Olet saanut minut sekoamaan

Anonyymi-ap

Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä. Jokainen päivä on selviytymistä, enkä todella tiedä, mitä tuleva tuo tullessaan. Minä, järkevä ja rauhallinen ihminen olen kuin järkeni menettänyt. En ymmärrä. Kaiken kruunaa se, etten voi tehdä mitään asian parantamiseksi. Nainen ei taida olla innostunut tästä mielenrauhan järkkymisestä.

72

3493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suree varmasti sitä että voit huonosti, jos välittää sinusta. Haluaa toki varmasti vain parasta sinulle.

      • Anonyymi

        Voi surrakin. Vähän se lämmittää, kun ei ole mitään keinoa tietää sellaisesta.


    • Anonyymi

      Enpäs ole tiennytkään tunteista miehellä.

    • Anonyymi

      Helpottaisiko se sinua jos puhuisit toisen kanssa

      • Anonyymi

        Olen joskus jollekin kertonut vähän asiasta, mutta ei ole auttanut. On kuin kuorma-autollisesta olisi otettu muutama hiekanjyvä.


    • Anonyymi

      Jos olet kaivattuni, olen jo tuon sinusta päätellyt, mutta en ole silti säikähtänyt tilannettasi vaan valmis tukemaan sua tuon vaiheen yli jotta pääsisimme tasaisempaan vaiheeseen. Nyt tilanne on jumiutuneessa tilassa kun tavallaan piileskelet/välttelet. Pystyisitkö ottamaan vastaan mun tuen ja avun? En näe muuta ratkaisua tähän J ♥️

      • Anonyymi

        Tukea ja apua otan mielelläni vastaan, mutta se pitäisi olla henkilökohtaisena koettu, mielummin tosielämässä. Jos huudat vaikka nimeäni kaukaa, käännyn ympäri ja mietin mikä se oli.


      • Anonyymi

        Pystyn mutta se vaatii kyllä että oisit irl
        Yhteydessä.
        A - nainen.


      • Anonyymi

        J= Juha ja rakastan sua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tukea ja apua otan mielelläni vastaan, mutta se pitäisi olla henkilökohtaisena koettu, mielummin tosielämässä. Jos huudat vaikka nimeäni kaukaa, käännyn ympäri ja mietin mikä se oli.

        Itsellekkö kirjoitat ja sit vastailet naisena esiintyen! Voe voe sua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellekkö kirjoitat ja sit vastailet naisena esiintyen! Voe voe sua!

        No en ole vielä sukupuolen vaihtoon innostunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        J= Juha ja rakastan sua

        Ei ollut Juhalle vaan Joelille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pystyn mutta se vaatii kyllä että oisit irl
        Yhteydessä.
        A - nainen.

        Tämä ei ollut J:ltä vaan J:lle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tukea ja apua otan mielelläni vastaan, mutta se pitäisi olla henkilökohtaisena koettu, mielummin tosielämässä. Jos huudat vaikka nimeäni kaukaa, käännyn ympäri ja mietin mikä se oli.

        No sitten varmaan kannattaisi ryhdistäytyä yhteydenpidon suhteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        J= Juha ja rakastan sua

        taidetaan tuntea jotenkin toisemme.suunnitellaan yhdessä sitten jotakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellekkö kirjoitat ja sit vastailet naisena esiintyen! Voe voe sua!

        näin on kun äijä on vähän pipipää


    • Anonyymi

      Toivoisin että hän keskittyisi vahvasti ja tiiviisti yhteiseloon sen jota rakastaa ja jonka on valinnut vierelleen. Ei minusta kannata väittää edes vähinkään määrin ja sotkea elämäänsä turhaan. Tuskin kuitenkaan olet hän ja koska tämä on anonyymi palsta.

      • Anonyymi

        Mulla ei ole ketään. Olen niin vaikea ihminen että on parempi elää yksin.😅monta on kaipailijaa täällä sehän vaan on hyvä niin ei ole ainoa. Onnellista ikävää meille ja häpi endiing!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei ole ketään. Olen niin vaikea ihminen että on parempi elää yksin.😅monta on kaipailijaa täällä sehän vaan on hyvä niin ei ole ainoa. Onnellista ikävää meille ja häpi endiing!

        No hänellä on ja tiedän varmaksi sen. Jos on päättänyt että on vaikea eikä voi olla kenenkään kanssa niin se on ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei ole ketään. Olen niin vaikea ihminen että on parempi elää yksin.😅monta on kaipailijaa täällä sehän vaan on hyvä niin ei ole ainoa. Onnellista ikävää meille ja häpi endiing!

        Vastasit aloittajan nimissä. Et ole aloittaja, joten miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastasit aloittajan nimissä. Et ole aloittaja, joten miksi?

        En ole ap ja ihan omiin nimiin tuulessa huutelen. Ei mulla nyt voi olla yksinkertaisesti ketään. Mitä sillä nyt on väliä mitä jossain lukee. Ei mitään tyhjää nyhjää pelkästään.


      • Anonyymi

        Älä viitti! Asut eskon talossa ja koko ajan huutelet muita miehiä, taiat olla mt ongelmainen! Ei normaali ihminen jatkuvadti täällä huutele täyttä höpöä, niinku ap mies! Osaatko edes hävetä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hänellä on ja tiedän varmaksi sen. Jos on päättänyt että on vaikea eikä voi olla kenenkään kanssa niin se on ok.

        S miehellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hänellä on ja tiedän varmaksi sen. Jos on päättänyt että on vaikea eikä voi olla kenenkään kanssa niin se on ok.

        Hänellä ei ole ja tiedän varmasti sen.
        Paska puheeettaaa.


      • Anonyymi

        Toivoisin että hän keskittyisi vahvasti ja tiiviisti yhteiseloon sen jota rakastaa ja jonka on valinnut vierelleen.

        Kiva tietää että näin on jos voisit vielä kertoa että kenen kanssa hän on, ketä tarkoitat.
        Vihjaa hieman ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei ole ketään. Olen niin vaikea ihminen että on parempi elää yksin.😅monta on kaipailijaa täällä sehän vaan on hyvä niin ei ole ainoa. Onnellista ikävää meille ja häpi endiing!

        Kiitos pakan sekottamisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei ole ketään. Olen niin vaikea ihminen että on parempi elää yksin.😅monta on kaipailijaa täällä sehän vaan on hyvä niin ei ole ainoa. Onnellista ikävää meille ja häpi endiing!

        Viddu mikä vale.


      • Anonyymi

        Komppaatko apinalaumaa 🙈🙉🙊


    • Anonyymi

      Ainakin joku tekee jotain, ei vain kirjoittaa tänne 👍 . T: Kaikilta naisilta

      • Anonyymi

        Kyllä minäkin teen, ihan pieni hetki enää odotusta.

        mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minäkin teen, ihan pieni hetki enää odotusta.

        mies

        How long “pieni hetki” on suomeksi? 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minäkin teen, ihan pieni hetki enää odotusta.

        mies

        Mitä mies meinaa tehdä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minäkin teen, ihan pieni hetki enää odotusta.

        mies

        Ei enää mahdollista.


      • Anonyymi

        Ei näin älä komppaa itseäsi apmies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        How long “pieni hetki” on suomeksi? 😅

        Ei viitsi niin tarkkaan kertoa 🙂

        21:40:46


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minäkin teen, ihan pieni hetki enää odotusta.

        mies

        Mitä odotusta? Oletko vapautumassa vankilasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei viitsi niin tarkkaan kertoa 🙂

        21:40:46

        Onko odotukselle syy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minäkin teen, ihan pieni hetki enää odotusta.

        mies

        Sama virsi viime syksynä. Suosittelen kaikkia uhreja suunnittelee muuttoa pois. Ei se lopu vaikka täällä niin väitetään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko odotukselle syy

        On.

        21:40:46


    • Anonyymi

      Mulla sama nainen täältä tuuleen niin tiedän kyllä mikä se sekoboltsitunne on. Itkusta nauruun ja kaikkea siltä väliltä.

      • Anonyymi

        Täältä tuuleen?


      • Anonyymi

        Se on rakkaus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täältä tuuleen?

        Itään vai länteen


    • Anonyymi

      Ei kyl mikään nyt sureta. Eik ikävöitytä edes hyvää ötyä!

    • Anonyymi

      Jos noin ois nii viesti ny ois aika kohillaan.

    • Anonyymi

      Se on semmosta. Karistaa kun ei rahalla osteta.😎

      • Anonyymi

        karismaa :—) tiedäthän 🐑


    • Anonyymi

      Luultavasti nainen ei ole onnistunut intensiteetistäsi

    • Anonyymi

      Samassa suossa rämmitään ❤

    • Anonyymi

      Pitääkö makaronilaatikkoon laittaa ollenkaan lihaa koska silloinhan se olisi liha-makaronilaatikkoa tätä olen miettinyt jo vuosia🤷‍♀️

      • Anonyymi

        Minä en laita lihaa makaronilaatikkoon koskaan. Soijarouheesta teen.


      • Anonyymi

        Minä laitan aina jauhelihaa makatoonilaatikkoon. Tottakai.
        -sivusta n


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä laitan aina jauhelihaa makatoonilaatikkoon. Tottakai.
        -sivusta n

        Ja juustoo vähän päälle 😋 /sivu m


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en laita lihaa makaronilaatikkoon koskaan. Soijarouheesta teen.

        Kuulostaa ällöltä. Joku vetää makaronia ilmeisesti ihan sellaisenaan? En tiedä, ehkä laittaa juustoa joukkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa ällöltä. Joku vetää makaronia ilmeisesti ihan sellaisenaan? En tiedä, ehkä laittaa juustoa joukkoon.

        Mausteet ovat samat. Eroa ei huomaa kuin purutuntumasta. Jauheliha on ”sitkeämpää”.


      • Anonyymi

        Härkisloora?
        Vilma


    • Anonyymi

      Tuo on kyllä omankin kokemuksen mukaan todella vaikeaa. Siinä seilaa tunteet laidasta laitaan, kun pitää aivan liikaa naisesta, joka taas ei ole kiinnostunut. Toivottavasti en mene kenestäkään enää niin pahasti sekaisin, kun vieläkin saa oikeasti varoa omia ajatuksiaan, ettei mopo lähde keulimaan. Molemminpuolisena se olisi kyllä varmasti taivaallista. -satunnainen mies

      • Anonyymi

        Oletko kysynyt onko kiinnostunut? Nainenhan voi olla ihan samassa tilanteessa ja odottaa sinulta aloitetta. Mikään ei olisi söpömpää kuin mies joka ihan selvinpäin esittäisi halunsa tutustua paremmin. Ihan sama millä keinoin. Soittamalla, viestillä tai kasvotusten. Sitä odotellessa ainakin yksi nainen vanhenee yksin.


      • Anonyymi

        Mistä tiedät ettei ole kiinnostunut?


    • Anonyymi

      Puristamalla tissistä hississä heh.

    • Anonyymi

      AP Gubta ei vakuuttanut naista?

    • Anonyymi

      rakkaus saa tekemään hulluja asioita, ja rakkaudettomuus voi viedä hulluuden partaalle

    • Anonyymi

      Ei voi koskaan sanoa, mitä kaksi rakastunutta ihmistä tekevät tai miten asiat menee sillä se mitä he sanovat ja mitä tekevät voi olla ihan muuta kuin mitä he tuntevat. Toiminnassa ei useinkaan ole loogista järkeä.

    • Anonyymi

      On turhauttavaa, jos toinen ei reagoi mihinkään romanttisesti. Onhan niitä huonojakin päiviä mut jos aina yksipuolista niin onhan se selvämerkki että vaihtoon.

      • Anonyymi

        Sivusta
        Kannattavampaa erota. Elämä täällä eletään eikä siitä olla velkaa kenellekkään.


    • Anonyymi

      Kannattaa siirtyä seuraavaan ihastukseen.
      Ihastumisen tunne on ehkä yksi maailman upeimmista tunteista! Paitsi silloin, jos ihastuksen tunne on yksipuolista! Ei ole mitään kamalampaa, kun päiväunet ja mahassa olevat perhoset ovat vain sinun puolellasi!

    • Anonyymi

      Muuten hauska pätkä minkä raapustit. Mutta täyttä puppua eivät järkevät ja rauhalliset ihmiset sekoile tuolla lailla. Tunteiden ristiaallokossa voi helv... kuin lukisi saman aikaisesti Tabermannin runoja ja katsoisi kauniita ja rohkeita. Siis uskooko jotkut ihmiset oikeasti tuota sontaa?

      • Anonyymi

        Jeps… 😂/sivusta


    • Anonyymi

      Tule hyvä kakku älä tule paha kakku, läskiks meni. Oho.

    • Anonyymi

      Samoin..
      Nautin sinusta paljon ❤️‍🔥💯❤️‍🔥🫶🫶🫶

    • Anonyymi

      Hommaan puppelipojan kohta lohduttaan.

    • Anonyymi

      Nooh jo olisit hännnn niin tahtoisin niin tavata ja keskustella kaikesta vaikka ihan seko asioista, mutta tää vaatii se lähikontaktin. Oot mun mielessä ollut kyllä ja olen varmaan taaas sekoamassa ja saat sitten tulla mua kattoon laitokseen. Sulllle tehnyt selväksi kyllä sen että oon kiinnostunut jossss olisit hännnn. Mä suunnittelen matkaa, mun on päästävä pois hetkeksi täältä, mitä mieltä sinä olet siitä asiasta? Jossss nyt olisit hännnn. 🙄🤢

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe