Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

Anonyymi-ap

eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyllä.

Rakastan sinua.

60

829

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tiedän tunteen. Missään ei ole järkeä ja tunnen niin vahvasti häntä, miestä kohtaan. Voisin melkein sanoa rakastavani häntä <3

      • Anonyymi

        Nämä sun itsellesi vastailut on m i e s kulkenut aika kauan samaa rataa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä sun itsellesi vastailut on m i e s kulkenut aika kauan samaa rataa

        Mieheksiluulijan paha sanoa mitään tuollaista xD sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieheksiluulijan paha sanoa mitään tuollaista xD sivusta

        Miksi tämän keksimäsi karikatyyrin (tosi tosi hönöt jopa nk siteeraa) ja nemesikses olisi m i e s paha sanoa mtn?


    • Anonyymi

      Kenelle tämä? Oliko tämä vastaus viestiin täällä?

    • Anonyymi

      Miksi järkesi sanoo ei? Onko minussa jotain vikaa vai mikä estää?

      • Anonyymi

        Hänessä ei ole mitään vikaa. Liittyy siihen, jos tunne ei olekaan molemminpuolinen. Kaikki menisi päin peetä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänessä ei ole mitään vikaa. Liittyy siihen, jos tunne ei olekaan molemminpuolinen. Kaikki menisi päin peetä.

        Ymmärrän. Siksihän tämä palsta on elossa kun kaikki pelkää tuota samaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänessä ei ole mitään vikaa. Liittyy siihen, jos tunne ei olekaan molemminpuolinen. Kaikki menisi päin peetä.

        Väärin! Nythän ne vasta päin on koska ei saa tietää ja kuitenkin mietit. Voi olla että toinen on samassa jamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin! Nythän ne vasta päin on koska ei saa tietää ja kuitenkin mietit. Voi olla että toinen on samassa jamassa.

        Jonkun pitäisi avata peli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jonkun pitäisi avata peli.

        Millainen ihminen oikein olet?


    • Anonyymi

      Saatoit huomata, että minullakin oli aluksi tuo vaihe kanssasi, mutta nyt tunteet ovat jo nujertaneet kaikki järjen hippuseni

      Minäkin rakastan sinua

    • Anonyymi

      Minä valitsin lopulta järjellä ajattelun ..
      Tunne meni liian vaikeaksi ja kuluttavaksi....
      Omat muut asiat mutkistui eikä tutustuminen edennyt siihen suuntaan että olis syntynyt rakkaus.
      Kauan haaveilin kyllä
      Ja jotain yritystäkin kyllä oli irl maailmassa
      Jutskailun lisäksi mut se ei riittänyt

      Kun nyt on erittäin todennäköistä, suurella todennäköisyydellä ettei meistä meitä koskaan tule .
      Kuljen omaan suuntaaani .
      En mieti enää kyseistä miestä
      An aika irrottaa ote ja hyvää uuteen ..
      Aloittaa uusi tarina ja taideteos .

      Muista hyvät hetket ja jutut kyllä varmaan myös kun kuolen aikanani .Sillä hän oli osa sieluani

      Naiselta -> Miehelle.

      • Anonyymi

        Surullista 😔


      • Anonyymi

        Täyden kympin annan luonteestasi. Jos olet tuntenut häntä kohtaan voimakkaasti ja tänä kyseisenä herran päivänä voit unohtaa hänet täysin, sinun täytyy olla hyvin voimakastahtoinen ja henkisesti luja nainen. 👍


      • Niin, tuo on samaa aikaan surullista ja myös kaunista. Kaunista on se kun osaa rakastaa ja tuntea tunteita. Surullista on se, että olosuhteet ja sisäiset ristiriidat tunteissa saattavat estää minkään suhteen syventymisenä.

        Lisäksi tämä maailma on tällä hetkellä hyvin sairas paikka joten kaikkien olisi hyvä keskittyy kaikkeen hyvää ja rakkaudelliseen, jolloin ne lisääntyvät.

        Ihanaa syksyn alkua sinulle! 😊☀️


    • Anonyymi

      Mies, rakastan sua, mutta samalla pelkään paljon.

      • Anonyymi

        Niin minäkin pelkään ettet rakasta minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin pelkään ettet rakasta minua.

        Mun on pitänyt olla tosi vahva itseni kanssa, että en tulisi sun huudeille. En halua olla häiriöksi... En tiiä, tosi vaikea selittää mun tilannetta, mutta paljon on menneillään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun on pitänyt olla tosi vahva itseni kanssa, että en tulisi sun huudeille. En halua olla häiriöksi... En tiiä, tosi vaikea selittää mun tilannetta, mutta paljon on menneillään.

        Ei tämä helppoa ole ollut kummankaan puolelta. Minullakin on meneillään, mutta ymmärrän sinun puolella paljon enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tämä helppoa ole ollut kummankaan puolelta. Minullakin on meneillään, mutta ymmärrän sinun puolella paljon enemmän.

        ... mutta häiriöksi et ole koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tämä helppoa ole ollut kummankaan puolelta. Minullakin on meneillään, mutta ymmärrän sinun puolella paljon enemmän.

        Käyn monenlaisia taisteluita elämässä. Ois niin tärkeä löytää ystävä/rinnallakulkija, että jaksaisi jotenkin eteenpäin. Miten sulla muuten menee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyn monenlaisia taisteluita elämässä. Ois niin tärkeä löytää ystävä/rinnallakulkija, että jaksaisi jotenkin eteenpäin. Miten sulla muuten menee?

        Minustakin tärkeintä elämässä on löytää sieluni ja kehoni ymmärtäjä, kokonaisena. Elin aika pitkään melko suljettua elämää, mutta juuri nyt on muutosvaihe menossa, voimallisesti. Paljon uutta ja uudelleen mietittävää on joka tapauksessa tulossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minustakin tärkeintä elämässä on löytää sieluni ja kehoni ymmärtäjä, kokonaisena. Elin aika pitkään melko suljettua elämää, mutta juuri nyt on muutosvaihe menossa, voimallisesti. Paljon uutta ja uudelleen mietittävää on joka tapauksessa tulossa.

        Mhmm. Kuulostaa hyviltä ideoilta. Toivottavasti löydät sopivan ihmisen. Sydän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mhmm. Kuulostaa hyviltä ideoilta. Toivottavasti löydät sopivan ihmisen. Sydän.

        Kiitos. Uskon ja toivon käyvän hyvin 💞


      • Anonyymi

        Dude your just simple very messed up male


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dude your just simple very messed up male

        ... and you are the beautiful flower of envy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ... and you are the beautiful flower of envy.

        Jaa on normaalia vastailla itselleen, että sussa mies piilee JÄNNÄ vaara? Uukkei.


    • Anonyymi

      Onneksi on niitäkin ihmisiä jotka uskaltaa ottaa sen riskin ja kuuntelevat sydäntään, siitä olen tyytyväinen.
      Sivusta.

    • Anonyymi

      Ei sydän sano yhtään mitään se on elin jonka tehtävä on pitää elintoiminnot yllä verenkierron avulla olettaisin mu ajatella sydän ei osaa ja mitään muuta sydän ei tunne kun kipua aivan samalla tavalla kuin että lyöt itteäs vasaralla sormeen tunneäly on se jonka kanssa järki mielessä taistelee noissa asioissa mu luulkaa ihan mitä huvittaa

      • Anonyymi

        Sydän puhuu on kuvainnollista. Teoreettinen ja järki ihan muuta. Sydämen kautta tai sydämestä perustuu siihen miltä tuntuu oikeasti siitä myös sanonta sydän ei valehtele! Tilastotiede ja muu ei tunneperäistä. Sydän sanoo. Ikäänkuin et tietäisi. n>m


    • Anonyymi

      Tuotahan se aiheuttaa kun järki ja tunteet on eri mieltä. Tulin itsekin siihen tulokseen, että rakastan sinua.

      Niin että ollaanko tässä nyt sitten tunteella vai järjellä eläviä? Tekisi mieli kallistua tunteiden puoleen, koska en ole tuntenut näin vahvasti koskaan.

    • Anonyymi

      Onkos tää mies taas näitä, joisss selittelet naisten puolesta eaim kun torjuin sinut olin aivan totaalisen järjiltäni tms?

      • Anonyymi

        Ja kunnon narsistinen riikinkukko tuumailee, notta pyydä viipymättä anteeksi käkä


    • Anonyymi

      Narsisti

      • Anonyymi

        Niin oletkin trollimiehen teksteissä roikkuva


    • Anonyymi

      Horo?

      • Anonyymi

        Sä oot niin niin surullinen pikku eunuckK


      • Anonyymi

        Ja kukahan se muuten sitä verta oikeastaan kaivaa nk nenästään kun jaksaa PS-uhriutua enimmäkseen ilman mitään toden perää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kukahan se muuten sitä verta oikeastaan kaivaa nk nenästään kun jaksaa PS-uhriutua enimmäkseen ilman mitään toden perää?

        Ja ”jokerille” terkkuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ”jokerille” terkkuja

        Vanha väsyny ruuna nääs


      • Anonyymi

        Minä todistan itseni meemillä suhteessa aloitukseen jolla ei ole mitään merkitystä mihinkään t eunucK


    • Anonyymi

      Niinpä en tiedä enään onko tämä tie enään ollenkaan jatkuva kun et osaa olla yhtään sivistyneesti olet mustis ja itsekkäin onneksi mä olen ton itsekkyyden tiedostanut ja muuttunut

    • Anonyymi

      Jotain omaa mielikuvaansa taas rakastelee tääkin. Näkeehän sen näistä jo pitkälle.

    • Anonyymi

      Puhutko enemmän nyt? Olen muuttunut näkymättömäksi . Sillä tavalla välttää sekaannuksia ja muuta. Oppinut viimeinkin.

    • Anonyymi

      Samoin.

    • Anonyymi

      Onko se sitten parempi menettää se mahdollinen mahdollisuus kuin se että hän ei tunnekaan kohtaasi mitään.

      • Anonyymi

        Tätä mietin itse. Olenko valmis päästämään irti pitkään jatkuneesta fantasiastani. Ehkä pitää vain tehdä hyppy tuntemattomaan. Jos se ovi sulkeutuu, voi toinen ovi avautua.


    • Anonyymi

      Järki ja tunteet. Kuuntele järkeäsi. Nämä kaksi pitää olla tasapainossa jos aikoo radikaaleja päätöksiä ja muutoksia tehdä elämässään. On kyse sinun elämästä ja sen toisen. Sekä kaikkien niiden,jotka siihen liittyvät .

      • Anonyymi

        Nimenomaan pitää olla tasapainossa. Jos ajattelee pelkästään järjellä, ei edes pysty näkemään toista henkisesti ja fyysisesti kiinnostavana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan pitää olla tasapainossa. Jos ajattelee pelkästään järjellä, ei edes pysty näkemään toista henkisesti ja fyysisesti kiinnostavana.

        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        Mitä sinä Hälinäkeiju haet näistä miehen höpinöistä? Itsetunnolle nousua? Turha toivo on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä Hälinäkeiju haet näistä miehen höpinöistä? Itsetunnolle nousua? Turha toivo on.

        Lopettais Heikkolahjainen pimatsu epätoivotun huomion koston sen sijaan että itse yrittää pitää sitä yllä kaikin voimin


    • Anonyymi

      Ei voi rakastaa, jos puolet on ei eitä ja puolet joojoota, ne mitätöi toisensa, eli tilanne on täten neutraali.

      • Anonyymi

        Hyvin todettu.


    • Anonyymi

      Me olemme joskus hyvin ristiriitaisen oloisia kun tunteet vie vallan. Mutta rakkauden tuntee kyllä ihastunut ihminen, jos se on siellä pinnan alla, eikä aina kannata surea jos jokin asia ei mene aivan mukavasti ja romanttisesti. Rakkaus kyllä tulee aikanaan ja koskettaa syvästi, tahdommme tai ei.
      https://youtu.be/l-2KLdP1_Aw

    • Anonyymi

      Onko kirjoittaja mies vai nainen...

      • Anonyymi

        Kyllä se ihan sama miesuuvatti on ku ennenki, hold your horses tökerö tyyppi ja miesoletettu


    • Anonyymi

      Sanat sanoi ei ja teot kyllä. Sen takia ei olla enää mitään. Tarvin ihmisen joka ei epäröi ja vaikeroi omissa järkeilyissään vaan antaa mennä ja antaa minun tehdä samoin,näyttää tunteensa täydessä palossa. Tarvin sellaisen joka valitsee minut ja sinä myös sellaisen joka valitsee sinut, teit itsestäsi minulle mahdottoman valinnan.

    • Anonyymi
      UUSI

      Se on just näin!!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9599
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      394
      4100
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2840
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2584
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      189
      2571
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1648
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe