Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

Anonyymi-ap

eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyllä.

Rakastan sinua.

64

1292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tiedän tunteen. Missään ei ole järkeä ja tunnen niin vahvasti häntä, miestä kohtaan. Voisin melkein sanoa rakastavani häntä <3

• Anonyymi

Nämä sun itsellesi vastailut on m i e s kulkenut aika kauan samaa rataa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä sun itsellesi vastailut on m i e s kulkenut aika kauan samaa rataa

Mieheksiluulijan paha sanoa mitään tuollaista xD sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieheksiluulijan paha sanoa mitään tuollaista xD sivusta

Miksi tämän keksimäsi karikatyyrin (tosi tosi hönöt jopa nk siteeraa) ja nemesikses olisi m i e s paha sanoa mtn?

• Anonyymi

Kenelle tämä? Oliko tämä vastaus viestiin täällä?

• Anonyymi

Miksi järkesi sanoo ei? Onko minussa jotain vikaa vai mikä estää?

• Anonyymi

Hänessä ei ole mitään vikaa. Liittyy siihen, jos tunne ei olekaan molemminpuolinen. Kaikki menisi päin peetä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänessä ei ole mitään vikaa. Liittyy siihen, jos tunne ei olekaan molemminpuolinen. Kaikki menisi päin peetä.

Ymmärrän. Siksihän tämä palsta on elossa kun kaikki pelkää tuota samaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärin! Nythän ne vasta päin on koska ei saa tietää ja kuitenkin mietit. Voi olla että toinen on samassa jamassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärin! Nythän ne vasta päin on koska ei saa tietää ja kuitenkin mietit. Voi olla että toinen on samassa jamassa.

Jonkun pitäisi avata peli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jonkun pitäisi avata peli.

Millainen ihminen oikein olet?

• Anonyymi

Saatoit huomata, että minullakin oli aluksi tuo vaihe kanssasi, mutta nyt tunteet ovat jo nujertaneet kaikki järjen hippuseni

Minäkin rakastan sinua

• Anonyymi

Minä valitsin lopulta järjellä ajattelun ..
      Tunne meni liian vaikeaksi ja kuluttavaksi....
      Omat muut asiat mutkistui eikä tutustuminen edennyt siihen suuntaan että olis syntynyt rakkaus.
      Kauan haaveilin kyllä
      Ja jotain yritystäkin kyllä oli irl maailmassa
      Jutskailun lisäksi mut se ei riittänyt

Kun nyt on erittäin todennäköistä, suurella todennäköisyydellä ettei meistä meitä koskaan tule .
      Kuljen omaan suuntaaani .
      En mieti enää kyseistä miestä
      An aika irrottaa ote ja hyvää uuteen ..
      Aloittaa uusi tarina ja taideteos .

Muista hyvät hetket ja jutut kyllä varmaan myös kun kuolen aikanani .Sillä hän oli osa sieluani

Naiselta -> Miehelle.

• Anonyymi

Surullista 😔

• Anonyymi

Täyden kympin annan luonteestasi. Jos olet tuntenut häntä kohtaan voimakkaasti ja tänä kyseisenä herran päivänä voit unohtaa hänet täysin, sinun täytyy olla hyvin voimakastahtoinen ja henkisesti luja nainen. 👍

• Niin, tuo on samaa aikaan surullista ja myös kaunista. Kaunista on se kun osaa rakastaa ja tuntea tunteita. Surullista on se, että olosuhteet ja sisäiset ristiriidat tunteissa saattavat estää minkään suhteen syventymisenä.

Lisäksi tämä maailma on tällä hetkellä hyvin sairas paikka joten kaikkien olisi hyvä keskittyy kaikkeen hyvää ja rakkaudelliseen, jolloin ne lisääntyvät.

Ihanaa syksyn alkua sinulle! 😊☀️

• Anonyymi

Järki ja Tunne <=> Henki ja Sielu.

Tunnetteko tai jopa tiedettekö tuon määritelmän?

• Anonyymi

Mies, rakastan sua, mutta samalla pelkään paljon.

• Anonyymi

Niin minäkin pelkään ettet rakasta minua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin minäkin pelkään ettet rakasta minua.

Mun on pitänyt olla tosi vahva itseni kanssa, että en tulisi sun huudeille. En halua olla häiriöksi... En tiiä, tosi vaikea selittää mun tilannetta, mutta paljon on menneillään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun on pitänyt olla tosi vahva itseni kanssa, että en tulisi sun huudeille. En halua olla häiriöksi... En tiiä, tosi vaikea selittää mun tilannetta, mutta paljon on menneillään.

Ei tämä helppoa ole ollut kummankaan puolelta. Minullakin on meneillään, mutta ymmärrän sinun puolella paljon enemmän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tämä helppoa ole ollut kummankaan puolelta. Minullakin on meneillään, mutta ymmärrän sinun puolella paljon enemmän.

... mutta häiriöksi et ole koskaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käyn monenlaisia taisteluita elämässä. Ois niin tärkeä löytää ystävä/rinnallakulkija, että jaksaisi jotenkin eteenpäin. Miten sulla muuten menee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käyn monenlaisia taisteluita elämässä. Ois niin tärkeä löytää ystävä/rinnallakulkija, että jaksaisi jotenkin eteenpäin. Miten sulla muuten menee?

Minustakin tärkeintä elämässä on löytää sieluni ja kehoni ymmärtäjä, kokonaisena. Elin aika pitkään melko suljettua elämää, mutta juuri nyt on muutosvaihe menossa, voimallisesti. Paljon uutta ja uudelleen mietittävää on joka tapauksessa tulossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minustakin tärkeintä elämässä on löytää sieluni ja kehoni ymmärtäjä, kokonaisena. Elin aika pitkään melko suljettua elämää, mutta juuri nyt on muutosvaihe menossa, voimallisesti. Paljon uutta ja uudelleen mietittävää on joka tapauksessa tulossa.

Mhmm. Kuulostaa hyviltä ideoilta. Toivottavasti löydät sopivan ihmisen. Sydän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mhmm. Kuulostaa hyviltä ideoilta. Toivottavasti löydät sopivan ihmisen. Sydän.

Kiitos. Uskon ja toivon käyvän hyvin 💞

• Anonyymi

... and you are the beautiful flower of envy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa on normaalia vastailla itselleen, että sussa mies piilee JÄNNÄ vaara? Uukkei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Repesin, kun oli niin osuva tuo sun kommentti hänestä.
        Jätti myös velkansa maksamatta.

• Anonyymi

Onneksi on niitäkin ihmisiä jotka uskaltaa ottaa sen riskin ja kuuntelevat sydäntään, siitä olen tyytyväinen.
      Sivusta.

• Anonyymi

Ei sydän sano yhtään mitään se on elin jonka tehtävä on pitää elintoiminnot yllä verenkierron avulla olettaisin mu ajatella sydän ei osaa ja mitään muuta sydän ei tunne kun kipua aivan samalla tavalla kuin että lyöt itteäs vasaralla sormeen tunneäly on se jonka kanssa järki mielessä taistelee noissa asioissa mu luulkaa ihan mitä huvittaa

• Anonyymi

Sydän puhuu on kuvainnollista. Teoreettinen ja järki ihan muuta. Sydämen kautta tai sydämestä perustuu siihen miltä tuntuu oikeasti siitä myös sanonta sydän ei valehtele! Tilastotiede ja muu ei tunneperäistä. Sydän sanoo. Ikäänkuin et tietäisi. n>m

• Anonyymi

Tuotahan se aiheuttaa kun järki ja tunteet on eri mieltä. Tulin itsekin siihen tulokseen, että rakastan sinua.

Niin että ollaanko tässä nyt sitten tunteella vai järjellä eläviä? Tekisi mieli kallistua tunteiden puoleen, koska en ole tuntenut näin vahvasti koskaan.

• Anonyymi

Joskus kannattaa hypätä tuntemattomaan. Sivusta

• Anonyymi

Narsisti

• Anonyymi

Niin oletkin trollimiehen teksteissä roikkuva

• Anonyymi

Horo?

• Anonyymi

Ja kukahan se muuten sitä verta oikeastaan kaivaa nk nenästään kun jaksaa PS-uhriutua enimmäkseen ilman mitään toden perää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kukahan se muuten sitä verta oikeastaan kaivaa nk nenästään kun jaksaa PS-uhriutua enimmäkseen ilman mitään toden perää?

Ja ”jokerille” terkkuja

• Anonyymi

Niinpä en tiedä enään onko tämä tie enään ollenkaan jatkuva kun et osaa olla yhtään sivistyneesti olet mustis ja itsekkäin onneksi mä olen ton itsekkyyden tiedostanut ja muuttunut

• Anonyymi

Jotain omaa mielikuvaansa taas rakastelee tääkin. Näkeehän sen näistä jo pitkälle.

• Anonyymi

Puhutko enemmän nyt? Olen muuttunut näkymättömäksi . Sillä tavalla välttää sekaannuksia ja muuta. Oppinut viimeinkin.

• Anonyymi

Samoin.

• Anonyymi

Onko se sitten parempi menettää se mahdollinen mahdollisuus kuin se että hän ei tunnekaan kohtaasi mitään.

• Anonyymi

Tätä mietin itse. Olenko valmis päästämään irti pitkään jatkuneesta fantasiastani. Ehkä pitää vain tehdä hyppy tuntemattomaan. Jos se ovi sulkeutuu, voi toinen ovi avautua.

• Anonyymi

Järki ja tunteet. Kuuntele järkeäsi. Nämä kaksi pitää olla tasapainossa jos aikoo radikaaleja päätöksiä ja muutoksia tehdä elämässään. On kyse sinun elämästä ja sen toisen. Sekä kaikkien niiden,jotka siihen liittyvät .

• Anonyymi

Nimenomaan pitää olla tasapainossa. Jos ajattelee pelkästään järjellä, ei edes pysty näkemään toista henkisesti ja fyysisesti kiinnostavana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan pitää olla tasapainossa. Jos ajattelee pelkästään järjellä, ei edes pysty näkemään toista henkisesti ja fyysisesti kiinnostavana.

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi

Lopettais Heikkolahjainen pimatsu epätoivotun huomion koston sen sijaan että itse yrittää pitää sitä yllä kaikin voimin

• Anonyymi

Ei voi rakastaa, jos puolet on ei eitä ja puolet joojoota, ne mitätöi toisensa, eli tilanne on täten neutraali.

• Anonyymi

Hyvin todettu.

• Anonyymi

No notta hyvää terapiaa palstagubelle russuttamalls

• Anonyymi

Me olemme joskus hyvin ristiriitaisen oloisia kun tunteet vie vallan. Mutta rakkauden tuntee kyllä ihastunut ihminen, jos se on siellä pinnan alla, eikä aina kannata surea jos jokin asia ei mene aivan mukavasti ja romanttisesti. Rakkaus kyllä tulee aikanaan ja koskettaa syvästi, tahdommme tai ei.
      https://youtu.be/l-2KLdP1_Aw

• Anonyymi

Onko kirjoittaja mies vai nainen...

• Anonyymi

Sanat sanoi ei ja teot kyllä. Sen takia ei olla enää mitään. Tarvin ihmisen joka ei epäröi ja vaikeroi omissa järkeilyissään vaan antaa mennä ja antaa minun tehdä samoin,näyttää tunteensa täydessä palossa. Tarvin sellaisen joka valitsee minut ja sinä myös sellaisen joka valitsee sinut, teit itsestäsi minulle mahdottoman valinnan.

• Anonyymi

Se on just näin!!

• Anonyymi

Jos noin vaikeasti on asiat, sinun on epäiltäväkin - aiempia valintojasi ja päätöksiäsi... Kuka sai sinut tekemään asioita, jotka eivät tapahtuneet yhteisymmärryksessä? VAIKKA epäily voi tuottaa tuskaa - niin silti niin käy kaikkien sielujen, jotka ovat kypsyneet! Olet tehnyt ristiriitaisia valintoja. Sydämesi rakastaa tai lempiikö se, mutta järkesi ei hyväksy henkilöä, joka oli sinulle tärkeä?! Oliko hän liian köyhä vai edustiko hän jopa eri uskontoa ja oli vatko tietonne liian erilaiset tms?!

Luultavasti sydämesi ei ole rakastanut kovin myönteisesti silti ketään, jos järkesi sanoo sille kaikelle ei ei - ei. Älä erehdy luulemaan järkeä samaksi logiikaksi kuin äly. Äly voi käännellä kaikkea miten päin tahansa, mutta järki palvelee olemustasi sillä, mikä on kaikkien hyväksymää, kuten lait,säännöt tms. NE EI voi olla miten päin hyvänsä - vaikka ällyytys voisi niinkin tehdä! Joku voisi luulla, että kyse lievästä skitsofreniastakin? Silloin onkin kyse siitä, että joku alintajuntasi henkilöistä konkreettisesti on vienyt sinua harhaan, etkö tunnista omaa persoonallisuttasi vielä/enää täysin?!

• Anonyymi

Ok. En tietenkään ole varma itsekään, että OSAAKO naiset epäillä?! Epäilyssä yhdistyy myönteistä ja kielteistä, ja epäilyllä tutkitaan tarkemmin, kummalle sitten sanotaan ei ja kummalle kyllä, Poltetaan poies hiukan liian vesittynyttä herttaasi?! Lopputuloksen on oltava silti varma ja sellainen, että voi uskoakin sen, vaikkei lopputulos ei heti toteudu toiveittesi mukaiseksi. Ja silloin älysi poukkoilee sanoa taas mitä tahansa, kummin päin tahansa, mutta JÄRKESI tekee jonkun kompromissin sydämesi ja kielteisen tiedon kanssa. Toinen vaihtoehto on lopettaa koko asia, koko suhde, mutta jos kyse on todellisesta parisuhteesta, niin totuus on, että sitä ei saa silti tehdä. Jos etsit uutta kumppania, ja siis petät aiempaa kumppaniasi niin unohda koko tarinoitini, emme tekisi samoin jos noin olisi asiat ja nämä ohjeet on sellaisille turhia..

• Anonyymi

Ei sinusta kyllä ole saanut selvää, mutta jos olisit hän, niin tiedäthän, että rakastan sinua. Toivon, että kaikki jotenkin selviäisi, viimein.
      xxtx

• Anonyymi

Hänestä ei kyllä ota, mutta ei ehkä minustakaan. Mä yritän antaa tän tunteen olla. Nautin siitä, kun näen hänet, kuulen hänen äänensä tai olemme samassa tilassa. Mua hymyilyttää, sisällä läikähtää ja syke nousee. Ei tän tarvitse olla sen enempää.

• Anonyymi

Aika kylmä olet. Ei tunnetta voi antaa olla, se alkaa nakertamaan sisältä ja syö pikku hiljaa !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika kylmä olet. Ei tunnetta voi antaa olla, se alkaa nakertamaan sisältä ja syö pikku hiljaa !

Jos toinen ei välillä edes huomaa sinua? Vaikuttaa siltä, ettei ole millään tasolla kiinnostunut? Ei kai siinä voi mitään tehdä, kun ei niistä omista tunteista pääse eroonkaan.

• Anonyymi

Mitä tapahtuu kun tekee poikkeuksen ja siirtää järjen sivuun ja antaa tunteille vallan?

• Anonyymi

Tätä olen nyt paljon pohtinut. Ajattelin järkeillä asian niin, että kerron tunteistani miehelle. Katson mitä tapahtuu. Sivusta

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, tervetuloa

Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      27
      3443
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      293
      3388
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      26
      2190
    4. Olisit ollut varovaisempi

Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      35
      2014
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      133
      1982
    6. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      119
      1731
    7. Vastenmielisyys

Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      44
      1488
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1460
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1313
    10. Väliämme on noin 6 km

Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      1213
    Aihe