Myönnän sinulle nyt

Anonyymi-ap

Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä mieleeni, joka huolestuttaa ja uhkailee minua kustannuksellasi. En haluaisi tietenkään tuntea näin negatiivisesti, koska sinä olet aina minulle niin hyvä ja suorastaan täydellinen ihana nainen. Kärsin näistä maljoista ja uskon tämän kaiken johtuvan ikävästä, näkemättömyydestä ja tietämättömyydestä, mutta kuitenkin kaiken takana on se pahin ja vaikein tunne, eli pelko.

Rehellisesti pelkään että menetän sinut. Joko vain katoat tai löydät jonkun minua paremman. Se särkisi sydämeni. Vaikka välillä rakastankin surua, vesisadetta, traagisia hetkiä ja murtunutta mieltäni, niin silti pelkäisin kohdata kaiken taas kerran.

Toinen pelkoni on että satutat itseäsi jotenkin tai joudut onnettomuuteen tai vastaavaa. Se että sinulle kävisi jotain pahaa on minulle sietämätön ajatus, joka kiusaa minua. Huolehdin ja huolestun sinusta siis aivan jatkuvasti.

Ihanimpia hetkiä on kun näen sinut ja hymyilet. Silloin valtava onni täyttää sydämeni kun tiedän sinun olevan kunnossa ja onnellinen. Sinä olet minulle kaikista tärkeintä, jopa jos et koskaan olisikaan minun, koska onnesi vartijana silti seison aina. Kaikkien onnen takia, jotta kaikilla olisi hyvä olla.

En omista sinua koskaan, mutta silti olet minun maailmani. Jos haluat ja tahdot, niin saat olla minun ja minä sinun, mutta kahleissa tai häkissä en ikinä ihmistä voisi edes kuvitella pitäväni.

Odotan ja rukoilen. Etsin ja toivon. Kuuntelen, ja rakastan.🤍

😎🍦

66

1984

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voitko menettää jotain joka ei ole "sinun"? Hienoa että joku nainen herättänyt sinussa moisia tunteita, kävi miten kävi

• Anonyymi

Kyllä sitä henkensä voi menettää, vaikka ei sitä koskaan omistanut. Ei edes pyytänyt tai ajatellut. Silti se on ylemmän käsissä aina ollut. Niinkuin mekin ihmiset olemme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sitä henkensä voi menettää, vaikka ei sitä koskaan omistanut. Ei edes pyytänyt tai ajatellut. Silti se on ylemmän käsissä aina ollut. Niinkuin mekin ihmiset olemme.

Joidenkin välillä vaan on sellainen selittämätön yhteys joka ei ole itsemme kontrollissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joidenkin välillä vaan on sellainen selittämätön yhteys joka ei ole itsemme kontrollissa.

Niin, olen huomannut saman.

• Anonyymi

”Tietämättömyyden sola”
      ”Kärsin näistä maljoista”
      🎻

• Anonyymi

Ai hitto 🙈😆

• Anonyymi

Satutan itseäni. Mitä oikein luulet?

• Anonyymi

Miten sen teet?

• Anonyymi

Kiitos että kerroit, olen siitä hyvin onnellinen. Olet hyvin erityinen ja rakas 💖.

• Anonyymi

Ei se auta kuin olla rehellinen. Sen olen oppinut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se auta kuin olla rehellinen. Sen olen oppinut.

Oletko sitä suoraan hänelle

• Anonyymi

Kirjoitat niin kauniisti että tuli tippa silmiin. En omi, kunhan kuljen tästä ohi.

• Anonyymi

Kun antaa hellyyttä ja rakkautta, niin saa myös takaisin paljon muuTakin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun antaa hellyyttä ja rakkautta, niin saa myös takaisin paljon muuTakin!

Tämä on niin totta. Kaunis ja koskettava viesti.

• Anonyymi

Eli olette suhteessa? "Löydät jonkun paremman"

• Anonyymi

Silti voi olla sitoutunut häneen

• Anonyymi

Miksi edes luulet, että minulle tapahtuu jotain? 😥

• Anonyymi

Sinulla on vaarallinen harrastus, jossa voi oikeasti käydä tosi tosi huonosti. En haluaisi menettää sinua nyt enkä myöhemminkään, kun sinut viimein tavoitin. Minä oon tällainen pöhlä, joka stressaa tuommoisiakin asioita, ei näitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla on vaarallinen harrastus, jossa voi oikeasti käydä tosi tosi huonosti. En haluaisi menettää sinua nyt enkä myöhemminkään, kun sinut viimein tavoitin. Minä oon tällainen pöhlä, joka stressaa tuommoisiakin asioita, ei näitä.

Hmmm…Kerroitko minulle tästä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitatko naista, joka tekee töitänsä. Ei siis harrasta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko harrastus vai elämäntavat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sellasta se on jos et tuu ja huolehi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harrastuksesta hän puhui.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harrastuksesta hän puhui.

Kyllä. Ei mitään äärimmäistä. Vain turvatoimien puute.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hmmm…Kerroitko minulle tästä?

No kaipa sen jo sinun kuvasta tai kuvistasi näet!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kaipa sen jo sinun kuvasta tai kuvistasi näet!

Mitä se tarkoittaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaippa netissä surffailukin harrastuksesta käy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut mitä vaarallista siinä on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla muista harrastuksista kyse.

• Anonyymi

Minäkin tunnustan: Olen mustasukkainen miehestä joka ei edes ole minun. En ole koskaan edes kuvitellut olevani näin mustasukkainen.

Toivottavasti tämä viikonloppu edes toisi jotain selvyyttä tilanteeseen. En tiedä mitä me ollaan ja missä me mennään.

• Anonyymi

Ei kantsii huolehtia

Etukäteen

Hankin kypärän

Ei huolta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kantsii huolehtia

Etukäteen

Hankin kypärän

Ei huolta

Mut mulla en ole kypärää 🥺

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kantsii huolehtia

Etukäteen

Hankin kypärän

Ei huolta

Kiitos ystävällisestä eleestäsi, mutta ei kiitos. Pidetään peukkuja, että jarrupalat pysyvät paikallaan jatkossa.

• Anonyymi

En luota siihen että olisin yksi ja tärkein.

• Anonyymi

Minkä ikäisiä olette?

• Anonyymi

Onpa mielettömän ihana viesti jollekin, hellyyttävä. Jäätelöhetki ulkona.
      Myönnän myös, vuosia ajatuksissani. Lähes päivittäin.

• Anonyymi

En ole varma onko tämä mulle, mut jos on niin mä ehdotan, että sitoudutaan toisiimme irl ja oltaisiin toisillemme niin avoimia, että pelkosi hiljalleen väistyisivät. Väistyisi tietämättömyys ja epävarmuus. Minäkin pelkään. Pelkään, että kyllästyt minuun ja etsit uuden. Se olisi liikaa. Sydämeni on jo rikottu niin monesti. Haluisin uskaltaa rakentaa elämää yhdessä kanssasi mut kasvotusten.
      Ehdottaisitko minulle wa viestillä millon tavataan? Jatkettaisiin siitä hetkestä kun oltiin viimeksi lähekkäin...tai oikeastaan uudelta ja paremmalta pohjalta. Oon oivaltanut paljon ja ymmärrän sua nyt paremmin.

• Anonyymi

Toi ap on kyllä sekaisin, syksy on tullut!

• Anonyymi

Mä olen sanonut rakastavani sitä miestä ja hän tietää, et tarkoitan sitä. En voi enää koskaan olla kenenkään kans vakavasti. Toivoisin et hän ajattelis musta noin, vaik tiedänkin kyl et ajattelee todennäköisesti niin. Sun pitää vaan voittaa pelkosi. Mitä menettäisit? Mua sä et voi menettää. Ollaan yhtä aina. <3
      Kirjoitin omalle mielitietylleni sydämestäni nää sanat.

• Anonyymi

Naiselta oli aloitus .

• Anonyymi

Olen minäkin sinusta mustasukkainen, mutta luotan että tiemme kohtaa ennemmin tai myöhemmin. Et sinä menetä minua, olen sen päättänyt.
      Ihanaa että olet huolissani minusta ja haluat pitää minut turvassa💖
      Ihanaa että haluat minun kokevan onnea, onnettomuutta on ollut niin pitkään niin monilta tahoilta että olen hieman tottunut tähän elämän melankoliaan. Sinä tuot minulle paljon iloa ja rakkauden tuntemuksia.
      Tottakai haluaisin olla sinun JP olet kuin maanpäällinen enkeli minulle.
      Olet Rakas, ihanaa viikonlopun jatkoa🤍

• Anonyymi

Provo joka ei pidä paikkaansa missään tilanteessa.

• Anonyymi

Kuka jaksaisi nähdä vaivaa noin pitkän ja kauniin viestin kirjoittamiseen vain provotakseen, en usko että kukaan.

• Anonyymi

Mä en pysty enää yhteenkään mustasukkaseen mieheen. Tai et.. jos se menee yli. Ei kiitos.

• Anonyymi

Niin sinä olet näitä jännämiehiä varmaan

• Anonyymi

Tarkoitatko vaimoasi tai jotain syrjähyppyä ?

• Anonyymi

Ole laosellinem h a u k K a !!!!

• Anonyymi

Mustasukkaisissa miehissä on se haitta että he herkästi lyövät naistaan jos ei tämä tee niin kuin he/hän tahtovat

• Anonyymi

Ihana mies olet sut tahtoisin omistaa

• Anonyymi

Ihanasti kirjoitit, kukaan ei ole koskaan huolehtinut minusta noin että välittää noin paljon ettei minulle tapahtuisi mitään pahaa. Jos nyt olet hän. Olet mun mielessäni mutta en näe kasvojasi, ne ovat aivan sumeat koska olen nähnyt vain feikkejä. Joo, olis niin kiva nähdä. 😎

• Anonyymi

Voi miten ihana minä tunnen aivan samoin❤️❤️😊😊👍Rakkaasi -nyyti ja olen kovin mustasukkainen ja pelkään etten riitä, vaikka sydämmeni on täynnä rakkautta vain sinulle Rakkaani, puolisoni ikuisesti, meidän elämänlanka yhteinen ei katkea koskaan. Ulkopuolisilla ei ole sijaa meidän väliin tulla.

• Anonyymi

Mustat sukat eivät sovi valkoisten shortsien kanssa

• Anonyymi

Kaunis kirjoitus minä ajattelen ja tunnen samoin. Toivon, että tää kirjoitus olisi minulle❤️Rakkaaltani nyytille.

• Anonyymi

Mikä sinua vaivaa?

• Anonyymi

No etpä sä paljon ole mua halunnut edes nähdä jos tykkäisit nähtäisiin kyllä mut ei kun sun täytyy joka kerta alkaa pelleilemään kanssani mä en sellaista jaksa kaipaan ihmistä joka on minusta kiinnostunut ja on yhteydessä eikä latele rumuus sanoja minulle minä olen fiksu ja herras mies tälläistä miestä et löydäkkään kaikki on lapsellisia pikku lapsia aivoiltaan ja mulla on myös ajatukset päässä mihin muutkaan ei kykene

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2556
    2. 148
      2234
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2202
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2129
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1722
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1603
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1536
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      286
      1432
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1379
    Aihe