim sunnuntaita ja toki veroprosentista. Ja kyllä kuulemma normaali työpäivä voi olla esim 6-10 ja 14-18 :) pääasiassa kuulemma ruuhkapiikkeihin palkkaavat. Elikkä juuri aikaista aamua sekä iltaa..

      • zxcmnb

        Kiva kuulla faktoja. Sopii siis näköjään lähinnä sivuduuniksi, hmm..


    • kesähesssu

      Eiköhän tää ole aika perinteinen kesätyöpaikka ajankohtansa puolesta.

    • outoajos

      Ilmossa ei tainnut muuten olla milloin työt alkaa. Kurssi saattaa siis olla jo helmikuussa mutta työt alkaa vasta kuukausien päästä?

    • blaaahh

      Onko kukaan saanut hylkyä? Mitään ei ole kuulunut, ilmeisesti kutsua ainakaan turha enää odotella.

      • Hylkyäodotteleva

        Ei ole hylkyä näkynyt, mutta joo - ei taida olla tarvetta raivata tilaa kalenterista ensi viikolla kun on haastikset. Ensi vuonna sitten uudestaan...


    • kuinkain

      Onko ketään tänään haastiksessa käynyttä kuulolla, millaiset fiilikset jäi? Selvisikö mitään aikataulullisesti mielenkiintoista?

    • Chaerinna

      Onko kenelläkään ylhäällä niitä kurssipäivämääriä, jotka olivat mainittu hakulomakkeessa? :) Oon kadottanut oman muistilappuni niistä. :(

    • Hakijalady

      Mulle ei oo tullu mitään mailia, eli en varmaankaan päässy jos haastattelut on tällä viikolla, harmi vaan. Kurssipäivistä muistan vaan et tammikuun lopulla alko yks kurssi, toinen tais alkaa helmikuussa...

    • FF1

      Moikka!

      Onko kukaan linjoilla, joka käynyt haastiksessa? Millaiset fiilikset jäi? Oliko ryhmähaastattelu? Kysyivätkö mille kurssille haluat/saiko vaikuttaa? Onko yksilöhaastattelun jälkeen vielä jotain muuta vai näiden perusteella valitaan? Tsemppiä KAIKILLE! :)

    • kiinnnostaa

      Milloin luvanneet ilmoittaa valinnoista?

    • Lalalaur

      Kuulemma ilmoittavat ensi viikolla sähköpostitse tai puhelimitse niille jotka työhön valitaan.

    • Bamba

      Onko nää siis ryhmähaastattelut kun pysty varaamaan 3hlöä saman ajan? Iiks itelläkin ois huomenna haastis.

      • Nrdpn

        Ei ollut ryhmähaastattelu :)


    • joooopa

      Kivempiakin on ollut.

      • 92jnfx8e

        Tarkoitatko, että kivempia haastatteluja? Millä tavalla? Tuolla toisessa Finnair-ketjussa joku puhui tylyistä ja ilmeettömistä haastattelijoista, ei kai vaan sama.....


    • nainonko

      Ensi viikolla tieto kaikille?

    • rtpoirtyr

      Kutsuja ilmeisesti lähtenyt lisää kun uusia haastatteluaikoja ilmaantunut varattavaksi. Väkeä juoksutetaan vaikka vähemmän kuulemma palkkaavat kuin viime vuonna.

      • Ehkänäin

        Näyttää torstain haastattelut vain peruuntuneen ja siirtyneen perjantaille ja maanantaille. Varmaan loppuviikosta ensi viikolla kuuluu jotain. Tietääkö kukaan montako palkataan?


      • Jek5l

        Onko varma tieto vai mutu, että palkkaavat vähemmän kuin viimeksi?


    • bjhgtyy

      Nythän ei oteta service agentteja lainkaan, vain guideja ja gatelle.

      • Mutuko

        Sanottiinko haastattelussa näin vai mistä tämä tieto? Ainakin on puhuttu "Service Gate Agent & Service Guide"-hausta koko ajan ja haastiksen ajanvarauksessakin näin oli otsikoitu.


      • tarkkuutta

        Lukeeko tuossa Service Agent?


    • nollako0

      Mikähän sopparissa on minimi, puhutaan vain max tunneista.

    • Kenttäemo

      Molempia otetaan.
      Haastis oli ihan ok, ihanat haastattelijat. Vaikken pääsisi, jäi hyvä mieli haastattelijoiden takia.
      Ensi vkolla tiedetään.

    • yksyhtätoinentoista

      Hakuilmoituksessa lukee mitä ollaan palkkaamassa.

    • Geitille

      Etsivät siis gate virkailijoita sekä pelkkiä service guideja eli vain lähtöaulaan. Palkkaavat vähemmän kuin viime vuonna max. 40 ehkä allekin. Ja tunnit ovat 0-100h/4vko taikka 72-100h/4vko ja itse saa valita kumman valitsee ja haluaako tehdä näitä kaksiosaisia työvuoroja. Ja haastattelussa tänään sanoivat ainakin minulle, että on vain tosiaan kesän pesti.

      Aikaisemmin ollut kaksi portti kurssia joista ensimmäinen helmikuussa ja toinen heti ensimmäisen jälkeen. Ja service guidet menevät vain siis perus kurssille ja alottavat yleensä työt vasta huhti-toukokuussa eli myöhemmin kuin portille päässeet. Toivottavasti oli apua jollekin:)

      • Kiitollinen

        Kiitos tuhannesti, tää selkeytti ja paljon! :)


    • tilulilulei_

      Ens viikolla sanoivat ilmoittavansa. Eli jos alle 40 otetaan niin se on about joka neljäs saa paikan. Jep jep.

    • kukaankysyny

      Paljonhan tähän hommaan oli kaikkiaan hakijoita, olisi mielenkiintoista tietää?

    • Kenttäemo

      Tuhat

    • kuukiu

      Mitkä ne kurssipäivät oli?

    • Kenttäemo

      30.1 ja 14.2 sekä huhtikuussa porttikurssi lisäksi

      • Gatellehaluava

        Onko siis vain huhtikuussa järjestettävä kurssi gatelle ja kaksi ekaa guideiksi vai ymmärsinkö väärin? :)


    • Kenttäemo

      Mä en ole enää itse edes varma. Musta toi porttikurssi tulee siis lisäksi niille, jotka on check-in ja portilla. Guidet vaan siis niissä automaateilla ja vähän taggaamassa laukkuja.
      Tuli niin paljon tietoa, että menin jo sekasin. :D

    • H65tyu

      Mulle tuli tänään viestiä, että hakijoita oli 700.

      • Werhu

        Tuliko hylkyviesti vai miten sait tiedon?


      • H65tyu

        Joo hylky tuli ja en siis päässyt edes haastatteluun. Siinä meilissä oli, että hakijoita 7.

        Ajattelin piruuttani pistää paperit sisään kun nyt Finski hakee lentäjäoppilaita 😊


    • Kenttäemotaas

      Haastattelijat sanoivat, että n.1000. 700 ja 1000 eroaa aikalailla. Outoa.

    • f1nsk1

      Mulle sanottiin haastattelussa, että reilu 700 hakijaa. Ja ensi viikolla ilmoitetaan. Jos ei aiempaa kokemusta kentältä, joutuu Service Guideksi lähtöaulaan.

    • hainkans

      Multa kysyttiin kumpaan tehtävään haluaisin, en oo ollut ennen kentällä. Oisko rutiinikysymys.

    • Kenttäemo

      Jep, sama kysymys.

      Kaikilla taisi olla samat kysymykset, mitä keskusteltiin haastiksen jälkeen muiden kanssa.

      Mikä fiilis teillä jäänyt?

    • tmtp

      Ilmoittavatko valituille puhelimitse vai sähköpostitse, tietääkö kukaan? Odottavan aika on pitkä..

    • merryxmas_

      Tänäänhän on vielä haastiksia. Eiköhän ne lähipäivinä ilmoittele ja suurin osa saa hylyn, tulisko se perjantaina joululahjana? ;-D

    • Kenttäemo

      Vika haastis ollut jo. Mä aattelin, että keskiviikkona tulis tulokset.

      Jännittää, tätä haluan, mutta pelkään pahoin, etten pääse.

    • ghjölkx

      Mulle ei jäänyt mikään voittajafiilis haastattelusta niin en uskalla odottaa mitään, pessimisti ei pety. Jos ne huomenna jo alottais, pitää kai valituilta vielä joku vahvistus saada ennen kuin muille laitetaan kiitoseikiitos. Eiköhän ne ole alkanut rankata hakijoita järjestykseen jo suoraan niinä haastispäivinä..

    • Kenttäemo

      Niin, mulle jäi hyvä fiilis haastiksesta, mutta siitä kiitos haastattelijoille.
      Vaikea sanoa, varmaan niin paljon hyviä hakijoita ja taso kova.
      Max.40 parasta haastattelijoiden mielestä valitaan ja siihen vaikuttaa mm.henkilökemiat ja tykkäskö ne susta.
      Muutama päivä saadaan jännittää..

    • 2idi

      Mä pääsin kurssille! Onko muille vielä ilmoiteltu?

      • Minävaanihmettelen

        Provolta kuulostaa.


    • Kenttisläinen

      Ei oo kuulunut mitään. Milles kurssille pääsit? Yleensä Finski lähettää hylyt ja tervetuloa-mailit samaan aikaan. Outoa, että yhdelle olisi ilmoitettu.

      • 2idi

        Soittivat, pääsen ekalle kurssille. Veikkaan et haastattelijakohtaista miten ilmoittavat. Rehellisesti en osannut odottaa, joten iloinen yllätys!


    • Nrdpn

      Minäkin pääsin kurssille! ^^

    • Minävaanihmettelen2

      Soittiko ne vai laittoiko ne mailia?

      Jotenkin ihmettelen, ettei kaikki oo kuulleet.

      • Dreamjob

        Kurssi kutsuu! Aamulla soittivat.


      • Rcd

        Mullekin soittivat 😊😊


      • Hfjkhd

        Kumpaan työhön ja kummalle kurssille?
        Mulle ei eka kurssi käynyt. Niin kauan kuin hylkyä ei näy, on toivoa.


    • odottavanaikaonpitkä

      Kummalle kurssille menet? Ja kumpaan sut valittiin?

    • puheluohi

      Onko soitto lanka- vai kännynumerosta?

      • E7y3kzp8

        Kännykkänumerosta.


    • ärsyttääkovin

      Jännä, ettei hylkyjä ole tullut, jos osalle jo soitettu.

      • sposti_kulkee

        Kai se olisi ihan loogista, ekana varmistaa tulijat ja sen jälkeen heipat muille. Uskoisin tosin että huomenna alkaa tulla niitä kutsuja :)


      • hepskukkuuluuruu

        Niin, toivottavasti.

        Jännää myös, että soittavat. :) Mutta sehän vain hyvä, ei tartte mailia päivitellä. ;)


    • Chuuri

      Mullekaan ei ole vielä tullut mitään... Outoa etteivät pistä hylkyjä tulemaan samaan aikaan. :/

    • Ärsyttääodotella

      Se ollut Finskin tapa ja siksi tätä ihmettelen.

      Itse olin keskiviikkona melkein vikoissa haastatteluissa. Milloin olivat jo soiton saanneet?

      Miettinyt, ettei kai noin montaa provoakaan voi olla. :D Ei auta kuin odottaa.

      • EiProvo

        Luulisin, että haluavat varmistaa että kaikki valitut todella ottavat hommat vastaan. Multa ainakin kysyttiin haastattelussa, että miten osa-aikatyö sopii elämäntilanteeseen.


    • Riinaaaana

      Kaverille oli ilmotettu jo pe aamuna että pääsi. Eli voinee uskoa hylsyyn kun mitään ei oo kuulunu...

    • outoaoutoa

      Eilenhän oli vielä haastatteluja. :) Luulisi, että ne käy yhdessä kaikki haastateltavat läpi, vaikkakin siinä tilanteessa valkataan jyvät akanoista.

      Pointti se, että tämä poikkeaa niin paljon normista. Yleensä toimivat niin, että lähtee hylyt ja tervetuloa-mailit samaan aikaan. Jos varalla, niin se kyllä kerrotaan.

      Eikös varmat hylyt lähetetä aina ekana. No mä odotan huomenna jotain tietoa, toivottavasti hylkyä ei tartte perjantaille odotella.

      Montako täällä vielä odottaa?

    • Ziinaa

      Mä oottelen, mutta odotukset ei ole kyllä enää yhtään korkealla :D Aika selvä juttu toi hylsy.

    • odottavanaikaonpitkä

      Mä en vielä lyö hanskoja kehiin. Odotin hylsyä päivän, mutta ei näkynyt.. Siihen asti toivoa, kun ei näy.

    • Bamba

      Mäkin vielä venaan. Ehkä ne on ilmottanut eka niille jotka pääsee ekalle kurssille..?

    • 2idi

      Ehkä alkuviikosta haastattelussa käyneet on saaneet ekana soitot tai sitten on täysin riippuvainen haastattelijasta. Vielä ei kannata luopua toivosta, mutta mulle tosiaan soitettiin kurssille pääsystä jo eilen.

    • Riinaaaal

      Kellekään tullu tänään aamulla soittoa?

    • dglkjg

      Eiköhän ne laita postit tänään tulemaan.

    • Kenttäemo

      Ei oo soittoa kuulunut, eikä hylsyviestiä.
      Eli odotellaan. Ärsyttävää odottamista tosiaankin.

    • tylsääää

      Eikö ne nyt osaa päättää ketä otetaan :D

    • jännittääää

      Täälläkin odotellaan vielä. Viime tiistaina olin haastattelussa.

    • Bläähx10000

      Bläääääh, tulisi nyt jotAin infoa.
      Tämä odottaminen ei oo kivaa.

      Mä aattelin, että tänään kuullaan.

    • hakija356

      Kaikki haastatteluissa olleet: tuliko yllätyksenä, että haastattelu olikin yksilöhaastattelu? Itse olin varausjärjestelmän perusteella odottanut 3hlön ryhmähaastattelua ja valmistautunutkin sen perusteella.

    • blaahh

      Johan ne lähtee joululomille että luulisi tietoa tulevan.. toisaalta ei kai niillä myöhemmillä kursseilla niin kiire ilmoittaa mutta itse kyllä ymmärsin että kaikki saa tällä viikolla tiedon?

    • Eiinaa2356

      Vähän veikkaan, että hylätyt saavat tiedon vasta perjantaina... Oottavat, että uudet työntekijät ottavat paikan vastaan ja jos tulee peruutuksia ni ottavat varasijoilta. Kaveri sai soiton siis viime viikon pe ja aikaa oli ottaa paikka vastaan to iltapäivään asti.

    • Finskille

      Mä arvelin, että oli yksilöhaastattelu.

      Vielä ma oli haastatteluja niin kumma, että osa jo pe saanut tietää.

      Pe hylkyviesti on jo julmaa.

    • 5098656

      Rekryn mukaan keskitetty tieto kaikille.

    • käytyon

      En kanssa ajatellutkaan että voisi olla ryhmis, kyllä sellainen yleensä infotaan etukäteen.

    • Kenttäemo

      Finskin tapa ollut laittaa tervetuloa ja no thanks-viestit samaan aikaan. Siksi.tämä ihmetyttää kovasti. Keskitetty ollut ns.tapa ko.firmassa.

    • Ex-emo

      Niin ja normisi 16-17 tulee viestejä ko.firmasta

    • asdfggh

      Kummallista jos jollekin ilmoitettu jo pe kun haastattelut vielä kesken.

    • Einaaaaan1254

      Kaveri oli kyl ekois haastiksissa ti ja oltiin sanottu hänellekin että tällä viikolla tulis tieto, niin yllättyi itsekin, että jo pe soittivat.

    • Lisko123

      Onko soiton saaneet ekalle kurssille kutsuttuja vai joukossa toisellekin kutsut?

    • Kenttäemo

      Mä kyllä ihmetrelen, että kesken rekryn jollekin soitetaan. Ei kukaan voi olla niin haluttu, että tiedetään jo keskellä haastiksia, että sille soitettava.
      Tämä poikkeava ilmoittaminen osalle kuulostaa oudolta noin isossa ja by the book-firmassa.

    • 5578898

      Musta kans tosi outoa, että me osa odotellaan edelleen. :( Tulisi edes se hylsy jo. Mut kai ne odottelee niitä vastauksia, että ottavatko valitut paikan vastaan.

    • Itserauhalllisuus

      Ihan rauhassa kandee ootella, täältä saa lukea milloin mitäkin-- eikös tehtävään vaadittu hyvät hermot ja stressinsietokykyä ;D

    • Bläähx10000

      Kyllä voisivat osalle ilmoittaa, että varasija.
      Ihmettelen suuresti tätä, että yhdelle soitetaan pe, toiselle ma. Luulisi,että kaikille ilmoitetaan samaan aikaan.
      Tai sit joku provoilee monella nimimerkillä. Ei olisi eka kerta.

    • kixx

      Näin luulen. Jollain on nyt "hauskaa".

    • Einaaan

      Ihan totta on kyl tää perjantaisoitto... Voitte vaikka kysyä Finskiltä

    • Ärsyttääx10

      Nyt tuli hylkymaili.

    • Bamba

      Mullekin :(

    • Eisoittoaeimeiliä

      Täh?

    • ghoiuhg

      Onkohan hiljaisuus siis nyt hyvä merkki?

    • 2idi

      Mulle siis soitettiin eka valinnasta ja sain vielä nyt sähköpostia asiasta. Voihan olla että ilmoittavat esim. kurssien tai tehtävän mukaan. Onko muille valituille kerrottu kumpaan tehtävään pääsette, guideksi vai agentiksi?

    • työntekijä

      Hei mielummin aviatorille tai swissportille...

      • käsittämätöntä

        Todellakin! Varmasti parempi työilmapiiri näillä kuin Finnairilla, jossa kiukuttelevat, vanhat katkerat akat tylyttävät nuoria jopa asiakkaiden nähden. Eikä esimiehet puutu asiaan millään tavalla!


    • Yksi_hakija

      Ootteko muut kattonu testituloksia? Oli aika masentavaa luettavaa omalta osalta. Jotkut on siis tosi hyviä siinä loogisen päättelyn tehtävässä ja siinä mailitehtävässä olleet. Työpersoona teksti oli toki hyvä ja kuulosti omalta aika pitkälti ja englannin testi oli mennyt sentään hyvin. Mutta jotenkin hullua, että sitä on vertailussa toisiin sitten niin huono noissa muissa osioissa :( Ilmeisesti voin sit unohtaa lentokentän työmielessä.

    • GSA

      Onko täällä ketään joka aloittaa kurssin 14.2.?

    • he12

      Onko joku käynyt haastatteluissa? Miten meni?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4995
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe