Pysytäänkö nainen

Anonyymi-ap

edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.

78

1454

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tiedän sinun pystyvän siihen. Pyrin silti tyyneyteen ja nautin hetkestä.

      • Anonyymi

        En koskaan halua tehdä hänen oloa vaivautuneeksi. Molemmat meistä pitää tyyneydestä ja rauhallisuudesta.


      • Anonyymi

        Tämäkin menee ohi. Kuten kaikki muutkin asiat.


      • Anonyymi

        Meitä vanhempia naisia on moneksi.Eli en halua tavata itseni ikäisiä ellei ole sitten nuorekas ja hampaat kunnossa tai valehdellut iän nuoremmaksi ja kuullut minun sanoneen tätä tietämättä tykkääväni vain itseäni nuoremmista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meitä vanhempia naisia on moneksi.Eli en halua tavata itseni ikäisiä ellei ole sitten nuorekas ja hampaat kunnossa tai valehdellut iän nuoremmaksi ja kuullut minun sanoneen tätä tietämättä tykkääväni vain itseäni nuoremmista.

        Jotenkaan en voisi kuvitella nuorempaa miestä, ainakaan paljoa. Max 5v sinne tai tänne, mielummin vanhempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meitä vanhempia naisia on moneksi.Eli en halua tavata itseni ikäisiä ellei ole sitten nuorekas ja hampaat kunnossa tai valehdellut iän nuoremmaksi ja kuullut minun sanoneen tätä tietämättä tykkääväni vain itseäni nuoremmista.

        Samoin täällä. Hän on 12v. nuorempi , enkä ottaisi itseni ikäistä.
        Heidän kanssaan on kyllä mukava jutella, mutta ei muuta!


      • Anonyymi

        Hyvä yritys olla vähä nääs rateginen trollimiehen hervottomasta höpinässä hehe


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä yritys olla vähä nääs rateginen trollimiehen hervottomasta höpinässä hehe

        Tosin en minäkää ollut luettuani ihan varma että kuinka tuoretta riimilihaa pitikään olla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosin en minäkää ollut luettuani ihan varma että kuinka tuoretta riimilihaa pitikään olla

        I can embarrash so easily it’s ridigilous


    • Anonyymi

      Uskon niin koska olemme molemat kuin tulivuoria
      Vaikutamme viileitä mutta pinnan alla rohuaa jokin
      Mikä ei kummaltakaan unohdu ❤️‍🔥
      Naiselta
      Jos tapaisin sinut sekoaaisin täysin

      • Anonyymi

        En usko että sekoaisimme. Energiaa kyllä löytyy tarpeen vaatiessa meiltä molemmilta, Niinkin paljon että kaikki ympärillämme tuntee sen myös.


      • Anonyymi

        Varmaan hyvä ettette edes tapaa. Mitäpä se hyvejää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan hyvä ettette edes tapaa. Mitäpä se hyvejää?

        Nähdään kyllä varmasti vielä mutta ei välttämättä enää kovinkaan läheisesti olla tekemisissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähdään kyllä varmasti vielä mutta ei välttämättä enää kovinkaan läheisesti olla tekemisissä.

        Miksi ette ole läheisesti tekemisissä,ettekö tunne toisianne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ette ole läheisesti tekemisissä,ettekö tunne toisianne.

        Se ei kuulu pätkääkään sivullisille utelialle.
        Riittää kun me 2 tiedämme ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähdään kyllä varmasti vielä mutta ei välttämättä enää kovinkaan läheisesti olla tekemisissä.

        Enää? Ollaanko joskus oltu? 😅 Mä olen just luottanut siihen, että kun mä en täältä ketään tunnista, niin nekään ei mua. Kunhan vaan palstailen ja puran tuntojani ja ahdistustani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enää? Ollaanko joskus oltu? 😅 Mä olen just luottanut siihen, että kun mä en täältä ketään tunnista, niin nekään ei mua. Kunhan vaan palstailen ja puran tuntojani ja ahdistustani.

        Ei sillä tavalla läheisesti. Sanotaanko nyt näin että osastot vaihtui ja jouduin siirtytmään pois hänen hoidosta. Ai stana kun alan kuulostaa jo mielipuoliselta :D
        Vain oikea ymmärtää tämän vinkin oikealla tavalla.
        Joo lopetan kirjoittelun nyt.


    • Anonyymi

      tottakai.. olen yleisesti aina coolisti. etenkin uuden ihmisen seurassa. en hyppää kaulaasi tai syle päälle -älä huoli. 🤣

      • Anonyymi

        En ole huolissani. Kestän kyllä mitä vain.


      • Anonyymi

        Voisitko edes tehdä hawktuahin🤔?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko edes tehdä hawktuahin🤔?

        Vieläkö tämä hawktuah juttu on pinnalla. Omasta mielestä oli yksi turhaa hypetystä. No jokaiselle jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole huolissani. Kestän kyllä mitä vain.

        ei sun tarvitse kestää mitään.. otan huomioon tarpeesi/toiveesi kyllä aina. enkä ala mitään temppuilemaan paitsi kun ollaan kahestaan.. (no tuskin nähään)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö tämä hawktuah juttu on pinnalla. Omasta mielestä oli yksi turhaa hypetystä. No jokaiselle jotain.

        Joo palstagubbe jää usein pahasti jumiin niin uutisartikkeleihin kuin meemeihinki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo palstagubbe jää usein pahasti jumiin niin uutisartikkeleihin kuin meemeihinki

        Tietysti voihan se joistakin olla kovin kiintoisaa jos äijä tarinoi turinoi mitä sattuu esim alibista lukemaansa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti voihan se joistakin olla kovin kiintoisaa jos äijä tarinoi turinoi mitä sattuu esim alibista lukemaansa

        Alibi tuo synkempi versio seiskasta


    • Anonyymi

      Minä haluaisin, että murrat tyyneyteni ja näytät tunteesi.

      • Anonyymi

        Varo mitä toivot.


    • Anonyymi

      Hän saa, mutta peitän sen. Silmiin en nyt pysty häntä kstsomaan. Pelkään katseeni paljastavan tunteeni.

      • Anonyymi

        Se voi nyt tuntua siltä. Hyvin se menee kun nähdään.


    • Anonyymi

      Tällaiset viesti ei tunnu hyvältä, enkä pidä manipuloinnista.

      • Anonyymi

        Tilanne nyt oli/on vähän erikoinen jo alusta alkaen. Siihen ei ole liittynyt manipulointia mitenkään. Viesti varmasti antaa sen kuvan mutta asia ei ole niin. Toisen kunniotuksesta tässä on kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilanne nyt oli/on vähän erikoinen jo alusta alkaen. Siihen ei ole liittynyt manipulointia mitenkään. Viesti varmasti antaa sen kuvan mutta asia ei ole niin. Toisen kunniotuksesta tässä on kyse.

        Kyllä se oli manipulointia toisen tarpeeseen.
        Kuin hänelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se oli manipulointia toisen tarpeeseen.
        Kuin hänelle.

        Eri tarina kyseessä. Meidän välillä olisi mahdotonta olla juonittelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eri tarina kyseessä. Meidän välillä olisi mahdotonta olla juonittelua.

        Manipulointi ja juonittelu ovat kaksi eri asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Manipulointi ja juonittelu ovat kaksi eri asiaa.

        Manipulointi perustuu silti juonitteluun. Juonittelet miten isket ihmisen heikkoihin kohtiin ja näin saat hänestä otteen.
        Mutta jokatapauksessa tässä tapauksessa ei ole mitään sellaista.


      • Anonyymi

        Ihan sama ajatus. 👍 "Tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti" on todella häiritsevästi sanottu.


      • Anonyymi

        Minusta tämä tyyppi vaikuttaa vaan aika leijan lennättäjältä


    • Anonyymi

      Pysyn kyllä. Sen verran kovettanut itseäni. Ettei jumalauta yksikään äijä enää tuu mulle ja mun tunteille naureskelemaa. Pilkaamaan tuskaani ja murheitani. Hyi v* ttu mikä 💩💩💩💩

      • Anonyymi

        Eipä ole ollut naureskelua tai pilkkaamista missään vaiheessa. Harmi jos hän näin ajattelisi.


      • Anonyymi

        Sulla sitäpait väärä kuva viileydestä
        Aidosti viileät eivät joudu piilottamaan tunteitaan tai. Pakottamassa itseään herkyydestä pois.
        He ovat luonostaa tunteesta viileämpiä rauhalisiä ja käytäntöntöön keskittyviä ...
        Se ei oo vain rooli tai kuori .
        Sanoisin ennemmin että opiskele parempaa tunteiden halinttaa ja pidä tunteet ja herkyysks matkassa mukana
        Ja ole aidosti juuri sinä.
        Sivuhuomautus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla sitäpait väärä kuva viileydestä
        Aidosti viileät eivät joudu piilottamaan tunteitaan tai. Pakottamassa itseään herkyydestä pois.
        He ovat luonostaa tunteesta viileämpiä rauhalisiä ja käytäntöntöön keskittyviä ...
        Se ei oo vain rooli tai kuori .
        Sanoisin ennemmin että opiskele parempaa tunteiden halinttaa ja pidä tunteet ja herkyysks matkassa mukana
        Ja ole aidosti juuri sinä.
        Sivuhuomautus

        Sanoisin että älä tuu aikuista ihmistä anonyyminä neuvomaan. Mitä minun tunteiden hallinta sinulle kuuluu. Mua rauhallisempaa ja itsensä kasassa pitävää tilateessa kuin tilanteessa et löydä.


      • Anonyymi

        Kait sä ymmärrät ettei mun tarvii todistella sulle yhtään mitään. Tiedän itse millainen olen. Lakkaa vetämästä johtopäätöksiä yksityisistä viesteistä. Enkä ala kertoa mitään enää itsestäni koska käytettään vaan kiusaamiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kait sä ymmärrät ettei mun tarvii todistella sulle yhtään mitään. Tiedän itse millainen olen. Lakkaa vetämästä johtopäätöksiä yksityisistä viesteistä. Enkä ala kertoa mitään enää itsestäni koska käytettään vaan kiusaamiseen.

        Höpö höpö
        Suu puhuu toista teot toista..
        Sitten kun pystyt ohittamaan tämän viestiketjun esim
        Sisällön trikkeröitymättä olet oikeati se mitä kovasti haluasit olla.
        Kehityt siihen kyllä kunhan seuraat mitä teet ja miten reagoit. Ei ihan riitä että ajattelet..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö
        Suu puhuu toista teot toista..
        Sitten kun pystyt ohittamaan tämän viestiketjun esim
        Sisällön trikkeröitymättä olet oikeati se mitä kovasti haluasit olla.
        Kehityt siihen kyllä kunhan seuraat mitä teet ja miten reagoit. Ei ihan riitä että ajattelet..

        En ole kyllä mitenkään triggeröitynyt. Nautin vaan keskustella näissä.


      • Anonyymi

        Et ole kaksuemojimies kovinkaan vakuuttava tämän viiden centin emansipaatiosi suhteen


      • Anonyymi

        On aivan totta, että tämä palstaäijä on varsin riitaisa, mutta iha itsensä kanssa


    • Anonyymi

      Riippuu mikä on aikomuksesi. Mitä haet tyyneyden ja viileyden murtamisella?

      • Anonyymi

        Ei mitään suuria aikomuksia pidän hänestä ihmisenä paljon ja mielenkiintoisena.
        Murtamalla turhat jännitteet pois ja osoittamaan sen että hän on minun silmissäni hyvin spesiaali nainen.
        Tietynlaisesta vapautumisen tunteesta toisiamme kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään suuria aikomuksia pidän hänestä ihmisenä paljon ja mielenkiintoisena.
        Murtamalla turhat jännitteet pois ja osoittamaan sen että hän on minun silmissäni hyvin spesiaali nainen.
        Tietynlaisesta vapautumisen tunteesta toisiamme kohtaan.

