uusii kavereita pk-seudulta 30vuotiaalle naiselle

r186-

Heippa!

Olisiko täällä muitakin n. 30vuoden ikäisiä naispuoleisia ihmisiä pk-seudulta, jotka kaipailis uusii kavereita esim. kahville, leffaan, baariin tai mitä nyt ikinä keksiikään :)

Olisi kiva perustaa whats appiin pienehkö ryhmä, jossa voitaisiin rauhassa tutustua toisiimme ja sopia vaikka tapaamisia :). Miltäs kuulostaa?:)

10

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hoplaaaa

      Hei. Etsitkö vain ja ainoastaan pk seudulta?

    • ehdokas1

      moikka, täällä olis ainakin yksi ehdokas. :) Olen 32v. nainen ja Helsingistä.

    • r186-

      heippa vastanneille :).

      Hoplaa, ootko mistäpäin? Tosiaanki olis kiva löytää kaveripiiri jonka kanssa vois joskus tapaillakkin :).

      Ehdokas1, haluatko laittaa minulle sähköpostiin puhelinnumeroa? r186 @ suomi24 fi (ilman välimerkkejä).

      Mikäli vielä muitakin halukkaita löytyy, niin tehdään wa-ryhmä ja tutustutaan :).

    • n86hki

      Hei :) tääl olis kans yks 30 wee mimmi Helsingistä:) muakin kiinnostais tällanen homma

    • minää3

      Moi täällä 27vee nainen ! :)
      Laitan viestii! (:

    • Hienoa että halukkaita olisi näinkin monta!

      Voisitteko laittaa minulle sähköpostia (r186@suom24 fi , niin luon watsappiin ryhmän meille :). Laittakaas puhelinnumeroita mukaan, nyt minulle vasta yksi ilmoittanut numeronsa^^.

    • Yxxlisää

      Täällä yks 34 vee nainen. En asu pks, mutta tulee siellä usein käytyä. Asun 400 km päässä, mut aina ku käyn helsingissä, ei niit ystäviä liiaksi ole

      • Moroooooo

        Heips, en minäkään asu pk seudulla. Jos nappaa laita vaikka viestiä, [email protected]


    • Kiinnostaisko kenties miespuolinen henkilö?

    • r186-

      Heippa taas,

      ryhmää en ole vielä tehnyt, pari on vasta ilmoittanut numeronsa joten vielä ehtii mukaan ryhmään (teen sen siis piakkoin!). Eli n. 30vuotiaat naispuoleiset, jotka kaipaa uusii kavereita kahvitteluun, baariin, leffaaan tms. niin laittakaa mulle sähköpostia :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      322
      3343
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      208
      2725
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      141
      2483
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2005
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      15
      1992
    6. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1652
    7. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      20
      1526
    8. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1496
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1266
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      246
      1211
    Aihe