        Kuulostat hyvin dominoivalta ja kontrolloivalta.

        Oletkohan keskustellut jo aiemmin tänään täällä kanssani...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostat hyvin dominoivalta ja kontrolloivalta.

        Oletkohan keskustellut jo aiemmin tänään täällä kanssani...

        Samalla tavalla olen ajatellut eräästä tietystä henkilöstä. En voi sietää sellaista joka yrittää olla kaikessa se päällepäsmäri!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostat hyvin dominoivalta ja kontrolloivalta.

        Oletkohan keskustellut jo aiemmin tänään täällä kanssani...

        Ei olla keskusteltu. Joissain tilanteissa on pakko ottaa kontrolli käyttöön eli kyllä löytyy nämä mainitsemasi puolet myös. Mutta riippuu aina missä asiassa niitä täytyy alkaa käyttämään. Tässä asiassa ei kuitenkaan tarvitse mitään sellaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samalla tavalla olen ajatellut eräästä tietystä henkilöstä. En voi sietää sellaista joka yrittää olla kaikessa se päällepäsmäri!

        Pysyn useimmitten sivussa koska en tarvitse mitään erikoishuomiota ja tyhjänpäiväistä kunniaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään suuria aikomuksia pidän hänestä ihmisenä paljon ja mielenkiintoisena.
        Murtamalla turhat jännitteet pois ja osoittamaan sen että hän on minun silmissäni hyvin spesiaali nainen.
        Tietynlaisesta vapautumisen tunteesta toisiamme kohtaan.

        Tämä on hyvä👍🏻 aikuisena naisena ymmärrän tämän täysin.
        Kaikki eivät ehkä tajua, eikä tarvitsekaan.
        Hänkin on hyvin spesiaali mies, minun makuuni.
        Meillä on sama katsantokanta asioihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on hyvä👍🏻 aikuisena naisena ymmärrän tämän täysin.
        Kaikki eivät ehkä tajua, eikä tarvitsekaan.
        Hänkin on hyvin spesiaali mies, minun makuuni.
        Meillä on sama katsantokanta asioihin.

        Mukavasti osaat naisena esiintyvä gubbe kääntää asian pääpihviin eli itsesi kehumiseen hän mies on niin niin hän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pysyn useimmitten sivussa koska en tarvitse mitään erikoishuomiota ja tyhjänpäiväistä kunniaa.

        Älkää helkkarissa ainakaa seisomaan nousko ja käsi lippaan on vanha juttu kans


    • Anonyymi

      Kyllä hän tietää, että saa minut roihahtamaan. Jos tänään haluat, niin se liekki palaa edelleen.

      • Anonyymi

        Mutta olet varattu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta olet varattu?

        Naimisissa mut eroamassa pian


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta olet varattu?

        Kyllä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naimisissa mut eroamassa pian

        Miksi eroat ? Oletko kertonut puolisollesi aikeistasi ?


    • Anonyymi

      Luultavasti on parasta pysyä tyynenä. Kun olet lähellä sisälläni tunteet myrskyää. Saat aika helposti ne näkyviin, joudun jokatapauksessa vähän pinnistelemään, jos täytyy pitää tunteet piilossa.

      • Anonyymi

        Oikeasti haluaisin, että tunteet voisi näyttää. Haluaisin myös huurteen pois vedenpäältä, jäätä ei varsinaisesti tarvitse rikkoa, yhteys on jollain tasolla.
        Tiedän että pidämme ja välitämme toisistamme. Miten lähentyisimme?


    • Anonyymi

      Mikäli hän pysyy tyynenä, niin todennäköisesti pysyn minäkin. Se miten helposti saisi murrettua tyyneyteni tahtoessaan, en ole ihan varma, kun en tunne sitä puolta hänestä vielä. Mutta mahdollisesti kyllä, jos joku, niin hän.
      Sivusta.

    • Anonyymi

      Niin tiedäthän -tyyni- on kuin toinen nimeni..aivan tosi ..zenzey

    • Anonyymi

      Uskon kyllä että pystyt siihen🥰

    • Anonyymi

      Uskon ja tiedän että saat murrettua tyyneyteni. Tee se kun ollaan kahdenkesken ❤️‍🔥

    • Anonyymi

      Sisällä kuohuu.. Odotan sitä hetkeä että kohtaan sut kahden..

      • Anonyymi

        Mitä sitten tapahtuu 🫣


    • Anonyymi

      Liittyykö tähän viesti ketjuun mitenkään makaroni laatikko ja se että jos siihen lisää lihaa niin siitä
      Tuleepi liha- makaroni laatikkoa🤔 myös se kiinnostaa käyttääkö ihmiset mieluummin sika nauta jauhelihaa vai nauta sika jauhelihaa🤷‍♀️ jotkut käyttävät myös hirven jauheliha a mutta se on ihan hirveetä. Broileria voi myös käyttää mutta se pitää tarkistaa ettei sitä jauhelihaa ole tehty kanoista.

    • Anonyymi

      Mä haluasin ajatuksen tasolla jakaa tunteita lujaakin..
      Tekee nii. Kipeää vain unelmoida ...
      Mutta tekemisen ja elämisen puolella on ehkä liikaakin tehtävää että asia vois enää edetä isommaksi
      Roihuksi ja onneksi ...
      Suhteeseen asti ....

      Seuraavassa elämmäs saan sinut josta niin pidän
      Kun tää elämä menee omien ongelmien ja virheiden korjailuun ...
      Tiiän kyl et voit auttaa jos pyydän niin
      Tai ilmaantunut apua etsimään tai jotain kysymään. .

      Se mitä jaettiin on ja oli synkän omintakeinen mauste
      Tai sävy ja Piriste .. En sen oo mikään pakko muuta ollakkaan.
      Vitsi miten ihanan vapaata ajattelua taas ❤️🤩
      Naiselta Miehelle
      Muistsn kuitenkin kaiken hyvällä

    • Anonyymi

      Ei me pystytä hänen kanssa olemaan tyynenä 🤣

    • Anonyymi

      Tiesin kyllä heti ensimmäisellä hetkellä kun astuit ovesta sisään, että siitä tulee mielenkiintoista ja että tulen nauttimaan joka hemmetin minuutista. Et nyt oikein tunnu pitävän vastustuskykyäni enää minään. Täytyy myöntää että ammatillisuus melkein pääsi unohtumaan. Mielten yhteisymmärrys tapahtuu kun kahden samanmielisen yksilön keskustelu aiheuttaa henkistä kiihottumista ja orgasmista stimulaatiota, mistä seuraa ideoita, jotka herättävät tietoisia ajatuksia. Miehissä tuota ei tarvitse onneksi arvailla.

      • Anonyymi

        Sinulle taitaa olla aika haasteellista päivittäisasioiden hoito naisena esiintyvä kun odotat tökärireissun ym päätyvän näin


    • Anonyymi

      Tää ei oo ainakaan mulle. Siitä on viileän tyynet kaukana, kun me nähdään. Tai hän on ehkä viileä ja tyyni. Mun sisällä kuohuu ja kohisee. Yritän peittää sen ja käyttäytyä normaalisti, mut musta tuntuu, et aika heikolla menestyksellä.

      • Anonyymi

        Sä varmaan mies fantasioit jokaisen kioskin kassan kohdalla samaa, vaikka hän suurin piirtein ääneen yökkäilisi?


    • Anonyymi

      Tämä ei ole minulta. En pohdi naisen tyyneyden murtamista.

      • Anonyymi

        Ei sekää hääviltä kuulosta jos tällaista täytyy erikseen markkinoida ns


    • Anonyymi

      Vaikutat snadisti antisosiaaliselta, joten ei kiitti ym pröötsistä mitä yksäri ei ymmärrä

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2580
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1950
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1499
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1028
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      913
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe